دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سفارش خرید اینترنتی پارچه برزنت مشمایی

moshamamama1 برزنت مشمایی

خرید اینترنتی پارچه برزنت مشمایی را می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بدون واسطه در بزرگترین مرکز فروش پارچه برزنت انجام دهید.

 پارچه برزنت، نوعی پارچه بسیار مقاوم و ضد آب است که از بافته شدن الیاف مصنوعی ساخته می شود. به نوعی برزنت ها پیشرفته ترین و کاربردی ترین پارچه صنعت نساجی به شمار می روند.

نمونه بسیار پر کاربرد و پر فروش برزنت ها، پارچه برزنت مشمایی است که در ادامه توضیحاتی را از قبیل کیفیت، مشخصات و قیمت پارچه برزنت مشمایی ارائه خواهیم داد.

معرفی مشخصات برزنت مشمایی

برزنت های مشمایی، نمونه ای جدید با قابلیت بیشتر از نوع پارچه برزنت ها هستند که بسیار پر کاربرد می باشند.
خاصیت ضد آب، ضد آتش، آنتی باکتریال، ضد پوسیدگی و ضد کپک بودن از ویژگی های بارز برزنت مشمایی به شمار می رود.
این نمونه برزنت، پارچه ای قوی و انعطاف پذیر است که اغلب از مواد پلی استر روکش شده با پلی اورتان یا از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن، به صورت، سه لا شش لا، سه لا دو لا، سه لا سه لا، یک لا پنج لا و غیره تولید می شود.
برزنت ‌های مشمایی در طیف رنگ گسترده و طرح و شکل های مختلفی در بازار وجود دارند و همین ویژگی های خوب این پارچه می باشد که آن را برای کاربرد در بسیاری از موارد مجاز کرده است.
برزنت ها در گوشه ها و لبه های انتهایی خود، دسته های تقویت شده ای دارند که به آن ها اجازه می دهد تا طناب به راحتی به گوشه و لبه برزنت بسته شود.
برزنت های مشمایی غالبا از پلی اتیلن بافته شده ساخته می شوند. این ماده به قدری با برزنت ها سازگار است که در اکثر مناطق به عنوان پلی ساپار شناخته می شود.
این پارچه در وزن، تراکم، بافت متغیر و مطابق با استاندارد های جهانی ساخته شده و در برابر آتش سوزی و حمله موریانه ها و دیگر حشرات مقاوم می باشد. البته ناگفته نماند که ویژگی اصلی این محصول مقاومت بالای آن در برابر نقطه ی سطحی، کشش سطحی، عوامل شیمیایی و فیزیکی است. انعطاف پذیری و فرم دهی قابل توجه ای که برزنت مشمایی در برابر فشارهای طبیعی و مصنوعی دارد از آن یک پارچه منحصربفرد و استثنایی می سازد.


کاربردهای برزنت مشمایی چیست؟

همانگونه که اشاره شد، پارچه برزنت مشمایی، نمونه ای بارز و پرکاربرد برزنت ها می باشد که دارای ویژگی های بسیاری از قبیل ضد آب، ضد آتش، ضد آنتی باکتریال، مقاوم در برابر مواد شیمایی و فیزیکی، مقاومت در برابر ضربه و خراش است.
مزیت های بی شمار برزنت مشمایی واسطه ای شده برای کاربرد این‌ پارچه در مصارفی از قبیل پوشش های سقف سبک دیواری، اطاقک های سبک، چادرهای اتومبیل، سایبان، چادرهای مسافرتی، آلاچیق، چتر و .... البته ناگفته نماند که کاربرد برزنت های مشمایی تنها به اینجا ختم نمی شود، بلکه در صنایعی چون صنعت کشتیرانی، کشاورزی، ساختمانی و ... نیز کاربردهای بسیاری دارند.


مزایای خرید اینترنتی پارچه برزنت مشمایی

مرکز خرید اینترنتی پارچه برزنت مشمایی، مدت زیادی می باشد که فعالیت خود را به صورت فروش آنلاین آغاز نموده است. این مجموعه جزو بزرگترین مراکز خرید اینترنتی پارچه برزنت مشمایی در کشور به حیاب می آید که سهم عمده ای از بازار فروش انواع پارچه برزنت را به خود اختصاص می دهد.
در خرید اینترنتی پارچه برزنت مشمایی شما می توانید باعث حذف واسطه ها شده و همچنین در کوتاهترین زمان ممکن برزنت مشمایی درجه یک را به صورت مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی تهیه کنید.
جهت خرید پارچه اینترنتی برزنت مشمایی درجه یک و قیمت مناسب، با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت چادر برزنتی نظامی
عمده فروشی بهترین انواع چادر ترانزیتی در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat