دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرکز خرید اینترنتی پارچه برزنت مشمایی

moshamaee1 پارچه برزنت مشمایی

خرید اینترنتی پارچه برزنت مشمایی همین حالا در سایت بزرگ فروش انواع برزنت امکان پذیر است. این مرکز برزنت هایی مشمایی درجه یک را با قیمت باورنکردنی عرضه می کند.

 آیا تا بحال اسم پارچه برزنت را شنیده اید؟ یا با انواع آن آشنایی دارید؟ آیا می دانید خرید اینترنتی پارچه برزنت به چه صورت است؟

پارچه برزنت ها جزو پارچه های مستحکم و مقاوم صنعت نساجی هستند که به عنوان پارچه های مصنوعی ضد آب شناخته می شوند. پارچه برزنت بر اساس مواد به کار رفته دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به معرفی بهترین و پر فروش ترین نوع آن می پردازیم.

پارچه برزنت مشمایی چه مصارفی دارد؟

پارچه برزنت مشمایی، نوعی برزنت قوی، انعطاف پذیر، ضد آب و ضد حرارت می باشد که از مواد پلی استر روکش شده با پلی یورتان یا از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن تشکیل شده است.
این پارچه به صورت، سه لا شش لا، سه لا دو لا، سه لا سه لا، یک لا پنج لا و … تولید شده و روانه بازار می شود.
پارچه برزنتی مشمایی به دلیل ویژگی های منحصربفرد، مصارف مختلفی دارد.
از مصارف این پارچه می توان به رابط بین کانال کولر، پوشش استخر، روکش کالا، سایبان، چتر، سقف های متحرک، آلاچیق، لانه حیوانات، و … اشاره نمود.
پارچه برزنت مشمایی به دلیل جنسی که دارد کمی متمایزتر از مابقی برزنت ها است و این تمایز قیمت پارچه برزنتی مشمایی را نیز شامل می شود.
از مزیت های این پارچه برزنت مشمایی می توان موارد زیر را نام برد:
• اقتصادی
• حمل و نقل راحت و ماندگاری طولانی مدت
• انعطاف پذیری بسیار بالا
• مقاومت در برابر پارگی
• قابل استفاده در فضای باز
• ضد آب و ضد حرارت
• مقاومت کششی بالا
• بادوام



بهترین برزنت مشمایی از کجا خریداری کنیم؟

پارچه برزنت مشمایی به واسطه کاربرد فراوان، فروش بالا و درخواست زیادی دارد. از این رو مرکز فروش برزنت مشمایی به صورت اینترنتی فعالیت می کند تا امکان دسترسی همه خریداران را فراهم سازد. شاید برای بسیاری از خریداران جای سوال باشد که بهترین پارچه برزنت مشمایی را باید از کجا تهیه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که برای خرید بهترین برزنت باید به مرکز تولید معتبری مراجعه کنید که با وجود دنیای اینترنت این دسترسی میسر شده است.


خرید اینترنتی پارچه برزنت با زیر قیمت بازار

خرید اینترنتی، امروزه جای روش های قدیمی خرید و فروش را گرفته است. این روش جدید حاصل پیشرفت علم تکنولوژی می باشد که تمامی امور را به سمت ماشینی شدن می کشاند.
تمام مراکز، ارگان ها، اداره ها، صنایع و ... پا به پای این پیشرفت در حال دگرگونی شدن و پیشرفته تر شدن می باشند. مرکز خرید و فروش پارچه برزنتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و همگام با این پیشرفت، به عنوان مرکز خرید اینترنتی پارچه برزنت فعالیت می کند. این مجموعه با خرید مستقیم سبب حذف واسطه ها شده و همین امر باعث کاهش قیمت ها می شود. اما علی رغم تمام موارد ذکر شده، این مجموعه فروش پارچه برزنت درجه یک، بهترین پارچه برزنت را به زیر قیمت بازار عرضه می کند.
این مرکز معتقد است که قیمت پایین باعث افزایش فروش می شود و با افزایش فروش، تولید نیز ارتقا خواهد یافت و تمام این موارد همگی فرآیندی هستند که باعث پیشرفت روز افزون این مجموعه خواهند شد. بهترین پارچه برزنت را از مرکز خرید اینترنتی پارچه برزنت تهیه کنید.
مناسب ترین و مقاوم ترین پارچه برای تولید پوشش کالا
بازار فروش مشمع کانتینری با کمترین قیمت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat