دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مناسب ترین و مقاوم ترین پارچه برای تولید پوشش کالا

parche-poshesh-kala-1
پارچه ترانزیتی کاربرد زیادی در صنایع دارد، به خصوص در صنعت حمل و نقل، گفته می شود این مواد قابلیت آن را دارند تا حدود ۹۹٪ از ورود آب، رطوبت، گرد و غبار، نور آفتاب به درون فضا و کالاهای شما جلوگیری می کنند، شما می توانید به راحتی و با کمترین میزان هزینه با استفاده از پارچه های ترانزیتی انواع مختلفی از پوشش های کالا را متناسب با نیاز خود تولید کنید.

تولید انواع مختلف پوشش کالا با پارچه ترانزیتی 

پارچه ترانزیتی تنها پارچه ای است که شما می توانید با یک هزینه بسیار کم یک پوشش ضد آب برای محصولات و لوازم حساس خود تهیه کنید.اما باید هنگام انتخاب پارچه های برزنتی به نکات مهمی توجه کنید، به عنوان مثال: میزان و درصد ضد آب بودن پارچه، ضخامت پارچه، وزن پارچه و مواد شیمیایی استفاده شده برای ساخت آن، تمامی این موارد تاثیر مستقیمی بر کیفیت پارچه خواهد گذاشت.

توجه داشته باشید که بعضی از پارچه های برزنتی استفاده محدودی دارند زیرا تمام این معیارها را ندارند. و باید هنگام خرید به این موارد توجه کنید تا یک محصول مناسب و ارزان قیمت تهیه کنید. همانطوری که می دانید پارچه ترانزیتی بهترین گزینه برای محافظت از لوازم هستند شما در برابر باران و طوفان است، پس خرید جنس بادوام و مقاوم می تواند کمک کند تا محصولات شما همیشه در امان باشند.
در حال حاضر یکی از پربازدید ترین بازارهای موجود برای خرید پارچه ترانزیتی در سراسر جهان، بازار منسوجات و نیز شرکت های تولید کننده این محصول است. که شامل طیف گسترده ای از محصولات برزنتی از جمله پوششش های برزنتی ضد آب، پوشش های محصولات صنعتی و انواع روکش ها می باشد. در حال حاضر، فروش کالاهای برزنتی، در کشور بیش از ده ها میلیارد دلار در سال است.
محصولات برزنتی بخصوص پوشش کالا محصولاتی هستند که برای محافظت از کالاهای حساس به آب و سایر عناصر محیطی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها باعث عدم نفوذ آب، رطوبت، گرد و غبار به درون کالاها می شوند.
حال با خود می پرسید که بهترین و معتبرترین تولید کننده پارچه ترانزیتی در کشور کدام است؟ باید گفت شرکت دنیای چادر بهترین و معتبرترین تولید کننده محصولات برزنتی در کشور است که شما می توانید با کیفیت ترین پارچه ها را از این مرکز خریداری کنید.

در ادامه مطلب بیشتر با این شرکت آشنا خواهیم شد، پس با ما همراه باشید.

تولید پوشش کالای ارزان قیمت

دنیای چادر معتبرترین مرکز تولید پارچه ترانزیتی ضد آب ارزان و مقرون به صرفه در رنگ بندی های مختلف وعرض های متفاوت در کشور است. شما می توانید انواع مختلفی از پوشش کالاها را در رنگ های قهوه ای، سبز، خاکی، سفید و براساس نیاز کاربر در وزن های ۲۲۰ گرم الی بالا و با ضخامت یک لا نخ و شش لا نخ از شرکت دنیای چادر تهیه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص انواع مختلفی از پوشش کالاها می توانید با ما تماس بگیرید. و در ضمن می توانید از فروشگاه اینترنتی ما نیز استفاده کنید. 

مشمع ترانزیتی
مرکز خرید اینترنتی پارچه برزنت مشمایی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat