دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مشمع ترانزیتی

moshamae-teranziti
مشمع ترانزیتی، از پارچه های ضخیم، قوی و فوق العاده خوب است که ۱۰۰٪ از ماده اولیه درجه یک و مقاوم ساخته شده است. این گونه از پارچه ها مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش، مقاوم در برابر پارگی، ۱۰۰٪ مقاوم در برابر آب، با دوام، انعطاف پذیر بوده و ماندگاری طولانی مدتی دارند.

کاربرد مشمع ترانزیتی

از مشمع ترانزیتی می توان برای محافظت از قایق ها، اتومبیل ها، اردوگاه ها یا وسایل نقلیه موتوری در برابر عناصری مثال باد، باران یا نور خورشید، استفاده کرد، علاوه بر این به عنوان یک ماده وصله اضطراری سقف برای صاحبان خانه ها و به عنوان یک روکش موقت وانت استفاده کرد.
از مزیت های مشمع ترانزیتی این است که به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید: بر روی این نوع پارچه بخصوص در گوشه ها و کناره ها سوراخ هایی را در نظر گرفته اند تا بتوانید هنگام حمل و نقل و یا ایجاد سرپناه موقت با طناب آن را محکم ببندید تا در برابر باد و باران مقاوم باشد.

البته به غیر از موارد گفته شده از مشمع ترانزیتی می توان استفاده چند منظوره داشت: شما می توانید وسیله نقلیه یا چوب و مصالح ساختمانی خود را در محل های ساخت و ساز با این نوع پارچه بپوشانید و از آنها محافظت کنید. همچنین به هنگام رنگ آمیزی یا پرداخت می توانید برای تمیز نگه داشتن کف نیز از مشمع های ترانزیتی استفاده کنید.
این ماده از پلی اتیلن ساخته شده و ماندگاری آن بسیار بالا است. این نوع مشمع بهترین محافظت را دارد و برای ماندگاری بالا طراحی شده است. شما به کمک آن می توانید از لوازم خود به خوبی محافظت کنید.
از نظر قیمت نیز مشمع ترانزیتی با صرفه ترین گزینه برای رانندگان کامیون، تریلی و دیگر مشاغل است. شما می توانید این نوع پارچه را با قیمت ارزان از فروشندگان خریداری کنید. با خرید عمده نیز می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید

انواع مشمع ترانزیتی

مشمع ترانزیتی امروزه رایج ترین نوع پارچه در بازار است. این نوع محصول از مواد مختلفی ساخته می شود. چنین پارچه هایی فوق العاده سبک هستند و برای کارهای حمل و نقل، ساختمان، کشاورزی و دامداری مناسب می باشند. تولید کنندگان معمولاً از نایلون و موادی مانند برنت، پلی استر، روکش پی ی سی و ... برای تولید این محصول استفاده می کنند.

مشمع ترانزیتی برای انواع روکش کالاها مناسب بوده و به عنوان کاور هم می تواند استفاده کرد. شما می توانید از هر دو طرف این پارچه استفاده کنید. بهترین نوع مشمع نوع پلی استر است که کاملا در برابر آب ضد آب و مقاوم است. برای خرید مشمع ترانزیتی پلی استر حتما به مرکز فروش دنیای چادر مراجعه کنید.

دنیای چادر معتبر ترین تولید کننده و با کیفیت ترین عرضه کننده ارزان مشمع ترانزیتی، ضد آب، نسوز در کشور است که این نوع محصولات را با حداقل هزینه برای خریداران ارائه می دهد. جهت بررسی سوابق و مشاهده نمونه کارهای انجام شده در مجموعه دنیای چادر، مشتریان گرامی می توانند به فروشگاه ما واقع در تهران و کرج مراجعه نمایند. 

بهترین لیست قیمت برزنت ترانزیتی
مناسب ترین و مقاوم ترین پارچه برای تولید پوشش کالا
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat