دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بازار فروش عمده پارچه برزنت شمعی قیمت مناسب

1

پارچه برزنت شمعی مناسب ترین قیمت را در مراکز فروش عمده و بازار پارچه فروشی های کرج و تهران دارد. این پارچه را از مرکز دنیای چادر می توان تهیه کرد.

از زمانی که پارچه های برزنت وارد بازار فروش شدند، روز به روز به تعداد متقاضیان آن ها افزوده شد و این مسئله سبب گردید تا پارچه برزنت در انواع و اقسام مدل های مختلف به بازار راه پیدا کند.
خوشبختانه کارخانه های تولیدی پارچه برزنت توانستند با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، پارچه های برزنت شمعی و ... را با بهترین مواد اولیه تولید کرده و پاسخگوی نیاز بازار باشند.
اگر می خواهید بدانید برزنت شمعی چه نوع پارچه ای است، مصارف آن چیست، قیمت فروش آن در بازار چقدر است و چه راهکارهایی برای خرید آن وجود دارد، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

برزنت شمعی را بهتر بشناسید


قبل از این که پارچه های برزنت شمعی را معرفی کنیم، تعریفی کلی از پارچه برزنت را در اختیار شما قرار می دهیم. پارچه برزنت، پارچه ای است تهیه شده از پارچه کرباس و الیاف مصنوعی نظیر پلی استر که دارای ضخامت زیاد و در عین حال، انعطاف پذیر می باشد.
پارچه برزنت شمعی که یکی از انواع پارچه های برزنت موجود در بازار است، در یک رو یا هر دو رو، دارای روکش PVC می باشد.
این پارچه، پارچه ای با مشخصات منحصر به فرد است که در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:
1. ضد آب
2. مقاوم در برابر کشش
3. مقاوم در برابر سایش
4. ضد یو وی
5. ضد حریق
6. مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید
7. مقاوم در برابر اشعه فرابنفش
8. بسیار کاربردی
9. دارای تنوع رنگبندی زیاد
10. قابلیت انعطاف بالا

مصارف انواع پارچه برزنت شمعی


پارچه های شمعی متناسب با عرض و گرماژی که دارند، برای مصارف مختلفی به کار گرفته می شوند. اگر شما قصد آشنایی با پارچه برزنت از نوع شمعی را دارید، پیشنهاد می کنیم اطلاعاتی راجع به مصارف انواع این پارچه هم کسب نمایید.
در زیر، مختصری از اصلی ترین مصارف انواع پارچه برزنت شمعی را بیان کرده ایم:
• ساخت سایبان های متحرک و ثابت
• تهیه چترهای آفتابگیر مخصوص فضای باز
• تولید روکش های محافظ کالا
• ساخت پوشش های مخصوص استخر
• تولید چادر و روکش های محافظ خودرو
• تولید بعضی از انواع چادرهای مسافرتی
• تهیه بادگیرهای مخصوص فضاهای باز
لایه پی وی سی که بر یک رو یا هر دو روی پارچه برزنت شمعی تعبیه شده است، به مراتب گستره کاربرد آن را نامحدودتر ساخته و باعث شده افراد هر زمانی که نیاز به یک پارچه ضخیم، انعطاف پذیر، مقاوم در برابر باد، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند، این پارچه را انتخاب کنند. حال فرق نمی کند برای چه کاری و تولید چه محصولی می باشد.

لیست قیمت برزنت شمعی در ایران


در سال های دور که برای تامین نیاز بازار ایران، احتیاج به واردات پارچه برزنت در انواع و اقسام مختلف بود، افراد ناچار بودند که با هزینه های بالا، پارچه های برزنت وارداتی را برای پاسخگویی به نیازشان خریداری کنند.
خوشبختانه این روزها که ایران در زمینه تولید پارچه برزنت به خودکفایی رسیده است، دیگر نیازی به واردات نبوده و همین امر سبب گردیده تا قیمت ها به رنج قابل قبولی نزدیک شوند.
البته جدای از بحث واردات، عوامل دیگری را هم می توان موثر بر روی قیمت برزنت شمعی در ایران معرفی کرد. این عوامل می توانند قیمت موادهای اولیه، هزینه مصرف انرژی، قیمت اجاره یا خرید محل تولید و مواردی از این قبیل معرفی شوند که تاثیرشان بر نوسان قیمت ها را نمی توان نادیده گرفت.
به هر روی، لیست قیمت برزنت شمعی در ایران را اغلب کارخانه های تولیدی و مراکز ارائه پارچه های برزنت در اختیار مشتریان قرار می دهند و این مشتریان بدون هیچ مشکلی می توانند لیست قیمت ها را مقایسه کرده و خرید خود را از مجموعه ای انجام دهند که قیمت برزنت های شمعی و ... را منصفانه تر تعیین می نمایند.

چگونه بهترین برزنت شمعی را خریداری کنیم؟


اینکه برای تجربه خرید موفق بهترین برزنت شمعی، به اطلاعات جامع و کامل راجع به پارچه نیاز دارید، مسئله ای غیر قابل انکار است. اما در نظر داشته باشید که بهترین برزنت شمعی تنها از مراکز فروش و عرضه معتبر ممکن خواهد بود.
مجموعه ارائه انواع پارچه های برزنت دنیای چادر، یکی از بهترین مجموعه هایی است که در ایران فعالیت داشته و پاسخگوی نیاز مشتریان در اقصی نقاط کشور می باشد.
اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان بهترین برزنت شمعی را از این مجموعه خریداری نمود، به مواردی که در زیر اشاره شده است، توجه فرمایید:
1. دفتر فروش اصلی مجموعه دنیای چادر
2. نمایندگی های دنیای چادر در سرتاسر کشور
3. مراکز فروش واسطه ای و دلالان در شهرهای مختلف
4. سایت و فروشگاه های ثبت سفارش آنلاین در فضای مجازی




فروش عمده پارچه های برزنتی به قیمت کارخانه


اگر خرید پارچه های برزنتی با مناسب ترین قیمت برایتان حائز اهمیت است، بهتر است یا دفتر فروش اصلی مجموعه دنیای چادر را برای خرید انتخاب کنید یا نمایندگی های آن در بازار حقیقی و مجازی.
خوشبختانه با خرید از مرکز فروش عمده پارچه های برزنتی دنیای چادر، انواع پارچه ها با قیمت کارخانه در اختیار شما قرار خواهند گرفت.
پس همین حالا فرصت را غنیمت شمرده و از طریق راه های ارتباطی که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، با مراکز فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.
خرید از مجموعه دنیای چادر خوبی های بسیاری دارد. اما در نظر داشته باشید که این مجموعه، خیال شما را از بابت کیفیت و همچنین قیمت پارچه های برزنتی شمعی، نسوز و ... راحت می کند.
آیا تا به حال وقتی به دنبال خرید پارچه های برزنتی بودید، مجموعه دنیای چادر را انتخاب کرده اید؟
توصیه می کنیم برای خرید هر چه آسان تر، سایت فروشنده مجموعه را انتخاب کنید تا در عین حال بتوانید هزینه ها و زمان مصرفی تان را هم به حداقل میزان ممکن برسانید.
جالب است بدانید که در سایت فروش دنیای چادر، هیچ محدودیت زمانی وجود نداشته و شما در 24 ساعت شبانه روز قادر به ثبت سفارش خواهید بود.

خرید مشمع کانتینری ارزان از تولید کننده
پارچه برزنتی ارزان قیمت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat