دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی ارزان قیمت

parche-berezent-arzan-gheymat-2
فروشگاه دنیای چادر را می توان یکی از محبوب ترین و نیز ارزان ترین مراکز فروش انواع پارچه برزنتی در تهران و کرج دانست. این مرکز دارای انواع مختلفی از پارچه های برزنتی ضد آب و گزینه های گسترده ای است که می توانید برای فضای مسکونی، صنعتی، کشاورزی، دامداری و حمل و نقل و نیز تجاری خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید پارچه برزنتی ارزان قیمت

همانطوری که می دانید پارچه برزنتی از منسوجات بسیار کاربردی در صنعت حمل و نقل، کشاورزی، ساخت و ساز است که جذابیت کار را دو چندان می کنند و به بهترین شکل ممکن از لوازم شما در برابر باد، باران، آب محافظت می نماید. به همین دلیل برای محافظت محصولات و بار کامیون ها همواره این نوع پارچه ضد آب مد نظر طراحان بوده و سعی می کنند آنها را برای کارهای خود استفاده کنند.
مطمئناً پارچه برزنتی، مهمترین وسیله برای محافظت در برابر نور آفتاب و باران است. پارچه های برزنتی در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شوند، از طرح های مدرن و ضد آب امروزی گرفته تا طرح های قدیمی ارزان قیمت. برای خرید این محصولات نیاز است تا به مراکز فروش مراجعه کنید. یکی از مهمترین مراکز عرضه کننده انواع پارچه های برزنتی در کشور، بازار منسوجات است.

یکی از جالب ترین جنبه های حضور در بازار منسوجات و یا مراجعه به فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده پارچه برزنتی، شناخت و بررسی انواع مدل های این محصول است که شما برای فعالیت خود دوست دارید. شما با حضور در این فضا می توانید برای مطابقت با کار خود، انواع پارچه های برزنتی ضد آب را در نظر بگیرید و ویژگی هر کدام را بررسی کنید تا به یک تصمیم درست برسید. حال در در ادامه به راهنمای خرید پارچه برزنتی خواهیم پرداخت تا راحت تر بتوانید از میان انبوهی از پارچه ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

استفاده از راهنمای خرید پارچه برزنتی برای افراد مبتدی در این کار بسیار مهم و لازم است، پس بهتر است این موضوع را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. ۳ چیز را باید هنگام انتخاب این محصول در نظر بگیرید تا بتوانید محصول مناسب با فضای کاری خود را انتخاب کنید.
 موقعیت
 شرایط آب و هوایی
 جنس پارچه
این موارد کمک زیادی برای انتخاب به شما خواهد کرد، علاوه بر این بهتر است با انواع جنس و مدل های موجود پارچه برزنتی در بازار آشنا شوید. 

فروش اینترنتی پارچه برزنتی ارزان قیمت

در این روزهای کرونایی دیگر خبری از مراجعه حضوری و خرید فیزیکی محصولات مورد نیاز برای خود نیست، زیرا خطراتی جدید جان افراد را تهدید می کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای خرید پارچه برزنتی نیز سعی کنید از وب سایت های اینترنتی خرد خود را انجام دهید.

در خرید اینترنتی پارچه برزنتی نیازی به مراجعه فیزیکی شما نمی باشد و شما می توانید از هر کجای کشور سفارش خود را در وب سایت مورد نظر ثبت نمایید تا در کمترین زمان کالا برای شما ارسال شود. 

بازار فروش عمده پارچه برزنت شمعی قیمت مناسب
پارچه ضد آب از کجا بخرم ؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat