دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش عمده بهترین پارچه برزنت شمعی در تهران

shameee1

 پارچه برزنت شمعی در تهران را می توانید همین حالا به صورت عمده با بهترین قیمت ممکن از مراکز فروش حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید.

یکی از خشن ترین پارچه های موجود در بازار، پارچه برزنت است که دارای دو نوع کلی می باشد:
1. پارچه برزنت پنبه ای
2. پارچه برزنت پلی استری
بی شک پارچه برزنتی که از الیاف پنبه ای تشکیل شده باشد، نه تنها کیفیت قابل توجهی داشته، بلکه دارای قیمت بالاتری هم هست. البته این به شما وابستگی دارد که برای چه مصرفی، چه نوع پارچه برزنتی را خریداری کنید.
این روزها پیشرفته شدن تکنولوژی تولید باعث شده تا پارچه های برزنت با مشخصات خاص وارد بازار فروش شود که یکی از این پارچه ها، پارچه برزنت شمعی نام دارد.
در اولین بخش، شما را مفصل با پارچه برزنت شمعی آشنا کرده و اطلاعاتی درباره موارد مصرف آن در اختیارتان قرار خواهیم داد.

آشنایی با مشخصات و مصارف برزنت شمعی


پارچه برزنت شمعی، پارچه برزنتی است که الیاف آن را الیاف پلی استری تشکیل داده است و در زمره پارچه های الیاف مصنوعی به شمار می رود.
این پارچه دارای موادی است که آن را در مقابل اشعه مستقیم نور خورشید و همچنین یو وی مقاوم ساخته و باعث می شود تا پارچه بعد از مدتی قرار گرفتن در برابر نور خورشید، دچار پوسیدگی نشود.
همانطور که از نام این پارچه مشخص است، پارچه ای ضد آب می باشد. زیرا در ساختار آن از لایه ای ضد آب استفاده شده و باعث گردیده در برابر نفوذ آب و رطوبت از خود مقاومت بالایی نشان دهد.
در مقایسه با پارچه های برزنت دیگر، این پارچه دارای انعطاف بهتری است و همین انعطاف خوب باعث شده تا کار با آن به شدت آسان باشد.
الیاف سرامیکی بکار گرفته شده در تار و پود پارچه برزنت شمعی کمک کرده تا این پارچه تا 500 درجه سانتی گراد از خود مقاومت نشان داده و در اصل پارچه ای ضد حریق به حساب آید.
خوشبختانه تنوع رنگی پارچه برزنت شمعی بسیار زیاد بوده و بخشی از پرفروش بودن آن در بازار، به خاطر همین بالا بودن تنوع رنگی می باشد.
از مصارف پارچه برزنت شمعی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• روکش های محافظتی مخصوص خودرو های سبک
• سقف های موقتی برای روف گاردن و فضاهای باز
• ساخت لانه حیوانات و پرندگان
• روکش های محافظتی برای کالاهای در انبار
• ساخت آلاچیق برای فضاهای رو باز
• پوشش برای استخر
• تولید سایبان برای مغازه ها
و موارد بسیار دیگری از این قبیل.

چگونه پارچه برزنت شمعی درجه یک بخرم؟


برای خرید پارچه برزنت شمعی درجه یک و کیفیت عالی، می توانید به شیوه های مختلفی اقدام کنید. در وهله اول، لازم است هزینه و زمان خود را بسنجید. در خیلی از موارد، افراد اولویت خود را هزینه پروسه خرید قرار می دهند. به همین خاطر، پیشنهاد می کنیم اگر در نزدیکی کارخانه تولید کننده پارچه برزنت هستید، از طریق مراجعه مستقیم به تولید کننده سفارش خود را ثبت نمایید. در این روش خرید، هم از کیفیت مطمئن خواهید بود هم اطمینان خواهید داشت که هزینه های شما در کمترین حالت ممکن قرار داشته و موفق شده اید تا با قیمت دست اول، خرید پارچه شمعی را انجام دهید. اما بدی این روش این است که زمان بسیاری از شما گرفته خواهد شد تا بتوانید پارچه برزنت را تهیه نمایید.
اگر هم هزینه برایتان اولویت است و هم زمان، بهتر است مستقیم از سایت رسمی کارخانه های تولیدی اقدام به خرید نمایید. در نظر داشته باشید که خرید از سایت رسمی نه تنها هزینه کمی به همراه خواهد داشت، بلکه باعث می شود در زمان ارزشمند شما صرفه جویی شود. زیرا خرید اینترنتی، خریدی آسان بوده که در سریع ترین زمان ممکن انجام پذیر می باشد.
همچنین بد نیست در پروسه خرید، مشخصات و ویژگی های پارچه برزنت شمعی درجه یک را بشناسید تا گول برخی از فروشندگان را نخورید. متاسفانه در بازار فروش، فروشندگانی هستند که در پی مشتریان کم اطلاع بوده تا بتوانند از این بی اطلاعی آن ها استفاده کرده و پارچه های کم کیفیت را در قالب پارچه باکیفیت ارائه دهند.



لیست قیمت پارچه برزنت شمعی در بازار


متاسفانه عدم ثبات بازار اقتصادی باعث شده تا قیمت پارچه های برزنت شمعی هم همانند دیگر محصولات تحت الشعاع قرار گیرد.
قیمت گذاری پارچه ها با توجه به پارامترهای زیادی انجام می شود و بد نیست کسی که قصد خرید این پارچه را دارد، با این پارامترها هم آشنا شود.
قیمت مواد اولیه، اولین و تاثیرگذارترین پارامتری است که بر روی قیمت نهایی پارچه تاثیر خواهد گذاشت. هر چه قیمت مواد اولیه افزایش پیدا کند، قیمت نهایی فروش پارچه هم با افزایش همراه خواهد بود.
پارامتر بعدی، هزینه های تولید بوده که شامل تعمیر و نگهداری دستگاه ها، هزینه انرژی هایی نظیر برق، آب، گاز و ... می شود. هر چه این هزینه ها افزایش پیدا کند، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت پارچه برزنت شمعی در بازار خواهد داشت.
قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید، بایستی از لیست قیمت پارچه مطلع شوید تا بتوانید آن دسته از مراکزی را برای خرید انتخاب کنید که قیمت منصفانه تری را برای پارچه هایشان در نظر گرفته باشند.
بررسی لیست قیمت ها و دسترسی به آن ها با وجود سایت های اینترنتی بسیار آسان شده و دیگر دردسری به همراه نخواهد داشت.

فروش ویژه پارچه برزنت شمعی در تهران


در حال حاضر مرکز عرضه زیر نظر ما، موفق شده فروش ویژه پارچه برزنت شمعی در تهران را آغاز نموده و انواع پارچه برزنت شمعی با رنگ های متنوع را در اختیار خریداران قرار دهد.
پس از این فرصت استفاده کرده و با قیمت های استثنایی خرید پارچه برزنت شمعی در تهران را اینطور انجام دهید.
در سایت رسمی ما، آدرس دقیق مرکز فروش، شماره های تماس و مواردی از این دست در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. ازطریق این راه های ارتباطی، شما می توانید بدون استرس و نگرانی پروسه خرید خود را پیش ببرید و هر متراژی که پارچه برزنت شمعی نیاز داشته باشید را با قیمت دست اول و درب کارخانه خریداری نموده و کاملاً از سطح کیفیت اطمینان داشته باشید.

مرکز عرضه چادر برزنتی مسافرتی قیمت ارزان
قیمت پارچه برزنتی مشمایی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat