دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه برزنتی مشمایی

gheymat-parche-berezent-moshamae-4
پارچه برزنتی مشمایی، یک ماده سنگین و مقاوم است که برای ایجاد یک لایه مقاوم در برابر آب، از یک پوشش بسیار مقاوم ساخته شده است. معمولا اکثر پارچه های برزنتی مشمایی با نخ پلی استر ساخته می شوند، و به عنوان پارچه سنگین نیز شناخته می شود. این برزنت بوم سبز رنگ است و با کیفیت ساخته شده است تا پارگی موضعی را متوقف کرده و از افزایش آن جلوگیری کند. 

پارچه برزنتی مشمایی را بهتر بشناسیم

پارچه برزنتی مشمایی یکی از پر مصرف ترین پارچه های مورد استفاده در بازار می باشد، این نوع پارچه علاقه مندان زیادی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. طبیعت آنها غیر قابل انقباض است و حتی در تابستان های گرم زمستان های سرد نیز مقاوم در برابر آب هستند. پارچه های برزنتی به دلیل ضد آب بودن، مقاوم در برابر فشار باد و مقاومت در برابر رطوبت بوده و همواره در صنعت ساختمان و صنعت حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد. وزن آنها در مقایسه با سایر پارچه ها نسبتا بیشتر است زیرا با مواد سنگین و مقاوم ساخته می شوند تا برای محیط های بد آب و هوایی مناسب باشند.

پارچه برزنتی مشمایی به طور معمول ضد آب است، و می تواند فشار زیادی از آب را تحمل کند. معمولا دو لبه آن دارای دوخت مناسب بوده و درزهای آن کاملا بسته شده است تا از ورود آب جلوگیری کند. برای خرید ب پارچه برزنتی مشمایی شما می توانید به مراکز فروش در سراسر کشور مراجعه کنید و این محصول را در انواع مختلف رنگ و طرح خریداری کنید.
از مراکز معتبر فروش پارچه برزنتی مشمایی در کشور می توان به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج اشاره کنیم. شرکت دنیای چادر بیش از یک دهه در تولید انواع برزنت ضد آب تخصص دارد. ما می توانیم انواع محصولات را با توجه به نیازهای شما تولید کنیم تا نیازهای مختلف شما را برآورده کنیم. در صورت داشتن هر گونه سوال، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بررسی قیمت پارچه برزنتی مشمایی 

پارچه برزنتی مشمایی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است. این یک پوشش ضد آب و ضد پوسیدگی با مقاومت بالا در برابر اشعه ماورا بنفش است. همچنین به عنوان گزینه بازدارنده شعله نیز نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید. دنیای چادر، یک تولید کننده و عرضه کننده حرفه ای است که به فکر طراحی، توسعه و تولید پارچه های برزنتی است. مجموعه ما در شهر کرج واقع شده. با دسترسی راحت حمل و نقل. تمام محصولات ما با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند و در بازارهای مختلف به فروش می رسد.

اگر به دنبال مرکزی هستید که پارچه برزنتی مشمایی، را با ارزان ترین قیمت و با بالاترین کیفیت تهیه کنید، ما می توانیم نیاز شما را با حداقل هزینه برآورده سازیم، فقط کافیست از فروشگاه دنیای چادر، محصول مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما ارسال شود. 

فروش عمده بهترین پارچه برزنت شمعی در تهران
لیست قیمت برزنت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat