دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

روکش برزنتی و کانتینری

Tarpaulin-and-container-cover

روکش های بزنتی و کانتینری اغلب تهیه شده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت متراکم مانند پلی اتیلن و پلی استر محافظت شده با روکش پلی وینیل کلرید (پی وی سی) هستند. روکش برزنتی که با نام روکش کانتینری نیز شناخته می شود، پارچه ای مستحکم، دارای انعطاف بالا، ضد آب و گاهی ضد حریق و نسوز است. روکش های برزنتی به روش های مختلفی برای محافظت از مردم و اشیاء در برابر شرایط نامساعد جوی و تغییرات آب و هوایی از جمله برف و باد و باران و آفتاب استفاده می شوند. از روکش های برزنت یا کانتینری می توان در پروژه های ساختمانی برای محافظت از مصالح یا به عنوان سقف کانتینر ها برای ذخیره سازی اقلام و کالا ها استفاده کرد. مشمع های کانتینری هم چنین می توانند برای جمع آوری و حمل و نقل انواع کالا ها، زباله ها، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و ... به کار روند.

رنگ بندی روکش برزنتی

روکش های کانتینری در رنگ بندی متفاوتی قابل خرید هستند. برای مثال  پارچه برزنت ‌های آبی مدت‌ هاست که به دلیل مقرون به صرفه و در دسترس بودن، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. درست است که روکش های کانتینری آبی رنگ محبوب ترین و پرمصرف ترین در بین همه برزنت ها هستند، اما بسیاری از رنگ های دیگر از روکش های ترانزیتی وجود دارند که با مواد و ضخامت های مختلف و با کاربردهای متفاوت تولید می شوند. برخی دیگر از رنگ‌های برزنت نیز ممکن است ویژگی‌های بسیار مشابهی با برزنت آبی داشته باشند، مانند مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر پارگی.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: مشمع کانتینری آنتی باکتریال

روکش کانتینری ضد اشتعال

روکش کانتینری مقاوم در برابر آتش کاملاً ضد اشتعال نیست اما تا حد خیلی بالایی از شما در برابر آتش محافظت می کند. همان طور که گفته شد امروزه معمولاً روکش های برزنت از متریال مرغوب و با کیفیت بالا مانند پلی اتیلن ساخته می شوند. . بسته به کاربرد های مختلف، ضد حریق بودن روکش کانتینری از نظر محافظت از وسایل و تجهیزات در مناطق محافظت شده در آتش اهمیت دارد. برای مثالنسوز بودن یک روکش برزنتی مصارف نظامی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

کاربرد های روکش برزنتی 

پارچه برزنت همه کاره است و کاربرد های اصلی آن به شرح ذیل است: پوشاندن کالا ها و وسایل نقلیه در هوای آزاد و محافظت از آن ها در برابر باران، برف، گرد و غبار و شرایط آب و هوایی مشابه، به عنوان کفپوش یا تجهیزات ضد باران در مناطق کمپینگ و غیره.

روکش کانتینری ضد آب

روکش برزنتی ضد آب از جنس الیاف پلی استر است که با پلی وینیل کلرید (پی وی سی) تقویت می شود تا سبب ضد آب شدن پارچه شود. روکش کانتینری به طور کلی از یک ماده ضد آب ساخته شده که در اندازه ها و قیمت های مختلف برای خرید موجود است. دنیای چادر، در ساخت روکش های برزنتی و کانتینری ضد آب تخصص دارد. مشمع کانتینری یا ترانزیتی ضد آب معمولاً برای نگهداری و ذخیره سازی و یا به عنوان چادر ترانزیتی در حمل و نقل کاربرد دارد. در همین راستا به منظور ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان خود، ما روکش های برزنت ضد آب را برای کاربرد های یاد شده در طیف محصولات خود موجود داریم.

استفاده از پارچه برزنت برای روکش استخر

روکش های برزنتی برترین روکش های استخری می باشند. آن ها به بهترین نحو میزان نور آفتاب تابیده شده بر سطح استخر را تنظیم و کنترل می کنند و به این ترتیب مانع از رشد فزاینده جلبک ها در کف استخر می شوند. روکش های کانتینری استخری بسیار مقاوم و با دوام هستند، بنابراین می توانند وزن یخ و برفی را که در طول زمستان جمع می شود، تحمل کنند. این روکش استخر برزنت هم چنین به عنوان یک پتوی حرارتی عمل می کند تا همان طور که آب استخر شما را گرم نگه می دارد، همزمان از آن در برابر اشعه های مضر یو وی خورشید محافظت کند. علاوه بر این ها، این امکان برای شما فراهم می شود تا از ورود گرد و غبار به داخل استخر جلوگیری کنید و با کاهش تبخیر آب و مواد شیمیایی تمیز نگهدارنده آب استخر، هزینه های مربوط به نگهداری را کاهش دهید.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله پارچه کتان برزنت را نیز مطالعه کنید. 

روکش کانتینری ضد آب، یک انتخاب مطمئن و مقرون به صرفه

پارچه کانتینری یک سرمایه گذاری مطمئن و ارزان برای نگهداری استخر هستند. روکش ها زباله ها، برگ ها و حشرات را از استخر شما دور می کنند. به این ترتیب هنگام تمیز کردن استخر، به ویژه زمانی که به دلیل فصل سرما از آن استفاده چندانی نشده است، تلاش و هزینه کم تری لازم است. برزنت های استخری دنیای چادر، کاملاً ضد آب هستند. آنها اجازه نخواهند داد که آب به داخل استخر نفوذ و یا از آن نشت کند. هم چنین در برابر عناصر اسیدی و قلیایی مقاومت قابل توجهی دارند. انعطاف بسیار بالای روکش های کانتینری به شما اجازه می دهد تا حتی زمانی که دما بسیار پایین است نیز بتوانید از پوشش برزنتی خود استفاده کنیدروکش های کانتینری با قرار گرفتن دائمی در معرض خورشید، به هیچ وجه خراب نمی شوند و از ثبات رنگ بالایی برخوردارند به ویژه در روکش های پی وی سی. 

آیا روکش برزنتی ارزان بخریم؟

به عنوان یک صاحب خانه یا صاحب یک کسب و کار، ابزار و وسایل زیادی وجود دارند که وجود آن ها در خانه یا محل کار شما ضروری می باشد و در صورت وجود نداشتن آن ها ممکن با مشکلات عدیده ای رو به رو شوید. روکش برزنتی یا کانتینری قطعاً با این توصیف ارائه شده مطابقت دارد و بسته به کار شما می تواند جزو اقلام ضروری برای انواع کاربری ها به حساب آید . اما قیمت روکش برزنتی چقدر است؟ آیا آن ها ارزان هستند؟ و آیا قیمت آن ها منطقی است و انتخابی مقرون به صرفه به شمار می روند؟
بدیهی است که قیمت روکش کانتینری به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و ابعاد کلی آن ها بستگی دارد. برزنت های سنگین و بزرگ تر هزینه بیشتری نسبت به برزنت های کوچک و سبک تر دارند.

دنیای چادر یکی از شرکت های تولید کننده برزنت است که با سالیان سال تجربه در ساخت و تولید پارچه های برزنتی بهترین انتخاب برای خرید پارچه ترانزیتی ارزان و با کیفیت خواهد بود.

کاربردهای مختلف اسپیس فریم نمایشگاهی
راهنمای خرید چادر مسافرتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat