دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش ویژه پارچه برزنتی نانو به قیمت روز

forosh-parche-berezenti-nano.jpg پارچه برزنتی نانو

فروش ویژه پارچه برزنتی نانو به قیمت روز، همین حالا در معتبرترین مرکز فروش انجام می شود. پارچه برزنت نانو یک پارچه ایده آل و منحصربفرد کاربردی است. با خرید از این مرکز، از مزایای خرید آنلاین بهره مند شوید

 پارچه برزنت نانو چیست؟ 

پارچه برزنت نانو یکی از انواع برزنت ها می باشد که دارای جنسی ضخیم و قابل انعطاف دو رویه است که یک رویه آن پارچه و رویه دیگر آن پلاستیکی و یا چرم می باشد، که رویه چرمی به پارچه برزنت یک خاصیت ضد آبی را داده و آن را مناسب برای استفاده در صنایع مختلف کرده است.
یک رویه پارچه های برزنت نانو، با الیاف محکمی مانند: پلی استر، کتان و پنبه و رویه دیگر آن از پلی اتیلن، یورتان، پلی وینیل کلراید و پی وی سی تولید می شود که بسیار مقاوم و دارای طول عمر بالا، مقاومت کششی مناسب، ضد آب و رطوبت و نم، مقاوم در برابر نور و اشعه های خورشید و سبک هستند.
پارچه های برزنت نانو با توجه به نیاز بازار و مصرف کننده در رنگ و طرح های مختلفی تولید می شوند که بطور خلاصه ویژگی ها و خواص پارچه برزنت را می توان به موارد زیر ربط داد:
  1. استفاده از بهترین رنگدانه ها برای تولید
  2. تولید در ضخامت های مختلف و قابلیت استفاده برای هر صنعت
  3. ضد خراش؛ چسبندگی خوب، بیش ۵ سال طول عمر در فضای باز
  4. ضد سرما، ضد UV و ضد فرسودگی
  5. تولید در رنگ ها، اندازه ها، ضخامت های گسترده
  6. قابلیت شستشوی راحت
  7. در برابر مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارند
  8. مقاومت در برابر ترک خوردگی و ضد کپک
  9. ضد آب و ضد حرارت و ضد سرما

از مصارف پارچه های برزنت نانو چه می دانید؟

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، برزنت نانو یکی از انواع پارچه های برزنت می باشد که امروزه در بسیاری از صنایع جایگاه خاص و ویژه ای برای خود پیدا کرده است. برزنت ناتو کاربرد های زیادی در انواع مشاغل و صنایع مانند: چادر کامیون ها، کاور کلر، کاور سپیس فریم ها، ساخت جان پناه صحرایی، ساخت انواع چادر و لباس های نظامی، ساخت قایق بادی، استخر بادی، کف پوش کمپین های صحرایی و نظامی، روکش پالت ها و غیره دارد.
البته این مصارف برزنت های نانو فقط به این موارد محدود نمی باشد بلکه پارچه برزنت نانو از قابلیت های بالایی برخوردار است که می تواند در موارد دیگری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.


قیمت پارچه برزنت نانو در ایران

پارچه برزنت نانو، همانگونه که اشاره شد از برزنت های پر فروش و کاربردی است که قیمت مناسبی نیز با توجه به کاربرد خود دارد. اما باید گفت که امروزه عصر قیمت مناسب به پایان رسیده و با مشکلاتی که هم اینک دامن گیر کشور شده و اقتصاد کشور با آن دست و پنبه نرم می کند، قیمت ها به شدت افزایش داشته و حتی با نوسان قیمت نیز همراه است. این مسئله درست است که نگران کننده است ولی چاره ای نیز دارد که آن هم انجام خرید مستقیم از شرکت های تولید و فروش پارچه برزنتی نانو می باشد.
از طرفی خرید اینترنتی، تاثیر زیادی بر کاهش قیمت ها دارد، و می دانیم که با وجود مشکلاتی از قبیل مشغله های کاری، خستگی، ترافیک، آلودگی هوا، کمبود زمان، بالا رفتن هزینه های خرید، نداشتن زمان کافی و عدم وجود تنوع پارچه برزنتی در فروشگاه ها به هنگام خرید حضوری مردم زمان زیادی برای صرف خرید حضوری ندارند و به این جهت است که به دنیای مجازی روی آورده اند. این مرکز با بکار گیری تمام توان و هوش و خلاقیت، سعی دارد تا جایی که امکان دارد، مقرون بصرفه ترین قیمت را در اختیار شما قرار دهد.
امید است که توانسته باشیم، با ارائه بهترین خدمات (کیفیت بالا و قیمت پایین) گامی هر چند کوچک در ارتقاء صنعت و اقتصاد کشور خود داشته باشیم و بدین جهت مفتخر هستیم تا در راستای حفظ حرمت و ارزش مشتری و با توجه به حقوق یک مشتری مجازی، تمام قوانین و شرایط خرید و فروش اینترنتی را رعایت کنیم و آنچه که لایق یک شهروند ایرانی است را در اختیار شما قرار دهیم.
به یاد داشته باشد که درست است، شیوه جدید خرید و فروش (خرید و فروش اینترنتی) برای کسب درآمد از اینترنت به وجود آمده است، اما مزیت های فراوانی دارد که تمام این مزایا به نفع خریداران عزیز می باشد. شرکت فروش پارچه برزنتی نانو نیز، با حفظ حرمت و شان یک خریدار و شهروند ایرانی، با رعایت تمام مسائل و حفظ حریم خصوصی، میزبان شما عزیزان است.


مرکز رسمی فروش پارچه برزنتی نانو

تولید کننده برزنت نانو، مدت زیادی است که پا به عرصه دنیای مجازی گذاشته و در این دنیای اینترنت، با فعالیت بیشتر به کسب و کار خود رونق داده است. مرکز فروش پارچه برزنتی نانو، یک مرکز رسمی و معتبری است که با مجوز رسمی و در راستای حفظ حریم و رعایت استاندارد ها، فعالیت می کند.
مرکز فروش پارچه برزنتی نانو، به منظور خدمت رسانی سریع، کاهش قیمت های خرید، امن بودن بستر فضای مجازی، گستردگی تنوع محصولات، مقایسه قیمت ها، خرید آنلاین و .. بصورت اینترنتی راه اندازی شده است.
این فروشگاه اینترنتی، توانست با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه تهیه و تولید پارچه برزنت، اقدام به تولید و فروش پارچه برزنتی نانو با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت کند و این است که هم اینک به عنوان برترین فروشنده پارچه برزنت در کشور می درخشد و این حاصل زحمات کادر مجرب و متخصص و متعهد این مجموعه بزرگ می باشد.
و اما این نتیجه مطلوب فقط حاصل تلاش کادر فنی این مجموعه نبوده، بلکه مشتریان نیز در این موفقیت سهیم بوده اند و این مرکز برای قدردانی و ارج نهادن به اعتماد شما مشتریان عزیز، همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات بهتر، رضایت شما مشتریان عزیز را بیش از پیش جلب نماید.
اگر قصد خرید پارچه برزنت نانو را دارید، گزینه ی مناسب، خرید از بزرگترین مرکز تجاری پارچه برزنت، (مرکز فروش برزنتی نانو) است.
این مرکز، بر سه اصل، کیفیت بالا، قیمت مقرون بصرفه و حفظ حرمت مشتری و رضایت آن، پایدار است.
قیمت برزنت شمعی
قیمت عمده فروشی پارچه مشمع کانتینری در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat