دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب قیمت مناسب

markaz-forosh-parche-berezenti-gheyat-monaseb.jpg پارچه برزنتی ضد آب

 روش پارچه برزنتی ضد آب با قیمت مناسب در نمایندگیهای عرضه این محصولات انجام می پذیرد. این پارچه دارای کاربرد زیادی می باشد که مرکز فروش انواع پارچه برزنتی ضد آب با کیفیت مختلف با بهترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

شناخت پارچه های برزنتی ضد آب

با توجه به پیشرفت صنایع و تکنولوژی و ساخت ماشین آلات و ابزار های به روز و پیشرفته در صنعت نساجی انواع مختلفی از پارچه در حال تولید شدن می باشد.
هرکدام از این پارچه ها بنا به کاربرد هایی که دارد از ویژگی‌های خاصی نیز پیروی می ‌کند یکی از پارچه های بسیار پرکاربرد پارچه برزنت است.
پارچه برزنت در انواع مختلف تولید می شود که یکی از نمونه های بسیار پرکاربرد و با ویژگی های منحصر به فرد آن پارچه برزنت ضد آب می باشد.
پارچه های پرزنت را از الیاف پنبه و پلی استر به صورت بافت به هم فشرده تولید می کنند که هر چه میزان الیاف پلی استر بیشتر باشد این پارچه از استحکام بالاتری برخوردار می باشد.
برای این که پارچه های برزنت ضد آب شوند معمولاً آنها را با روکش یورتان یا پلاستیک می پوشانند تا به صورت صد در صد این نوع پارچه ها ضد آب شود.
ضد آب بودن پارچه برزنتی یعنی این که این پارچه بتواند در فشار ۱۰۰۰ میلیمتر آب مقاومت کند و نشتی ندهد که اکثر پارچه های موجود در بازار از این ویژگی برخوردار می باشند.
معمولاً از پارچه های برزنت ضد آب در همه مکان هایی ضد آب بودن پوشک اهمیت دارد استفاده می شود.
پارچه برزنت ضد آب علاوه بر این ویژگی دارای مشخصات خاصی هستند از جمله:
• این پارچه ها به دلیل نوع بافت خاصی که دارند دارای ضخامت بسیار بالا می باشد.
• با توجه به الیافی که در تهیه آن استفاده شده است دارای استحکام خوبی می باشد.
• معمولاً پارچه های برزنت ضد آب در برابر رشد باکتری ها مقاوم می باشد و به آن ها پارچه های آنتی باکتریال نیز می گویند.
• در برابر نور خورشید و اشعه فرابنفش آن از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
پارچه های برزنت ضد آب در انواع مختلف تولید می شود که هر کدام از آنها دارای کاربردهای زیادی می باشند که عبارتند از:
• انواع پارچه های ترانزیتی و کانتینری که این پارچه ها به صورت یک لا تا سه لا تولید می‌ شوند و به دلیل وزن سبکی که دارند برای روکش ماشین های باری استفاده می شوند.
• پارچه شمعی که مخصوص چادر های محافظتی برای اتومبیل ها و همچنین ساخت آلاچیق و به عنوان پوشش استخرها و یا استفاده برای ساخت سایبان کاربرد دارد.
• پارچه برزنت نظامی که از آن برای دوخت چادر های نظامی کوله پشتی ها و بارانی برای استفاده در مناطق سرد سیر به کار برده می شود.
به طور کلی پارچه های برزنت ضد آب در عرض های مختلف و ثابت تولید می شود اما از لحاظ طول می توان در هر متراژی که لازم است به کارخانه ‌های تولید کننده سفارش داد .
این پارچه ها معمولاً از عرض ۱۰۰ سانتیمتر تا ۲۰۰ سانتیمتر متغیر می‌ باشند.



دغدغه های خرید پارچه برزنت برای صنایع مصرف کننده چیست؟


پارچه برزنت با توجه به ویژگی های خاصی که دارد در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود.
صنایع مصرف کننده پارچه برزنت در هنگام تهیه این پارچه دچار دغدغه های خاصی می شوند که برخی از آنها عبارتند از:
• پارچه برزنت در چند عرض مختلف تولید می شود و برای مصرف کنندگان مهم است که این پارچه را در عرض دلخواه و همچنین طول مورد نیاز تهیه کنند.
• از لحاظ وزن این پارچه ها در وزن های مختلف تولید می شود و برای اکثر صنایع وزن پارچه اهمیت زیادی دارد زیرا وزن بالاتر موجب استحکام بیشتر پارچه ها می شود و بنا به نیاز خود می توانند این پارچه را تهیه کنند.
• برای آنها اهمیت دارد تا بدانند الیاف به کار برده شده برای تولید این پارچه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده اند.
• نرمش پذیری این نوع پارچه ها و نوع بافتی که برای تهیه آن استفاده شده است اهمیت زیادی دارد زیرا مهم است تا این پارچه به راحتی شکل بگیرد.
• برای صنایع مختلف استقامت کششی پارچه های برزیل دارای اهمیت زیادی می باشد.
• مقاومت این پارچه ها در برابر نور خورشید نیز از درجه اهمیت ای بالایی برخوردار است.
• این پارچه ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود و برای برخی از صنایع انتخاب رنگ و طرح مناسب مهم می باشد. زیرا در برخی از صنایع لازم است تا بر روی پارچه ها مارک های مخصوصی را چاپ کنند که انتخاب رنگ و طرح مناسب پارچه می‌تواند دغدغه اصلی آنها باشد.
• تهیه پارچه در متراژ های مورد نظر به صورت یکنواخت نیز برای صنایع مختلف مهم می باشد.

چگونه می توان پارچه برزنت اصل را ارزان خرید؟

از آنجایی که پارچه برزنت دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد و در صنایع مختلفی از این پارچه استفاده می شود تهیه این پارچه با قیمت مناسب و ارزان از اهمیت زیادی برخوردار است.
در صورتی که لازم باشد تا پارچه برزنت اصل را در متراژهای بسیار زیاد تهیه شود بهتر است تا به صورت مستقیم به کارخانه های تولید این نوع پارچه ها مراجعه کرده و بدون واسطه این پارچه را از تولید کننده آن تهیه کرد.
یا این که سفارش تهیه آن را به کارخانه‌ های تولیدی دهید تا در کمترین زمان ممکن پارچه مورد نظر را برای شما با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه کنند.

مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب در کرج


ضد آب بودن پارچه برزنت موجب شده تا این محصول طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و در صنایع مختلفی از آن استفاده شود .
مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب در کرج بسیار فعال می باشد و انواع مختلفی از این نوع پارچه را برای مصرف کنندگان آن عرضه می کند تا به راحتی بتوانند به این پارچه ها دسترسی داشته باشند.
در مرکز فروش پارچه برزنت در کرج انواع مختلف پارچه برزنت ضد آب با ضخامت های گوناگون و همچنین تنوع رنگ بندی زیاد عرضه می شود تا برای کاربردهای مختلف به راحتی بتوان پارچه ‌ها را تهیه کرد.
معمولاً تهیه پارچه برزنت ضد آب از این مراکز فروش با قیمت مناسبی همراه می باشد.

پارچه برزنت کیفی با بهترین قیمت در کرج
معتبرترین کارخانه تولید چادر ترانزیت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat