دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرکز فروش پارچه های برزنتی با کیفیت در تهران

sales-center-for-quality-tarpaulin-fabrics-in-tehran

مرکز فروش پارچه های برزنت، همین حالا در تهران، با قیمت باور نکردنی، برزنت با کیفیت را بفروش می رساند. خرید مقرون بصرفه را با ما تجربه کنید.

 پارچه های برزنت با کیفیت چه مشخصاتی دارند؟

پارچه برزنت نسوز ها، پارچه های بسیار مستحکم و البته قابل انعطاف هستند، که همین استحکام بودن، این پارچه ها را بسیار پر کاربرد کرده است.
برزنت ها به پارچه های ضد آب معروف هستند که عایق رطوبت و برف و باران می باشند.
پارچه برزنت با توجه به نوع کیفیت دارای تنوعی از یک لا نخ تا شش لا نخ است.
این پارچه ها از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و علی رغم محکم بودن بسیار سبک است.
نصب پارچه برزنت، بدلیل جنس آن آسان بوده و طول عمر بیشتری نسبت به پارچه های دیگر دارد.
برزنت به دو صورت پنبه و پلی استر پنبه بوده و از نظر طرح نیز به دو دسته ساده و خط دار تقسیم می شود. سایز بندی این نوع پارچه در عرض های ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی متر موجود می باشد.
این پارچه با توجه به کاربرد در وزن ۲۲۰ الی ۷۴۰ گرم بر متر مربع تولید می شود و به صورت برزنت موادی، برزنت خام، برزنت چاپی، برزنت آهاری، برزنت خطی در بازار وجود دارد.
از مزایای مهم برزنت ها ضد آتش بودن آن است، که دلیل این مزیت وجود لایه پی وی سی می باشد.
از مصارف برزنت ها می توان به استفاده آنان بعنوان، انواع سایبان ها، سقف های موقت، روکش ماشین ها (جهت محافظت از بار ماشین)، ساخت آلاچیق، چتر، دستکش های جوشکاری، لانه حیوانات، پوشش دهانه بسیاری از وسایل از جمله دهانه کولر و ... اشاره کرد.
نا گفته نماند که نوع پارچه هر کدام از این مصارف باهم متفاوت است مثلا؛ پارچه های برزنت کانتینری و پارچه ترانزیتی، معمولا به صورت یک لایه، دو لایه و سه لایه تولید می شوند.
یک پارچه برزنت با کیفیت و اصل دارای کیفیت عالی، بدون هیچگونه خراش و جنس مستحکم- سخت؛ اما در عین سختی بسیار انعطاف پذیر است.

بهترین راهکار خرید پارچه برزنتی اصل در تهران چیست؟

آیا قصد خرید پارچه برزنتی اصل را دارید؟ آیا بدنبال راهی بهتر برای خرید بصرفه هستید؟
برای اطلاع از راز، خرید بصرفه بهتر است مطالب را تا ادامه مطالعه کنید.
راه های زیادی برای خرید پارچه برزنت اصل وجود دارد؛ اما علاوه بر اصل بودن و کیفیت کالا ما باید ببینیم که کدام راه بصرفه تر است.
همانطور که اشاره شد، راه های فراوانی برای خرید پارچه برزنت اصل وجود دارند که با توجه به میزان رضایت مشتری باید گفت که بهترین و بصرفه ترین راه، خرید از مراکز فروشی می باشد که بطور مستقیم و بدون واسطه پارچه های برزنت را بفروش می رساند.
می دانیم که دنیای چادر در تهران، از مراکز معتبر فروش پارچه برزنت در کشور بشمار می رود؛ اما همه ی افراد به این مجموعه دسترسی ندارند که دنیای چادر برای این موضوع تدبیری را اندیشیده است. این مرکز با استفاده از دانش خود همانند بسیاری از مراکز فروش، اقدام به طراحی سایت فروش کرده که با استقبال وسیعی نیز مواجهه شد.

پیشنهاد ما به تمام عزیزانی که قصد خرید پارچه برزنت اصل از تهران را دارند، این است که با ورود به سایت فروش آنلاین این مرکز، و انتخاب محصول با سلیقه خود، توسط کارشناس فروش، خرید خود را ثبت کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید پارچه برزنت اصل مقاله پارچه برزنت نسوز چه نوع پارچه ای است را بخوانید!

مرکز فروش پارچه های برزنتی در تهران

مرکز فروش پارچه های برزنتی در تهران، از معتبرترین مراجع فروش پارچه برزنت است. این مجموعه با توجه به تجارب چندین ساله خود، توانسته است با فروش با کیفیت ترین محصولات، آوازه ای خوش را به همراه داشته باشد.
مرکز فروش پارچه های برزنتی با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی پارچه برزنتی در ایران، توانسته است تا کنون پاسخگوی نیاز بازار باشد. خریداران این مجموعه حق انتخاب بیشتری از تنوع محصولات را دارند و با اطمینان باید گفت که این مرکز فروش، تنها مرکز عرضه پارچه برزنت با کیفیت و مقرون بصرفه است. بهترین کالا را باید از معتبرترین مراجع خرید کرد

 برزنت برای محصولات متنوعی کاربرد دارد حتی برای لوازم ورزشی! برای خرید برزنت مناسب برای لوازم ورزشی روی لینک کلیک کنید.

مزایای خرید پارچه برزنت از دنیای چادر

دنیای چادر، از مراکز مهم و اقتصادی عرضه انواع چادر برزنت است.
این مرکز فروش پارچه های برزنتی، مدت زیادی است که در زمینه، فروش چادر برزنتی فعالیت دارد و در این عرصه موفق هم عمل کرده است. خرید از این مرکز بزرگ دارای مزایای بیشماری است که سبب گردیده، افراد زیادی جهت خرید پارچه برزنت به این سایت رجوع کنند.
همانطور که مستحضر هستید، خرید اینترنتی با وجود دغدغه های بیشمار، امروزه در زندگی ما نقش فزاینده ای دارد. می دانیم که توسعه تکنولوژی، باعث دگرگونی روش های خرید قدیمی ما شده است. مرکز فروش پارچه های برزنت با ارائه خدمات ویژه، باعث افزایش رجوع خریداران به این سایت گشته و این مزیت ها مردم را ترغیب به تجربه خریدی جذاب و مدرن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید می‏‌کند.
بسیاری از افراد با وجود مشغله های فراوان، نمی توانند وقت خود را صرف خرید های حضوری کنند؛ زیرا که هم زمان بر بوده و هم باعث متحمل شدن هزینه سنگینی برای فرد است. اما بحمداللّه دنیای مجازی و تغییر در الگوهای متداول خرید، افراد را به خریدی امن و لذت بخش دعوت می کند.
مرکز فروش پارچه های برزنتی، در تلاش است تا بتواند، شما را به تجربه یک خرید مقرون بصرفه دعوت کند و حتی شما بتوانید در این مجموعه به طیف گسترده ای از محصولات دسترسی داشته باشید. در این مرکز با توجه به ارائه قیمت، قیمت محصولات این مجموعه فروش معتبر را با دیگر مراجع مقایسه کنید؛ اما مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.
جهت خرید بهترین پارچه های برزنت، با قیمت فوق العاده مناسب، همین حالا با ما تماس بگیرید و در صورت، خرید عمده محصولات این مرکز، از خریداران خوش شانس ما بوده و تخفیف های ناب ما را شامل شوید. فرصت های طلایی را غنیمت بشمارید.

لیست قیمت پارچه برزنت شمعی درجه یک
میزان تاثیر کیفیت چادر ترانزیتی بر قیمت آن
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat