دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید پارچه کانتینری

kharid-parche-cantneri
پارچه کانتینری تولید شده در مجموعه دنیای چادر بهترین نوع پارچه برای عملکرد طولانی مدت است، این محصول یکی از برترین محصولات عرضه شده در فروشگاه تخصصی ما است. ما همچنین به مشتریان خود اطمینان می دهیم که محصولات ما با کیفیت و دارای تنوع گسترده هستند. فروشگاه دنیای چادر رکورد بیشترین مشتری راضی را در اختیار دارد و خدمات متنوعی را در سراسر کشور برای مشتریان خود ارائه می کنیم.
ما از ابراز تشکر از همه مشتریان خود برای حمایت بی قید و شرط و پاسخ گویی، بسیار شادمان هستیم. این امر ما را بیشتر به معرفی طیف جدیدی از محصولات چند لایه برزنتی و پارچه کانتینری ترغیب کرده است. پارچه های کانتینری این مجموعه در اصل داری سبک وزن، مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی، با ثبات در برابر اشعه ماورا بنفش و با دوام هستند. این محصول توسط پلیمر اختصاصی و منحصر به فرد تولید شده شده و توسط آخرین فرآیند تولید فناوری SWISS از جمله چند لایه ساخته شده است.

پارچه کانتینری تولید شده در مجموعه دنیای چادر با استفاده از آخرین فناوری پیشرفته و با فرمولاسیون منحصر به فرد پردازش شده تا حتی در بدترین شرایط محیطی نیز بتوان از آن استفاده کرد. این نوع پارچه مناسب برای فعالیت های کاربردی است که به مقاومت بالا مقاومت در برابر پارگی و سوراخ شدن نیاز دارد.
شرکت دنیای چادر به منظور تأمین نیازهای ویژه برای تأمین بیشتر نیازهای کشاورزی، صنعتی و خانگی، به جدیدترین خط تولید پارچه های چند منظوره مجهز شده است. برای پارچه کانتینری شما می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به دنیای چادر مراجعه کند، تا با قیمت ارزان و با کیفیت بسیار بالا بتوانید این محصولات را خریداری کنید.
این محصول منحصراً از مواد خام مناسب و نوآورانه با فناوری پیشرفته ورقه ورقه شدن چند لایه ساخته شده است که کیفیت مواد را تقویت می کند. ما در هر مرحله از تولید تحت یک محیط آزمایشگاهی مجهز، تأیید و نظارت دقیق داریم. ما در ارائه خدمت، بالاترین سطح خدمات را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
برای پارچه کانتینری ضد آب، ضد آفتاب، ضد قارچ و ضد کپک می توانید از فروشگاه اینترنتی ما استفاده کنید. ما طیف وسیعی از محصولات را برای مشتریان خود ارائه می دهیم، شما می توانید با توجه سلیقه خود از میان انبوهی از محصولات تولیدی این شرکت، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

پارچه کانتینری چند لا
پارچه کانتینری عرضه شده در مجموعه دنیای چادر در دسته بندی مختلفی وجود دارد، از پارچه کانتینری یک لا، دو لا، سه لا، چهار لا و شش لا. این محصول کاربرد های مختلفی دارد و می توانید برای پوشش استخر آب، روکش خودرو، روکش محصولات کشاورزی و دامی از آنها استفاده کرد.
از مهمترین مزیت های پارچه کانتینری ارائه شده در مجموعه دنیای چادر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 قابلیت اتصال طناب در لبه ها به شکل قوی و با دوام
 مقاومت در برابر خوردگی
 مقاومت در برابر انجماد (در دمای پایین سخت نمی شود)
 عدم آسیب به محیط زیست
 مقاوم در برابر پارگی
 ضد آب دو طرفه و یک طرفه
 سبک، قابل چرخش، تاشو
 ضد باران، ضد گرد و غبار، ضد آفتاب
 مقاوم در برابر دمای پایین
 داشتن طول عمر طولانی

 قیمت ارزان و مقرون به صرفه برای مصرف کننده 

فروش مشمع کانتینری
تولیدی پارچه برزنت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat