دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش مشمع کانتینری

forosh-moshamae-cantineri-1

 توضیحاتی در مورد مشمع کانتینری پارچه مشمع کانتینری یکپارچه بسیار با استحکام و ضد آب است که به عنوان پوشش بار کانتینر کامیون تریلی و انواع ماشینهای باری مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت که یکی از بهترین نوع پارچه های کانتینری به حساب می آید با اسامی مثل چادر کانتینری برزنت کانتینری،مشمع ترانزیتی، روکش کانتینر و اسامی از این قبیل نیز شناخته می شود. فروش مشمع کانتینری به صورت عمده ای نیز عمده‌ای و همچنین آنلاین حضوری با قیمت های مناسب و ارزان نیز صورت می پذیرد.

مشمع کانتینری در حقیقت بهترین نوع برزنت محبوب برای پوشش بار ماشین های بار بری در بین افراد می باشد قابلیت های مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار آتش اشعه خورشید مواد شیمیایی مواد اسیدی و بازی و انواع و اقسام مخاطرات طبیعی را دارد و علاوه بر اینها خاصیت مهمی که دارد این است که هم برای پوشش حمل بار در درون شهر و هم حمل و نقل های دریایی و ریلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مشمع کانتینری
ویژگی‌های پارچه مشمع کانتینری و اهداف استفاده از آن
فروش مشمع کانتینری در طول عرض های متفاوت صورت می‌گیرد در حقیقت این پارچه نیز در اندازه‌های مختلف تولید می شود و ویژگی های زیادی دارد از جمله ویژگی‌های مناسب آن می‌تان به موارد زیر اشاره کرد:
1- ضد آب می‌باشد و در برابر نفوذ باران، رطوبت و آب بسیار مقاوم است به طوری که می‌توان گفت که امکان ورود و نفوذ آب به داخل این پارچه زیر صفر درصد می‌باشد.
2- پارچه نسوز است در صورت بروز آتش در حقیقت یک خاصیت خاموش کننده و مهار آتش دارد.
3- در برابر یخ زدگی و همچنین حرارت بالا بسیار مقاوم و بدون آسیب پذیری است استحکام بسیار بالایی دارد و ضمانت امنیت وسایل در درون کانتینر و ماشین های باربری در صورت وجود این پارچه‌ها بسیار بالا است.
4- در مقابل اشعه های نور خورشید و اشعه یو وی بسیار از خود مقاومت نشان می‌دهد و از فساد مواد در داخل آن توسط اشعه خورشید جلوگیری می‌کند.
اهداف استفاده از مشمع کانتینری بسیار زیاد است از جمله اینکه:
• می‌توان برای استفاده به عنوان چادرهای مسافرتی از آن استفاده کرد
• می‌توان برای کاور ماشین و سایبانها و سایبان آلاچیق سایبان رستوران ها و کافه ها و مواردی از این قبیل از پارچه کانتینری استفاده کرد
فروش مشمع کانتینری در ساختمان های در حال ساخت بسیار رونق دارد چرا که می توان از این پارچه برای محافظت از مصالح ساختمانی استفاده کرد.
• برای زیراندازهای ضد آب در مواردی که لازم باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
• استفاده از آن برای محافظ صفحه پروژکتورها و صفحات نمایشی
• سقف موقت در سوله و گاراژ ها یا محوطه هایی که مجلسی در آن برپا می‌شود.
• استفاده به عنوان سقف برای محافظت از تمامی وسایل و چیزهایی که انبار می کنیم.

مشمع کانتینری

فروش مشمع کانتینری
فروش مشمع کانتینری توسط مجموعه دنیای چادر،از طریق فروشگاه‌های آنلاین این مجموعه نیز امکان پذیر می‌باشد و کسانی که از سراسر کشور می‌خواهند اقدام به خرید این نوع پارچه کنند می‌توانند از طریق آدرس سایت فروشگاه این مجموعه اقدام به خرید محصول مورد نظر خود ، با بهترین و مناسب‌ترین قیمت کنند.
قیمت پارچه ترانزیتی چگونه محاسبه می‌شود
خرید پارچه کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat