دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

تولیدی پارچه برزنت

tolidi-parche-berezent-1
مجموعه دنیای چادر به عنوان یک تولید کننده برتر پارچه برزنت، و تأمین کننده پارچه های برزنتی در کشور شناخته می شود. تولیدات این مجموعه در قالب رول های پارچه ای چند لایه و در ضخامت های مختلف به دست مشتری می رسد.
مجموعه دنیای چادر پارچه برزنت بافته شده با کیفیت HDPE تولید می کند که از دو طرف روکش دارند. این نوع پارچه ها به عنوان پوشش محافظ برای کاربردهای مختلف در سراسر جهان استفاده می شود. طیف پارچه های برزنتی تولید شده در مجموعه دنیای چادر بسیار گسترده است. آنها از ویژگی های زیادی برخوردار هستند به عنوان مثال، مقاوم در برابر آب و هوا هستند و وزن سبکی دارند همچنین کار با آن آسان و تمیز کردن آنها نیز راحت است.

پارچه برزنت در عرض های مختلف موجود است و خریداران می توانند با مراجعه به این مرکز، متناسب با نیاز خود خرید کنند. با توجه به تقاضای مشتری، ما می توانیم ویژگی های برزنت را از جنبه های مختلف بسیار مقرون به صرفه تنظیم کنیم زیرا امکانات تولید داخلی را به طور کامل در اختیار داریم. ویژگی هایی که می توانند به صورت سفارشی تهیه شوند عبارتند از، نوار دور پارچه برزنت، مش پارچه ای، عرض و ضخامت پارچه و غیره.
یکی از جذاب ترین ویژگی های پارچه برزنت در مقایسه با سایر پارچه های صنعتی، مقرون به صرفه تر بودن و همچنین داشتن تنوع گسترده ای از رنگ ها و کیفیت های مختلف است. این نوع پارچه کاربرد مختلفی در صنعت کشاورزی، صنعت حمل و نقل، صنعت دامداری، صنعت 
ساختمان، صنعت ماشین آلات و ... دارد.
انواع پارچه برزنت عرضه شده در مجموعه دنیای چادر عبارت است از:
1. برزنت پی وی سی
2. برزنت پی وی سی لمینت
3. برزنت پی وی سی برجسته
4. برزنت تارپولین نقره ای
5. برزنت پی وی سی فلورسانس
6. رزنت پی وی سی دو رنگ
7. برزنت پی وی سی یک طرفه
8. برزنت پی وی سی دو طرفه
فروش پارچه برزنت ارزان قیمت، ضخیم و محکم و در عین حال انعطاف پذیر و ضد آب در فروشگاه اینترنتی دنیای چادر. این محصول گزینه مناسبی برای چادرهای مسافرتی، روکش خودرو و روکش ماشین آلات صنعتی و کشاورزی می باشد. برای خرید ارزان پارچه های برزنت در عرض ها و وزن های متفاوت و به قیمت تولید کننده می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

اگر اهل مسافرت و گردش هستید، پیشنهاد ما استفاده از چادر های برزنتی است، این وسیله پرکاربرد سفری دلچسب و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد، شما را قادر می سازد با هزینه‌ی کمتر یک چادر فوق العاده کاربردی را برای خود تهیه کنید و همواره در سفرهای مختلف آن را همراه خود داشته باشید.

این نوع چادر از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و عمر طولانی دارد. از مهم ترین مزیت آن می توان به مقاوم بودن در برابر طوفان، باران های شدید و داشتن سایز بزرگ و جادار اشاره کرد. برای خرید راحت این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید. 

خرید پارچه کانتینری
تولید کننده پارچه برزنت ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat