دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

ساخت سازه چادری مقاوم رطوبت؟

sakht-saze-chadodi.jpg
سازه های کششی را می توان به دو زیر مجموعه تقسیم کرد، سازه های کابلی و سازه چادری یا غشایی. سازه های کابلی معمولا از شبکه ای از کابل های بهم پیوسته تشکیل شده اند. آنها معمولا به صورت شفاف و انعطاف پذیر ساخته می شوند. از معروف ترین سازه های ساخته شده با استفاده از این سازه، می توان به غرفه آلمان در نمایشگاه جهانی مونترال در سال ۱۹۶۷ و استادیوم مونیخ برای بازی های المپیک اشاره کرد.
سازه های کابلی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، بهترین جایگزین برای سازه های سنتی هستند. سازه های کابلی از بسیاری جهات با سیستم های سازه سنتی متفاوت هستند. اول این که آنها با حجم کوچک و وزن کم قادر به تحمل وزن بیشتر معمولا چندین برابر وزن خود هستند، دوم اینکه در برابر شرایط محیطی نیز مقاوم هستند.
اما سازه چادری یا غشایی، نوع دیگری از سازه های کششی به شمار می روند، آنها بسیار زیبا و نیز جذاب هستند، آنها را می تواند در بسیاری از کاربری ها از جمله:
 ایجاد مراکز ورزشی ( سالن های فوتسال، ورزشگاه های بزرگ، سایبان زمین های ورزشی و ...)
 ایجاد تالار پذیرایی، عروسی
 ایجاد سایبان برای رستوران، کافی شاپ و ویلا
 ایجاد ایستگاه راه آهن، مترو و فرودگاه
 ایجاد سایبان برای پیاده رو
 ایجاد سایبان بر روی استخر آب
 ایجاد المان های هنری در مراکز شهری همراه با نورپردازی حرفه ای
 و ...
 برای ساخت سازه چادری مقاوم در برابر رطوبت معمولا از مصالح با کیفیت و عایق رطوبت مانند، پروفیل آلومینیوم، و پارچه PVC استفاده می کنند. این مصالح به خوبی در برابر رطوبت مقاوم هستند، زنگ نمی زنند، دچار سایش و فرسایش نمی شوند، در دراز مدت حالت اولیه خود را از دست نمی دهند و در برابر باران های شدید، طوفان ها و نیز آفتاب مقاوم هستند. علاوه بر این بسیار سبک هستند و در کوتاه ترین زمان نصب می شوند.
البته برای دستیابی به تمامی موارد گفته شده باید با روش اصولی و نیز منطقی سازه چادری را طراحی و تولید کرد. معمولا این کار توسط افراد متخصص و نیز ماهر انجام می شود. به این شکل که ابتدا تمامی قطعات در کارخانه مجهز و بر اساس نقشه های فنی با بهترین مصالح ساخته می شوند و بعد از انتقال به محل پروژه مونتاژ می شود.

هزینه سازه چادری ضد آب؟
هزینه ساخت و اجرای سازه چادری به عوامل متعددی بستگی دارد، که مهمترین آن کیفیت و ابعاد سازه است. قطعا هر اندازه ابعاد و کیفیت سازه بهتر و بالاتر باشد در هزینه ها نیز تاثیری مستقیمی می گذارد. به عنوان مثال استفاده از پروفیل آلومینیوم به جای پروفیل آهن و یا استفاده از پارچه PVC به جای پارچه برزنتی تفاوت هایی در هزینه ها می گذارد برای اینکه هر دو مصالح آلومینیوم و پارچه PVC از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و نسبت سایر گزینه ها گران ترند.
توصیه ما برای خرید و نصب سازه چادری مراجعه به مرکز اصلی یعنی کارخانه تولید کننده است، زیرا در این صورت شما واسطه ها را کنار گذاشته و مستقیم از تولید کننده خریداری می کنید، برای همین هزینه خرید برای شما بسیار کمتر خواهد بود. علاوه بر این از کیفیت محصول خریداری شده نیز اطمینان خواهید داشت.
همچنین برای خرید سازه های چادری می توانید از روش خرید اینترنتی نیز استفاده کنید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان بتوانید از تخفیفات ارائه شده در این زمینه نیز بهره مند شوید.

کاربرد های سازه چادری ضد نور؟
برخی از پارچه ها هستند که قابلیت ضد نوری دارند و استفاده از آنها در سازه چادری، این امکان را به شما می دهد تا در برابر نور خورشید از شما محافظت کند. قیمت چنین پارچه های در بازار خیلی گران نیست و می توانید با قیمت مقرون به صرفه ای آن را تهیه کنید.
اگر به زیبایی بنا و نیز جذابیت آن اهمیت می دهید، سازه های چادری بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما می تواند باشد. این گونه از سازه ها کاربرد های مختلفی دارند، به عنوان مثال از آنها در ساخت:
 سایبان محوطه باز
 سایبان زمین بازی
 سایبان بالکن
 سایبان تراس
 سایبان هتل
 سایبان استخرها
 سایبان رستوران و کافه

 و ... استفاده می کنند. 

شناخت سازه چادری گرمسیری؟
​مهمترین کاربرد طراحی سازه چادری پشت بام؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat