دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

​مهمترین کاربرد طراحی سازه چادری پشت بام؟

mohemtarin-tarahi-saze-chadori-poshtebam.jpg طراحی سازه چادری

طراحی و اجرای سازه چادری پشت بام، یا همان روف گاردن می تواند فضایی شبیه به یک باغ را در پشت بام شما تداعی کند. آنها برای ساخت و ساز سریع و اقتصادی بسیار مناسب هستند. معمولا به صورت سیار طراحی می شوند. آنها به پایه های ساختمانی احتیاج ندارند و می توانند به صورت موقت و یا دائم روی پشت بام نصب شوند.

طراحی سازه چادری پشت بام باعث افزایش جذابیت بصری فضای، بدون استفاده پشت بام می شود. مطمئناً شما می خواهید بهترین تجربه را در این فضا داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از روف گاردن است. اگر به دنبال سازه بام با کیفیت بالا و سازه های سایبان پشت بام هستید، سازه های چادری واقعاً یک انتخاب درست و نیز موفق است.
استفاده از سازه چادری پشت بام راه حل های خلاقانه ای را در طیف وسیعی از شفافات به شما ارائه می دهد. این نوع سازه به شما امکان می دهند تا بتوانید میزان نور خورشید را که مایل به جذب آن در منطقه نشیمن هستید، را به راحتی کنترل کنید. همچنین سازه های چادری دارای وزن بسیار سبک تری هستند و از دوام و مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوا بهره می برند.
اگر می خواهید با خانواده و دوستان خود در وسط شهر و در یک باغ خانگی متعلق به خودتان بر روی یک آلاچیق پارچه ای بسیار زیبا و نیز بادوام، استراحت کنید و به صرف غذا و نوشیدنی مشغول باشید، می توانید از سازه چادری پشت بام یا همان روف گاردن استفاده کنید تا زندگی خوبی را تجربه کنید. پیشنهاد می کنیم که حتما از نوع چادری که از استحکام بیشتر و ماندگاری بیشتر برخوردار است استفاده کنید.
این گونه از سازه ها برخلاف ظاهری زیبا و کیفیت فوق العاده خوبی که دارند از قیمت مناسبی بهره می برند، و به راحتی می توانید از آنها در پشت بام خود استفاده کنید.

عوامل موثر در هزینه سازه چادری پشت بام؟
قیمت سازه چادری پشت بام مهمترین عامل در انتخاب کاربران است، عوامل زیادی بر قیمت این نوع سازه در بازار تاثیر می گذارند، که مهمترین آنها، نوع پروفیل به کار رفته برای تحمل فشار و نیز باره های وارده است. و دومین عامل نوع پارچه و میزان کیفیت آن است.
سازه چادری پشت بام برخلاف سازه های سنتی مانند، سازه های چوبی، بتنی، و فولادی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند، چون که میزان مصالح به کار رفته برای ساختن آنها کمتر و سبک تر است و همچنین مدت زمان ساخت آنها بسیار کمتر از سایر سازه ها است. بهتر است برای استعلام قیمت چنین سازه هایی به صورت حضوری و یا اینترنتی به مراکز فروش مراجعه کنید.
با توجه به حجم زیاد استفاده از سازه چادری پشت بام در کشور، نمایندگی ها و کارخانجات زیادی اقدام به تولید و فروش، نوع پیش ساخته این نوع سازه می کنند تا نیاز بازار را به این سازه کارآمد فراهم شود. نمایندگی فروش این نوع سازه را می توان به راحتی در سطح کشور یافت، فقط کافیست در فضای وب این مطلب را جستجو کنید.

روش ساخت سازه چادری پشت بام؟
سازه چادری پشت بام از پروفیل های مخصوص آلیاژ آلومینیوم و اتصالات فولادی ساخته می شود (طبق نقشه ها فنی هر سازه). آنها علاوه بر این تقویت می شوند تا در برابر شرایط آب و هوایی خارجی و بارندگی برف، و باران و طوفان های شدید بهتر مقاومت کنند. بنابراین می توان آنها را در هر موقعیتی به کار برد.
برای پوشش نهایی سازه چادری پشت بام معمولا از پارچه پلی استر جلیقه ای PVC با مقاومت بالا استفاده می کنند تا در برابر شرایط آب و هوایی و باران های سنگین مقاوم باشد. معمولا تمام قسمت های سازه به صورت متحرک - قابل جدا شدن یا کشیدن (مانند پرده ها) طراحی می شود تا در صورت نیاز باز و بسته شود. رنگ بندی سازه نیز با توجه به سلیقه اعضای خانواده انتخاب می شود.
این گونه از سازه ها ممکن است به صورت نیمه بسته، بسته و باز طراحی شوند، و برخی از آنها ممکن است دارای پنجره باشند. طول عمر سازه چادری پشت بام تقریباً ۱۰ سال است. برای مواد بهتر و مقاوم تر تا ۲۵ سال نیز می توانند عمر کنند و روی پشت بام باقی بمانند.
ساخت سازه چادری مقاوم رطوبت؟
نکات مهم در طراحی سازه کششی فضای باز و سازه کششی ف...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat