دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

​عوامل موثر در انتخاب و اجرای نمای پارچه ای رستوران؟

namaye-parche-restooran.jpg

به لطف استحکام کششی و انعطاف پذیری و همچنین شفافیت نسبتاً بالای نمای پارچه ای رستوران استفاده از این نما در بیشتر نقاط جهان به یک روش کارآمد برای جلب توجه مشتریان و افزایش درآمد تبدیل شده است. به طوری که مردم با دیدن نمای پارچه ای زیبا و شیک رستوران ناخواسته به سمت آن کشیده می شوند، حتی شده برای صرف یک لیوان چای.

معماری مدرن، نماهای چادری را به عنوان یک فرم معماری کشف کرده است و توسعه آن را بیش از پیش - نه فقط برای سازه های موقت بلکه برای ساختمان های دائمی در نظر گرفته است. نماهای پارچه ای پیشرفته و بادوام باعث می شود فرم رستوران زیبا به نظر برسد. نمای پارچه ای رستوران این قابلیت را دارد تا در برابر اشعه ماوراء خورشید، باد و باران مقاوم باشد. معمولا نمای پارچه ای با عنوان هایی مانند سازه پارچه ای رستوران، سازه کششی رستوران، سازه غشایی رستوران نیز به کار برده می شود.
نمای پارچه ای رستوران از نوع PVC-PES خاصیت ضد چسبندگی دارد، به این معنی که این مواد سال های طولانی و بدون تغییر در برابر عوامل محیطی از جمله گرد و خاک باقی می مانند و تمیز کردن آن آسان است. بسته به شرایط آب و هوایی، و نوع استفاده و کاربرد نماهای پارچه ای آنها می تواند تا ۲۰ سال عمر کنند.
مهمترین عامل در انتخاب نمای پارچه ای رستوران سبک طراحی و نوع غذاهایی است که در رستوران شما طبع می شود، به عنوان مثال اگر می خواهید رستوران چینی دایر کنید و غذاهای چینی در آن سرو کنید بهتر است از طرح ها و نماهای چینی بهره بگیرید تا مشتریان بتوانند قبل وارد شدن به رستوران، منوی غذایی شما را حدس بزنند. این کار علاوه بر تبلیغات باعث افزایش مشتریان شما نیز می شود. و شما قادر خواهید بود در کوتاه ترین زمان بیشترین بهره را ببرید.

طراحی نمای پارچه ای رستوران به صورت مدرن؟
با روی کار آمدن عناصر شفاف، سبک، انعطاف پذیر طراحان مدرن و امروزی به طور فزاینده در حال تغییر تعریف مرزها هستند. نماهای پارچه ای باعث حذف محدودیت های دیداری و نیز محدودیت هایی مانند درک ما از فضای می شوند. این عناصر زودگذر که ارتباط نزدیکی با لایه بندی و کیفیت نور دارند، روش های جدیدی برای فکر کردن در مورد آستانه ها، سایه ها و محوطه ها ارائه می دهند.
نمای پارچه ای رستوران و کافی شاپ یا هر کاربری دیگر نشان می دهند که چگونه نماهای پارچه ای شفاف در حال تغییر مرز بین فضای داخل و خارج هستند. نماهای پارچه ای با ماهیت بالایی که دارند باعث محدودیت حصارها و ساختارهای فنس گونه در اطراف رستوران می شوند و همچنین رستوران شما را به یک فضای منحصر به فرد تبدیل می کنند. معماران و طراحان ساختمان با ایجاد نمای پارچه ای می توانند تا حدود مرز را تحت فشار قرار دهند.
چند سالی است که در ایران معماران و طراحان نما به سبک های مدرن گرایش پیدا کرده اند، دلیل آن زیبایی، راحتی، کارایی و نیز هزینه کمی است که آنها دارند. علاوه بر این نماهای مدرن پارچه ای در برابر عوامل جوی عملکرد بهتری از خود نشان می دهند و قابل جابجایی و تعویض نیز هستند.

هزینه نمای پارچه ای رستوران در ایران؟
نمای پارچه ای رستوران اغلب در جلوی یک نما معمولی نصب می شوند تا فیزیک کلی ساختمان را بهبود بخشند. پارچه های مشبک باز که نیمه شفاف به نظر می رسند ، متداول ترین مواد پارچه ای هستند که در طراحی نمای پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرند. اثر سایه ای پارچه مش به طور مستقیم در کاهش هزینه های تهویه مطبوع نقش دارد. گردش هوا در شکاف بین نمای معمولی و نمای پارچه باعث گردش هوا می شود و این باعث ایجاد عایق اضافی می شود و به میزان قابل توجهی به کاهش هزینه های انرژی در رستوران کمک می کند. شکل نمای پارچه ای را می توان طوری طراحی کرد که برای جلب مشتریان مثمر ثمر باشد.
هزینه نمای پارچه ای رستوران نسبت به سایر نماهای سنتی بسیار ارزان است، برای اینکه از میزان مصالح کمتر و سبکتر بهره می برد و در سریع ترین زمان ساخته می شود. آنها در دراز مدت نیاز به تعمیر و نگهداری و هزینه های اضافی ندارند.

برای اینکه از قیمت به روز فروش نمای چادری آگاه شوید، می توانید به وب سایت اینترنتی و یا مراکز تولید آن مراجعه نمایید. 

طراحی سازه چادری تالار عروسی با مناسب ترین روش ؟
پرکاربردی ترین فرم سازه کششی کدامند؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat