دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه صنعتی چیست؟

industrial-fabric.jpg
پارچه صنعتی،نوعی پارچه تولیدی در صنعت نساجی است که برخلاف اکثر پارچه ها که برای تولید لباس و استفاده در صنعت مد و فشن تولید می شوند،برای اهداف کاملا کاربردی تهیه و تولید می شوند.بنابراین لازم است پارچه های صنعتی از خصوصیات منحصر به فردی همچون استحکام بالا،مقاومت در برابر آسیب های احتمالی،نفوذ نا پذیری،طول عمر بالا،انعطاف پذیری و... برخوردار باشند.
پارچه های صنعتی انواع مختلفی دارند،بسته به نوع و جنس پارچه صنعتی،این پارچه ها کاربرد های مختلفی می تواند داشته باشد.از انواع پارچه های صنعتی میتوان به برزنت،پارچه های نسوز و... اشاره کرد.

قیمت پارچه صنعتی:
پارچه های صنعتی به علت کاربری های خاصی که دارند در اکثر موارد،ن به متراژ بالای پارچه،برای تولید محصول مورد نظر مانند پارچه های کانتینری،پارچه سایبان مغازه و... نیاز است؛بنابراین قیمت این نوع از پارچه ها،تاثیر بالایی در قیمت محصول نهایی دارد.
قیمت پارچه های صنعتی،بر حسب الیاف به کار رفته در ساختار پارچه،ضخامت پارچه،نوع بافت پارچه، شرکت تولید کننده،قیمت مواد اولیه و خصوصیات پارچه متغیر است.همچنین نوسانات قیمت ارز و مواد اولیه نیز قیمت پارچه های صنعتی را تحت تاثیر قرار می دهد.
با همه این تفاسیر،یافتن پارچه صنعتی ارزان قیمت در بازار سخت ولی ممکن است.برای تولید محصولاتی که در ساخت آن ها از پارچه صنعتی استفاده می شود،خرید پارچه صنعتی ارزان،باعث کاهش قیمت تمام شده محصول مورد نظر شده و در نتیجه مشتری بیشتری را به طرف خود جلب می کند،و همین موجبات کسب سود بیشتر را فراهم می کند.برای خرید پارچه صنعتی ارزان قیمت،شما به یک فروشگاه معتبر و معتمد نیاز دارید.

کاربرد پارچه صنعتی:
همانطور که گفته شد،از پارچه های صنعتی استفاده کاربردی می شود.از نمونه کاربرد پارچه صنعتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• پارچه کولر: کاربرد پارچه صنعتی برای کولر به دو صورت مختلف است، یکی به عنوان رابط بین دهانه کولر و دریچه کولر و دیگری برای پوشاندن کولر که تحت عنوان کاور کولر در بازار موجود است. در مورد رابط های کولر و دریچه،برای اینکه ارتباط بین کولر و دریچه به نحو احسن و بدون بروز مشکلی انجام شود،باید از پارچه های مستحکم و نفوذ نا پذیر استفاده شود که پارچه صنعتی مناسب ترین پارچه برای تولید این رابط است.همچنین استفاده از پارچه صنعتی در تولید کاورهای کولر موجب شده تا از ورود گرد و غبار و آلودگی از طریق کولر به داخل منزل جلوگیری به عمل آید و از هدر رفت مقدار زیادی از هوای خنک کولر ممانعت می کند.

• پارچه ترانزیت:پارچه ترانزیت نوعی از پارچه صنعتی مستحکمی است که به دو صورت یک رو و دو رو تولید میشود.یکی از مصارف عمده این پارچه،در صنعت حمل و نقل جاده ای کشور است.از آنجا که کامیون های باربری در شرایط جوی مختلف مجبور به حمل محموله هستند،لذا باید از محموله در برابر آفتاب و باران محافظت به عمل آید؛پارچه ترانزیت به علت ویژگی های منحصر به فردی که داراست،گزینه مناسبی برای این امر محسوب می شود.استقامت بالای پارچه ترانزیت سبب شده تا این پارچه علاوه بر استفاده به عنوان چادر ترانزیت کامیون ها مصارف دیگری هم مانند استفاده به عنوان پوشش بام،مسقف کردن فضاهای باز،پوشش کامیونت ها و... داشته باشد.کاربرد پارچه صنعتی به عنوان پارچه ترانزیت مزایای بسیاری دارد.

• پارچه استخر :پارچه استخر نوع بسیار مقاومی از پارچه های صنعتی بوده که در تولید آن از الیاف مقاوم استفاده می شود.این پارچه طی مراحل مختلف نفوذ ناپذیر و ضد آب می شود.این نوع کاربرد پارچه صنعتی سبب شده تا مرحله سیمانکاری،کاشی کاری و... از فرآیند ساختن استخر حذف شود.همچنین از این نوع پارچه می توان برای تعمیر استخرهایی که نشتی آب دارند هم استفاده کرد.


پارچه سایبان:نوع دیگری از کاربرد پارچه صنعتی،استفاده از این پارچه ها برای انواع و اقسام سایبان است.برای در امان ماندن از گرما و اشعه های نور خورشید،باید از سایبان استفاده کرد.خصوصیات منحصر به فرد پارچه های صنعتی مانند مقاومت بالا در برابر نور آفتاب،طول عمر زیاد،نفوذ نا پذیری،مقاومت در برابر فشار باد و... باعث شده این نوع پارچه مناسب ترین جنس برای تولید سایبان به شمار رود.

• پارچه سازه چادری:سازه های چادری از یک پارچه ثابت مقاوم در مرکز و دو پوشش متفاوت محافظتی در طرفین ایجاد شده است.پارچه ای که برای سازه های چادری تولید می شود باید در هر دو جهت تار و پود،10 تن مقاومت کششی داشته باشد.


پارچه چادر مسافرتی:چادر مسافرتی به عنوان یکی از مهم ترین وسایل کمپینگ و مسافرت محسوب می شود.مقاوم بودن در برابر فشار باد،نفوذ ناپذیری در برابر آب،سبک بودن،عایق بودن در برابر سرما و گرما و داشتن رنگ و ظاهری زیبا از مهم ترین ویژگی های یک چادر مسافرتی مرغوب به شمار می رود،از آنجا که اکثر این ویژگی ها بسته به جنس پارچه به کار رفته در چادر است،انتخاب یک پارچه صنعتی مناسب بهترین راهکار برای تولید یک چادر مرغوب است.کاربرد پارچه صنعتی در چادر های صنعتی ایده ای کاملا کارآمد محسوب می شود.


• پارچه آلاچیق:کاربرد پارچه صنعتی در ساخت آلاچیق سبب شده تا این سازه های جذاب با هزینه کمتر و مزایای بیشتر مانند سبک بودن،استحکام بالا و... قابل دسترسی برای علاقه مندان باشد. 

خرید چتر سایبان ویلایی
کاربرد سازه چادری در فضای باز
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat