دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

کاربرد سازه چادری در فضای باز

saze_kesheshi_fazaye_baz.jpg
سازه چادری یکی از نوآوری های جدید در زمینه انواع سازه های سیار و قابل حمل می باشد. به عبارتی دیگر می توان طراحی سازه چادری موجود در بازار را به نسل نوینی از محصولاتی مرتبط دانست که در نوع خود هوشمندانه ساخته شده اند. کاربردهای انواع سازه چادری را می توان از استفاده از آن برای یک پیک نیک ساده با نصب چادرهای کوچک و یا نصب و اجرای این نوع سازه به شکل چادرهای بزرگ برای برپایی انواع نمایشگاه های موقت یا فصلی نیز برشمرد. تولید و اجرای سازه چادری باید توسط افراد و تیم های حرفه ای و مجرب انجام گیرد. بنابراین نمی توان در بسیاری موارد به تنهایی وارد عمل شوید. پیشنهاد می کنیم این کار را به اهل فن واگذار کنید و خودتان از نشستن در زیر این سازه های چادری یا حتی افتتاح و ایجاد کسب و کار محلی در این سازه منحصر به فرد لذت ببرید. بنابراین انتظار می رود شما نیز پس از مطالعه این مطالب بتوانید لذت استفاده از این سازه ها را به خصوص در شرایطی که قصد دارید تا به طور موقت یا تحت شرایط خاصی در دشت های سرسبز و لب ساحل یک روز آرام و دوست داشتنی را تجربه کنید بیشتر برای شما محسوس باشد.

مزایای استفاده از انواع سازه چادری
برخی از دلایلی که می تواند نصب سازه چادری را برای شما توجیه کند عبارتند از:
• امنیت و استحکام سازه چادری
• کاربردهای متنوع
• طراحی سازه چادری متناسب با نیاز مشتریان
• قابلیت تعمیر و تعویض
• مقاومت عالی در برابر رطوبت و گرما
• قیمت مناسب سازه چادری
در ادامه به بررسی بیشتر هر یک از موارد فوق خواهیم پرداخت. مطمئنا هر یک از دلایل فوق می تواند به تنهایی برای استفاده شما از این محصول توجیه پذیر باشد. با این وجود انتخاب آن را به شما واگذار می کنیم.

امنیت و استحکام سازه چادری
اصولا جنس پارچه های انواع سازه چادری از پارچه های مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی مختلف می باشد. یعنی شما می توانید به عنوان یک سرپناه و سقف موقت با اطمینان خاطر در زیر این سازه های زیبا و شکیل بنشینید. این سازه ها طوری طراحی شده اند که آب باران یا اشعه فرابنفش را از خود عبور ندهند. همچنین به عنوان یک عایق مناسب در مقابل رطوبت عمل می کنند.

کاربردهای متنوع
همانطور که اشاره کردیم این سازه ها با توجه به نوع کاربردهایشان از یک سرپناه کوچک و امن تا یک آشیانه هواپیما یا نمایشگاه ها و حتی بناهای نوساز یا تاریخی و در حال مرمت را نیز پوشش دهند. بنابراین از این حیث یک سازه منحصر به فرد و پرکاربرد برشمرده می شوند که می توانند در هر زمینه ای مورد استفاده قرار گیرند.

طراحی سازه چادری متناسب با نیاز مشتریان
با توجه به نوع نیاز شما می توان نسبت به سفارش و ساخت سازه چادری اقدام کرد. هر چند با توجه به نوع کارایی و نیز قابلیت هایی که مشتریان از این نوع سازه انتظار دارند می توان نسبت به طراحی و ساخت آن اقدام کرد. فراموش نکنید طراحی و اجرای سازه چادری را باید به تیم های تخصصی در این زمینه بسپارید و از سایر افرادی که در این زمینه تجربه ندارند به هیچ وجه استفاده نکنید.

قابلیت تعمیر و تعویض
یکی از مزایای این نوع سازه ها قابلیت تعمیر آن است. یعنی هر زمان بخشی یا قسمت هایی از پارچه آن دچار آسیب دیدگی یا پارگی شد می توانید آن را تعویض و برش های دیگری را جایگزین کنید. مقاومت عالی در برابر رطوبت و گرما
جنس پارچه سازه های چادری در برابر هر نوع گرما و رطوبت مقاوم بوده و در نتیجه از کیفیت و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است. توصیه می کنیم حتما در بدو خرید و نصب سازه چادری مورد نظر اطلاعات تکمیلی را از فروشندگان و نصابان مورد نظر دریافت کنید. بهتر است از تجارب دیگران و جستجوی منابع در اینترنت در این زمینه غافل نشوید تا ضمن شناسایی شرکت های معتبری که به اجرا و فروش سازه چادری در این زمینه می پردازند همچنین از کیفیت آن نیز مطلع شوید.

قیمت مناسب سازه چادری

قیمت سازه چادری در مقایسه با سایر سازه ها بسیار مناسب بوده و می توان آن را با توجه به عدم تحمیل هزینه های بالا به مشتریان از هر نظر مقرون به صرفه دانست. برای خرید سازه چادری قیمت مناسب و انواع سازه چادری ارزان قیمت می توانید با کارشناسان فروش و نصب در این زمینه تماس بگیرید. 

پارچه صنعتی چیست؟
چتر سایبان تبلیغاتی یک تبلیغ موثر
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat