دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید چتر سایبان ویلایی

industrial-fabric-1.jpg

چتر سایبان ویلایی برای افرادی که مایلند جهت بهره بردن و لذت از مناظر طبیعی ساعاتی را به راحتی و به دور از تابش مزاحم و شدید اشعه خورشید یا ذرات باران و برف به استراحت بپردازند، وسیله‎ای ضروری و مهم به شمار می‏رود. همچنین افراد مسنی که گاها دچار بیماری‏هایی مثل استخوان درد، پادرد و یا کمردرد هستند یا کودکان خردسال و نوجوانان که ساعت‏ها بعد از بازی و گشت و گذار نیاز به مکانی جهت استراحت دارند، استفاده چتر و سایبان ویلایی مناسب است. خانواده‏ها می‏توانند جهت برپا نمودن سفره، چیدمان ظروف غذا و سایر وسایل مانند کوله‎پشتی، وسایل بازی و ورزش خود را در زیر چتر سایبان ویلایی نگهداری کنند. به راحتی می‏توان از چتر سایبان ویلایی جهت صرف و میل نمودن خوراکی، میوه و وعده‏های غذایی استفاده مطلوبی نمود. شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که ساعتی را خارج از منزل به تفریح و تماشای لذت از مناظر و چشم‏اندازها مشغولید اما ناگهان با بارش‏های فصلی غافلگیر ‎می‏شوید. لذا در این مواقع کاربرد چتر و سایبان ویلایی بسیار مناسب و لازم به نظر می‏آید.


سایبان ویلا:
چتر سایبان با داشتن سازه‏های رنگی و شاد حس دل‏انگیز و متفاوتی را به انسان القا می‎دهد و روحیه انسان را شاد و مفرح می‎سازد. یکی از کاربردهای چتر ویلا استفاده آن بعنوان آلاچیق و به کار بردن در فضای باز همچون باغ یا ویلا و یا محوطه حیاط می‎باشد. خرید چتر سایبان با توجه به ویژگی‏ای که دارد سبب می‌شود تا مقاومت لازم در برابر وزش باد را نیز داشته باشد. فروش چتر سایبان به دلیل استحکام و دوام بالا در مقابل تغییرات وضعیت آب و هوایی و همچنین خصیصه ضد آب بودن پارچه‎ها بهترین گزینه جهت مسقف نمودن می‎باشند. از دیگر مزایایی آن فناوری‏های مهم به کار رفته در ساخت و طراحی می‏باشد که آنها را بی‏نیاز از تمیز کردن افراطی و مداوم می‎نماید.

قیمت چتر سایبان:
چتر سایبان ارزان قیمت را می‏توانید به منظور استفاده در حیاط خو دو یا تراس و محوطه‎هایی نظیر کنار استخر و باغ نیز به کار گیرید و بدین ترتیب فراغ و راحتی را برای خود و دیگر عزیزانتان جهت بهره‎مندی از فضای آزاد در دورهمی‏های خانوادگی و دوستانه به ارمغان آورد. هزینه و فروش سایبان ویلا به سبب برخورداری از کیفیت ساخت و در عین حال دوام و مقاومت آن ارزان قیمت و مقرون به صرفه است. در نتیجه خرید این محصول به خوبی می‎تواند لذت و راحتی را در پیک‏نیک‏های هفتگی و سفرها برای شما و عزیزانتان فراهم کند. با نگاهی به لیست قیمت چتر سایبان ویلایی می‎توانیم با توجه به بودجه خود، محصول مورد نظر و با کیفیت مناسب را تهیه نمایم.

مشخصات و ویژگی‏های چتر سایبان ویلایی:
سایبان ویلا دارای خصوصیات کم نظیر و منحصر به فردی است که بعضی از مزایای آن به شرح زیر می‏باشد:
عدم محدودیت در طرح و همچنین طراحی زیبا و دلپذیر با توجه به سلیقه و نیاز شخصی مشتری.
مناسب و شیک برای مکان‏هایی چون ویلا، باغ، باغچه، محوطه حیاط‏های بزرگ، کنار استخر، پیک‏نیک و سفر و گردشگری.
تنوع در رنگ سازه و همچنین پارچه‏ها جهت پوشش سقف به کار رفته در سایبان.
عمدتا سایبان ویلایی غیر قابل اشتعال بودن می‎باشد و با آسودگی خاطر می‏توان از آنها استفاده نمود.
دارای قابلیت شستشوی راحت و آسان می‏باشند.
دارای طول عمر مفید و رو به بالا می‎باشند.
در برابر تغییرات آب و هوا و دمایی برای اکثریت شرایط جوی همچون آفتاب، باد، باران و همچنین برف و تگرگ مقاومت لازم را دارند.

چتر سایبان ویلایی:
چتر ویلایی با نام‏هایی همچون یا چتر باغی یا آفتابگیر باغی، تنوع زیادی در رنگ‏های شاد و عامه پسند است که می‏تواند توجه هر بیننده‏ای را به خود معطوف ‏نماید. این محصول عمدتا دارای روکشی از جنس‏هایی همچون پارچه برزنت که دارای ویژگی ضد آب و آفتاب می‎باشد. لذا برای در امان ماندن از بارش‏ها و آفتاب مزاحم انتخاب به جا و مناسبی می‏باشد. عمدتا جنس پایه چتر ویلایی نیز از استیل یا چوب است. همچنین برای مصارف خانگی هم مانند محوطه داخل حیاط یا کنار استخر و حوض‏های بزرگ و پارکینینگ نیز می‏توان آنها را به کار بست. استفاده آسان آن به جهت برپایی در کمترین زمان و همچنین جمع نمودن و بستن راحت این محصول را محبوب نموده است.
پارچه برزنت رنگی
پارچه صنعتی چیست؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat