دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت رنگی

parche-berezent-rangi.jpg پارچه برزنت رنگی
پارچه برزنت رنگی نوعی از جنس‎ پارچه محسوب می‏گردد که دارای کاربرد بیشماری در صنایع گوناگون است. از ویژگی‏های این محصول می‏توان ضخامت، دوام و استحکام، ضد آب و آفتاب بودن آن‏ها اشاره نمود. پارچه برزنت رنگی پارچه‏ ایست مستحکم و بادوام، دارای مقاومت بالا، با ویژگی منحصر به فرد ضد آفتاب و ضد آب است. دوخت پارچه برزنت رنگی معمولا از نخ‎هایی همچون پنبه‏ای، پلی استر و غیره می‏باشد. این پارچه به دسته‏های یک لا پنج یا سه لا دو لا و همچنین سه لا سه لا با عرض‏های 100، 150 و عرض 200 سانتی‎متری به فروش می‎رسد. پارچه برزنت رنگی با رنگ‏های گوناگون قابل عرضه می‎باشد. کاربرد پارچه برزنت رنگی شامل ساخت و تهیه انواع و اقسام کیف‎ها و همچنین کیف و ساک‏های تبلیغاتی، استفاده در دوخت انواع چادر مسافرتی در رنگ‏ها و اشکال گوناگون می‏باشد. پارچه برزنت رنگی دارای خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش و خاصیت ضد آب است. دوام بسیار بالای این پارچه موجب شده تا مصارف عمده‏ایی داشته باشد و در صنایع مختلف به کار گرفته شود. از جمله استفاده‏های این پارچه می توان به احداث و ایجاد سایبان‏ها در اماکن مختلف و منازل، تولید و دوخت چتر یا سایبان برای کالسکه، دوخت انواع و اقسام کیف‏های برزنتی نظامی اشاره داشت. افرادی که به منظور تبلیغات کالاها و اجناس خود به تولید کیف و ساک‏های تبلیغاتی نیازمند باشند، می‏توانند از پارچه برزنت رنگی به جهت برخوردار بودن از کیفیت بسیار مطلوب استفاده نمایند زیرا چاپ با این پارچه‏ها با کیفیت بسیار بالایی صورت خواهد گرفت.

قیمت پارچه برزنت رنگی:
قیمت پارچه برزنت رنگی بسته به مقدار موادی که بعد از رنگ کردن پارچه جهت مقاومت به آن می‏زنند، دارد. جهت اطلاع از قیمت خرید پارچه برزنت رنگی می‏توان از مراجع ذی‏ربط همچون نمایندگی‏های معتبر فروش در سراسر کشور و همچنین فروشگاه‏های تابع پرسش نمود. پارچه برزنت رنگی دارای استقامت و پایداری مطلوبی است که بسان یک عایق حرارتی عمل نماید و در نتیجه در برابر انواع مخاطرات طبیعی مانند باد، بارش‏های فصلی و همچین تابش اشعه خورشید مقاومت مطلوبی را از خود نمایان می‎سازد. کاربرد این پارچه بیشتر جهت استفاده به عنوان چادر مسافرتی بادگیر و همچنین جهت تهیه و دوخت برخی پوشاک و لباس بالاخص انواع پالتوها و بارانی‏ها مرسوم می‏باشد. این پارچه با قیمت‏های گوناگون و در رنگ‏های شاد و متنوع یا توجه به علایق مشتری در بازار به دو صورت فروش کیلویی و یا فروش به صورت متری رایج می‎باشد.

نمایندگی فروش پارچه برزنت رنگی:

با توجه به اینکه در سالیان اخیر میزان استفاده سالیانه پارچه برزنت رنگی در کشور رو به افزایش است از اینرو نیاز به نمایندگی‎ها و فروشگاه پارچه برزنت رنگی در اقصی نقاط کشور ضرورت دارد. در نتیجه بسیاری از فعالان صنعت نساجی و علاقه‎مندان به صورت مستمر در این حرفه در حال فعالیت می‏باشند. شما نیز می‏توانید جهت سهولت در خرید پارچه برزنت رنگی، با جستجو نمودن از طریق اینترنت یا فضاهای مجازی آدرس نمایندگی‏های معتبر فروش پارچه برزنت رنگی شهر یا استان خود را بیابید. البته این نکته را باید متذکر شد که با توجه به کسب و کارهای آنلاین و رونق بخشیدن و بها دادن به این مهم، امکان خرید و فروش پارچه برزنت رنگی از فروشگاه‏های معتبر اینترنتی نیز میسر است. در صورت خرید به صورت آنلاین مشتری به راحتی و بدون صرف هزینه و یا اتلاف وقت، با مشاهده انواع اجناس و تنوع رنگی پارچه برزنت، کالا و جنس مورد نظر و سلیقه خود را پیدا می‏کند. پارچه برزنت رنگی ارزان قیمت به همراه مرغوب‏ترین پارچه برزنت رنگی تولید شده از کارخانجات به نام و معتبر، به راحتی از طریق نمایندگی‏های مجاز در سراسر کشور امکان‏پذیر می‏باشد. پخش پارچه برزنت رنگی با توجه به دلایلی مانند نوسانات بازار ارز و دلار و همینطور نبود تجهیزات کافی به منظور تولید مواد اولیه، سبب گردیده تا قیمت نهایی این محصول همیشه متغیر ‏باشد. به طوری که در بعضی از فروش پارچه برزنت رنگی مثل کالاهای اساسی موجود در بازار که همواره دستخوش تغییر هستند، قیمت این محصول نیز در حال افزایش و یا کاهش باشد. لذا با توجه به دلایل ذکر شده، این موضوع خارج از حوزه اختیار و اراده فروشندگان و فروشگاه‏های معتبر می‏باشد. 

استخر پارچه ای
خرید چتر سایبان ویلایی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat