parche-berezent-rangi.jpg پارچه برزنت رنگی
پارچه برزنت رنگی نوعی از جنس‎ پارچه محسوب می‏گردد که دارای کاربرد بیشماری در صنایع گوناگون است. از ویژگی‏های این محصول می‏توان ضخامت، دوام و استحکام، ضد آب و آفتاب بودن آن‏ها اشاره نمود. پارچه برزنت رنگی پارچه‏ ایست مستحکم و بادوام، دارای مقاومت بالا، با ویژگی منحصر به فرد ضد آفتاب و ضد آب است. دوخت پارچه برزنت رنگی معمولا از نخ‎هایی همچون پنبه‏ای، پلی استر و غیره می‏باشد. این پارچه به دسته‏های یک لا پنج یا سه لا دو لا و همچنین سه لا سه لا با عرض‏های 100، 150 و عرض 200 سانتی‎متری به فروش می‎رسد. پارچه برزنت رنگی با رنگ‏های گوناگون قابل عرضه می‎باشد. کاربرد پارچه برزنت رنگی شامل ساخت و تهیه انواع و اقسام کیف‎ها و همچنین کیف و ساک‏های تبلیغاتی، استفاده در دوخت انواع چادر مسافرتی در رنگ‏ها و اشکال گوناگون می‏باشد. پارچه برزنت رنگی دارای خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش و خاصیت ضد آب است. دوام بسیار بالای این پارچه موجب شده تا مصارف عمده‏ایی داشته باشد و در صنایع مختلف به کار گرفته شود. از جمله استفاده‏های این پارچه می توان به احداث و ایجاد سایبان‏ها در اماکن مختلف و منازل، تولید و دوخت چتر یا سایبان برای کالسکه، دوخت انواع و اقسام کیف‏های برزنتی نظامی اشاره داشت. افرادی که به منظور تبلیغات کالاها و اجناس خود به تولید کیف و ساک‏های تبلیغاتی نیازمند باشند، می‏توانند از پارچه برزنت رنگی به جهت برخوردار بودن از کیفیت بسیار مطلوب استفاده نمایند زیرا چاپ با این پارچه‏ها با کیفیت بسیار بالایی صورت خواهد گرفت.

قیمت پارچه برزنت رنگی:
قیمت پارچه برزنت رنگی بسته به مقدار موادی که بعد از رنگ کردن پارچه جهت مقاومت به آن می‏زنند، دارد. جهت اطلاع از قیمت خرید پارچه برزنت رنگی می‏توان از مراجع ذی‏ربط همچون نمایندگی‏های معتبر فروش در سراسر کشور و همچنین فروشگاه‏های تابع پرسش نمود. پارچه برزنت رنگی دارای استقامت و پایداری مطلوبی است که بسان یک عایق حرارتی عمل نماید و در نتیجه در برابر انواع مخاطرات طبیعی مانند باد، بارش‏های فصلی و همچین تابش اشعه خورشید مقاومت مطلوبی را از خود نمایان می‎سازد. کاربرد این پارچه بیشتر جهت استفاده به عنوان چادر مسافرتی بادگیر و همچنین جهت تهیه و دوخت برخی پوشاک و لباس بالاخص انواع پالتوها و بارانی‏ها مرسوم می‏باشد. این پارچه با قیمت‏های گوناگون و در رنگ‏های شاد و متنوع یا توجه به علایق مشتری در بازار به دو صورت فروش کیلویی و یا فروش به صورت متری رایج می‎باشد.

نمایندگی فروش پارچه برزنت رنگی:

با توجه به اینکه در سالیان اخیر میزان استفاده سالیانه پارچه برزنت رنگی در کشور رو به افزایش است از اینرو نیاز به نمایندگی‎ها و فروشگاه پارچه برزنت رنگی در اقصی نقاط کشور ضرورت دارد. در نتیجه بسیاری از فعالان صنعت نساجی و علاقه‎مندان به صورت مستمر در این حرفه در حال فعالیت می‏باشند. شما نیز می‏توانید جهت سهولت در خرید پارچه برزنت رنگی، با جستجو نمودن از طریق اینترنت یا فضاهای مجازی آدرس نمایندگی‏های معتبر فروش پارچه برزنت رنگی شهر یا استان خود را بیابید. البته این نکته را باید متذکر شد که با توجه به کسب و کارهای آنلاین و رونق بخشیدن و بها دادن به این مهم، امکان خرید و فروش پارچه برزنت رنگی از فروشگاه‏های معتبر اینترنتی نیز میسر است. در صورت خرید به صورت آنلاین مشتری به راحتی و بدون صرف هزینه و یا اتلاف وقت، با مشاهده انواع اجناس و تنوع رنگی پارچه برزنت، کالا و جنس مورد نظر و سلیقه خود را پیدا می‏کند. پارچه برزنت رنگی ارزان قیمت به همراه مرغوب‏ترین پارچه برزنت رنگی تولید شده از کارخانجات به نام و معتبر، به راحتی از طریق نمایندگی‏های مجاز در سراسر کشور امکان‏پذیر می‏باشد. پخش پارچه برزنت رنگی با توجه به دلایلی مانند نوسانات بازار ارز و دلار و همینطور نبود تجهیزات کافی به منظور تولید مواد اولیه، سبب گردیده تا قیمت نهایی این محصول همیشه متغیر ‏باشد. به طوری که در بعضی از فروش پارچه برزنت رنگی مثل کالاهای اساسی موجود در بازار که همواره دستخوش تغییر هستند، قیمت این محصول نیز در حال افزایش و یا کاهش باشد. لذا با توجه به دلایل ذکر شده، این موضوع خارج از حوزه اختیار و اراده فروشندگان و فروشگاه‏های معتبر می‏باشد.