دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت کامیونی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

berezent_camiyoni.jpg

پارچه برزنت کامیونی یک نوع پارچه ی مستحکم و د آب است که از آن برای چادر کامیون و سایر ماشین های باری استفاده می شود. جنس این پارچه و کیفیت بالای آن باعث شده که در بین مردم پرطرفدار باشد و برای مصارف دیگر مانند تولید ساک، کیف، چادرهای مسافرتی و ... از آن استفاده گردد .این پارچه ی با کیفیت، به خوبی از ماشین های باری محافظت می کند. در این مقاله می خواهیم شما را با کاربرد و مزایای برزنت کامیونی و همچنین چگونگی قیمت گذاری و خرید و فروش آن آشنا کنیم .


پارچه برزنت کامیونی
پارچه ی برزنت کامیونی همان طور که در مقدمه گفته شد پارچه ای مستحکم و ضد آب است که در برابر نور خورشید مقاوم می باشد و از بار کامیون ها به خوبی محافظت کرده و پوشش مناسبی برای آن ها به حساب می آید. این پارچه ها که از پنبه و پلی استر تشکیل شده اند، به دلیل ضخامت و عمر بالا علاوه بر استفاده ی آن ها در چادرهای کامیونی، برای چادرهای نظامی و صحرایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند .

قیمت پارچه ی برزنت کامیونی
برزنت کامیونی با انواع مختلفی در بازار موجود است و به دلیل ضد آب بودن از سایر پارچه ها محبوب تر است و ضمن کیفیت بالا، به دلیل قیمت مناسب آن، خریداران و علاقمندان بسیاری دارد . این پارچه که از بهترین پارچه ها برای محافظت از بار کامیون ها ست با نازلترین قیمت، از پرمصرف ترین و مناسب ترین پارچه ها برای چادر کامیون ها به حساب می آید. این پارچه در اوزان 220 تا 740 گرمی و عرض 100 تا 200 سانتی متری تولید می گردد. قیمت برزنت به کیفیت، عرض، وزن، رنگ، الیاف، نخ و ضد آب بودن آن بستگی دارد و قیمت های متفاوتی دارند. لازم به ذکر است که در فروش کیلویی، عرض پارچه اهمیتی ندارد .

قیمت فروش عمده برزنت کامیونی
فروشگاه های زیادی این نوع از پارچه ی برزنت را به صورت عمده به فروش می رسانند و در فروش اینترنتی نیز مشتریان خاص خود را دارد. همان طور که گفته شد پارچه برزنت کامیونی جنسی ضخیم، خشن و انعطاف پذیر دارد و در برابر نور آفتاب مقاوم است و در اوزان مختلف تولید می شود و قیمت عمده آن با قیمت فروش متری آن متفاوت است. فروش پارچه برزنت کامیونی در تهران و همچنین شهرستان ها از جایگاه خوبی برخوردار است و در سال های اخیر فروش عمده در بین مصرف کنندگان بسیار بالا بوده است. فروش عمده برای فروشندگان و همچنین مصرف کنندگان سود زیادی دارد .

خرید برزنت کامیونی
در خرید این نوع از برزنت باید به نکاتی توجه کنید. این پارچه با توجه به ویژگی هایی که دارد، خریداران بسیاری داشته و با در نظر گرفتن قیمت، جنس، طول و عرض آن و چندین ویژگی دیگر به خرید برزنت کامیونی به صورت عمده و متری آن می پردازند. خرید این پارچه ها به دو صورت خرید حضوری در فروشگاه ها و مراکز فروش و خرید در درگاه های اینترنتی انجام می شود .

فروش برزنت کامیونی
همان طور که قبلا گفتیم فروش پارچه ی برزنت کامیونی به صورت عمده و متری صورت می گیرد . فروش اینترنتی این پارچه مانند فروش حضوری آن طرفداران زیادی دارد و با توجه به کیفیت بالا و استحکام این پارچه، فروش آن برای فروشندگان و تولید کنندگان سود خوبی به همراه دارد . دوخت برزنت کامیونی توسط تولید کنندگان انجام شده و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

برزنت کامیونی ارزان قیمت
در فروشگاه ها و مراکز فروش برزنت کامیونی می توان این پارچه را ارزان قیمت خریداری کرد و در شهرستان ها نیز شرکت های تولید کننده برزنت شرایطی فراهم کرده اند که بتوان این محصول را با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کرد. نمایندگان فروش این پارچه ها در سراسر کشور در زمینه فروش این محصول به فعالیت می پردازند و به مشتریان خدمات ارائه می دهند. این محصول به صورت عمده و بسته بندی در اندازه های مختلف و ارزان قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد و با توجه به ویژگی هایی که گفته شد قیمت گذاری شده و به فروش می رسند.

کلام آخر
در این مقاله سعی شد تا شما را با پارچه برزنت کامیونی آشنا کرده و درباره کاربرد های آن، قیمت و خرید و فروش این کالا توضیحاتی را ارائه دهیم. امیدواریم این مقاله مورد رضایت شما قرار گرفته باشد و بهره کافی را از مطالب آن برده باشید.
چاپ چادر ترانزیتی
برزنت بهتر است یا پلی‌استر؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat