berezent_camiyoni.jpg

پارچه برزنت کامیونی یک نوع پارچه ی مستحکم و د آب است که از آن برای چادر کامیون و سایر ماشین های باری استفاده می شود. جنس این پارچه و کیفیت بالای آن باعث شده که در بین مردم پرطرفدار باشد و برای مصارف دیگر مانند تولید ساک، کیف، چادرهای مسافرتی و ... از آن استفاده گردد .این پارچه ی با کیفیت، به خوبی از ماشین های باری محافظت می کند. در این مقاله می خواهیم شما را با کاربرد و مزایای برزنت کامیونی و همچنین چگونگی قیمت گذاری و خرید و فروش آن آشنا کنیم .


پارچه برزنت کامیونی
پارچه ی برزنت کامیونی همان طور که در مقدمه گفته شد پارچه ای مستحکم و ضد آب است که در برابر نور خورشید مقاوم می باشد و از بار کامیون ها به خوبی محافظت کرده و پوشش مناسبی برای آن ها به حساب می آید. این پارچه ها که از پنبه و پلی استر تشکیل شده اند، به دلیل ضخامت و عمر بالا علاوه بر استفاده ی آن ها در چادرهای کامیونی، برای چادرهای نظامی و صحرایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند .

قیمت پارچه ی برزنت کامیونی
برزنت کامیونی با انواع مختلفی در بازار موجود است و به دلیل ضد آب بودن از سایر پارچه ها محبوب تر است و ضمن کیفیت بالا، به دلیل قیمت مناسب آن، خریداران و علاقمندان بسیاری دارد . این پارچه که از بهترین پارچه ها برای محافظت از بار کامیون ها ست با نازلترین قیمت، از پرمصرف ترین و مناسب ترین پارچه ها برای چادر کامیون ها به حساب می آید. این پارچه در اوزان 220 تا 740 گرمی و عرض 100 تا 200 سانتی متری تولید می گردد. قیمت برزنت به کیفیت، عرض، وزن، رنگ، الیاف، نخ و ضد آب بودن آن بستگی دارد و قیمت های متفاوتی دارند. لازم به ذکر است که در فروش کیلویی، عرض پارچه اهمیتی ندارد .

قیمت فروش عمده برزنت کامیونی
فروشگاه های زیادی این نوع از پارچه ی برزنت را به صورت عمده به فروش می رسانند و در فروش اینترنتی نیز مشتریان خاص خود را دارد. همان طور که گفته شد پارچه برزنت کامیونی جنسی ضخیم، خشن و انعطاف پذیر دارد و در برابر نور آفتاب مقاوم است و در اوزان مختلف تولید می شود و قیمت عمده آن با قیمت فروش متری آن متفاوت است. فروش پارچه برزنت کامیونی در تهران و همچنین شهرستان ها از جایگاه خوبی برخوردار است و در سال های اخیر فروش عمده در بین مصرف کنندگان بسیار بالا بوده است. فروش عمده برای فروشندگان و همچنین مصرف کنندگان سود زیادی دارد .

خرید برزنت کامیونی
در خرید این نوع از برزنت باید به نکاتی توجه کنید. این پارچه با توجه به ویژگی هایی که دارد، خریداران بسیاری داشته و با در نظر گرفتن قیمت، جنس، طول و عرض آن و چندین ویژگی دیگر به خرید برزنت کامیونی به صورت عمده و متری آن می پردازند. خرید این پارچه ها به دو صورت خرید حضوری در فروشگاه ها و مراکز فروش و خرید در درگاه های اینترنتی انجام می شود .

فروش برزنت کامیونی
همان طور که قبلا گفتیم فروش پارچه ی برزنت کامیونی به صورت عمده و متری صورت می گیرد . فروش اینترنتی این پارچه مانند فروش حضوری آن طرفداران زیادی دارد و با توجه به کیفیت بالا و استحکام این پارچه، فروش آن برای فروشندگان و تولید کنندگان سود خوبی به همراه دارد . دوخت برزنت کامیونی توسط تولید کنندگان انجام شده و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

برزنت کامیونی ارزان قیمت
در فروشگاه ها و مراکز فروش برزنت کامیونی می توان این پارچه را ارزان قیمت خریداری کرد و در شهرستان ها نیز شرکت های تولید کننده برزنت شرایطی فراهم کرده اند که بتوان این محصول را با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کرد. نمایندگان فروش این پارچه ها در سراسر کشور در زمینه فروش این محصول به فعالیت می پردازند و به مشتریان خدمات ارائه می دهند. این محصول به صورت عمده و بسته بندی در اندازه های مختلف و ارزان قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد و با توجه به ویژگی هایی که گفته شد قیمت گذاری شده و به فروش می رسند.

کلام آخر
در این مقاله سعی شد تا شما را با پارچه برزنت کامیونی آشنا کرده و درباره کاربرد های آن، قیمت و خرید و فروش این کالا توضیحاتی را ارائه دهیم. امیدواریم این مقاله مورد رضایت شما قرار گرفته باشد و بهره کافی را از مطالب آن برده باشید.