دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

کاربرد انواع سایبان پارچه ای

application-of-fabric-canopies-1

دراین مقاله قصد داریم تا کاربرد انواع سایبان پارچه ای را برای شما بیان کنیم تا ببینید این سازه های پارچه ای در چه جاهایی مورد استفاده قرار می گیرند و چه مزایایی را با خود به هماره می آورند. 

 آشنایی با سایبان پارچه ای

از گذشته های دور از سایبان پارچه ای برای محافظت در برابر نور خورشید استفاده می شد. این سایبان ها نوعی خاصی از سازه های فلزی هستند که از پارچه های بسیار با کیفیت ساخته می شوند تا در برابر نور خورشید تغییر رنک ندهند و در برابر باران نیز ضد آب بوده تا از شما در برابر شرایط جوی محافظت نمایند.

پارچه هایی با کیفیتی که در ساختار این نوع سایبان ها به کار می رود معمولا از جنس پارچه کانتینری یا پارچه برزنت می باشند.. همانطورکه می دانید پارچه برزنت جزو بهترین و با کیفیت ترین پراجه ها برای ساخت سازه های پارچه ای است تا دوام آنها را زیاد کند.

 انواع سایبان پارچه ای

سایبان های پارچه ای در انواع مختلفی ساخته می شوند تا هر فردی متناسب با نیاز خود انها را خریداری نماید. انواع سایبان پارچه ای عبارت است از:

1- سایبان پارچه ای ثابت: این نوع سایبان ها دارای پایه ی فلزی ثابت بوده که بر روی زمین استوار می شوند و همچنین روکش های ثابتی نیز دارند.

2- سایبان پارچه ای متحرک: این نوع سایبان های پارچه ای که از آنمها بهعنوان متحرک یاد می شود قابلیت جابجایی در هر مکانی را دارند. به همین علت از آنها در همه ی مکانها مورد اسیتفاده قرار می گیرد.

3- سایبان پارچه ای سقفی: این نوع سایبان ها از یک طرف به دیوار متصل می شوند و روکش آنها با توجه به نیاز شما باز یا بسته می شود.

 کاربردهای سایبان های پارچه ای

سایبان های پارچه ای کاربردهای گسترده ای دارند که مهم ترین آنها عبارتند از:

1- ساخت پارکینگ موقت

2- ساخت تراس با سایبان پارچه ای

3- استفاده از آنها در رستوران ها و کافه ها

درادامه با ما هممراه باشید تا به هر یک از این کاربرد ها به طور مفصل بپردازیم. همچنین برای آشنایی بیشتر و خرید سایبان پارچه ای پیشنهاد می کنیم مطلب ترفند خرید سایبان پارچه ای ارزان را مطالعه نمایید.

 ساخت پارکینگ موقت با سایبان پارچه ای

در بعضی از خانه ها که دارای حیاط هستند برای محافظت از ماشین خود در برابر حیوانات و برف و باران به دنبال سقفی هستند که از خودروی آنها محافظت نماید.

در این مواقع اقدام به خرید سایبان پارچه ای می کنند تا با ساخت پارکینگی موقت، از خودروی خود محافظت نمایند. همچنین استفاده از سایبان پارچه ای به عنوان پارکینگ باعث می شود تا فضای شما را بزرگتر نشان داده و مکانی خاص برای ماشین خود در نظر بگیرید.

 ساخت تراس با سایبان پارچه ای

همانطور که خدمتتان عرض کردیم از کاربردهای دیگر سایبان های پارچه ای می توان به نصب آنها درون تراس اشاره نمود. شما می توانید انواع سایبان پارچه ای را درون تراس خود نصب نمایید تا در هنگام برف و باران نیز بتوانید به استراحت خود درون تراس خانه تان بپردازید.

با این کار شما دو تراس برای خود ساخته اید و تراسی که با سایبان پارچه ای ایجاد کرده اید، تراس سقف دار شما است که علاوه بر زمستان که شما را از برف و باران ایمن نگه می دارد، در فصل تابستان نیز با ایجاد سایه ای دلنشین شما را از نور خورشید دور نگه می دارد.

استفاده از سایبان پارچه ای در رستوران ها

  از دیگر کابردهای سایبان های پارچه ای می توان استفاده از آنها در رستوران ها و کافه ها را نام برد. در رستوران های سرباز می توانند از سایبان پارچه ای برای امنیت مشتریان خود استفاده نمایند تا در تمام فصول بتوانند غذای خود را درون این رستوران ها میل کنند.

پیشنهاد برای مطالعه:

سایبان پارچه ای پایه بغل و سقفی ارزان

سخن پایانی

شما می توانید انواع سایبان پارچه ای برای رستوران، حیاط خانه و تراس خود را خریداری نموده و از آن در تمام فصول استفاده نمایید. فروشگاه دنیای چادر تولید کننده انواع سازه پارچه ای، سازه کششی و ... محصولات خود را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهد.

آیا پارچه ترانزیتی امکان بازیافت دارد؟
روش استفاده از سازه پارچه ای

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat