دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرکز فروش پارچه برزنتی در مشهد

مرکز فروش پارچه برزنتی در مشهد

 مرکز فروش پارچه برزنتی در مشهد با قیمت های رقابتی و ارزان می تواند بهترین انتخاب برای تجربه خریدی فوق العاده باشد تا بتوانید تلفیق کیفیت و هزینه کم را احساس کنید. با توجه به تنوع بسیار زیاد در مراکز فروش این پارچه ها ممکن است این سوال برایتان بوجود آید که کدام گزینه را برای خرید انتخاب کنیم؟ به عبارت دیگر، بهترین مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب و رنگی در مشهد کدام است؟ چادر24 یکی از بزرگترین مراکز فروش این پارچه ها در سراسر ایران می باشد که چند ویژگی مهم دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

فروش پارچه های برزنتی با کیفیت در مشهد

چادر 24 از جمله مراکز بسیار معتبر در زمینه فروش انواع پارچه های برزنتی ضد آب و مشمعی می باشد که تنوع در محصولات آن منحصر به فرد است. با توجه به سابقه فعالیت بالای این مجموعه، کیفیت تمام محصولات بر اساس استانداردهای روز دنیا سنجیده شده و سپس به مشتری ارائه می گردد. برای بررسی کیفیت هر نوع از پارچه های برزنتی ارائه شده توسط این مجموعه پیشنهاد می کنیم برای کسب اطمینان بیشتر، چند نکته مهم را در زمان خرید بررسی کنید:

پارچه برزنت ضد آب می باشند و در زمان خرید بهتر است ابتدا تست های لازم را انجام دهید. با توجه به نوع کاربرد این پارچه ها، ضد آب بودن آنها اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید از آن غافل شد.
- میزان ضخامت پارچه ترانزیتی چادری ارتباط مستقیم با کیفیت آن دارد. قبل از خرید بهتر است ضخامت پارچه ها را بررسی کنید چون تعداد لایه های نخ در این پارچه ها از یک تا شش لایه می باشد.
- با توجه به اینکه پارچه های برزنتی چادر نمایشگاهی و غیره در محیط های روباز نصب میشوند و در تماس مستقیم با تابش نور خورشید و سایر شرایط قرار میگیرند. به همین دلیل باید پارچه نسوز باشد تا از بروز خسارت های مادی و جانی در شرایط رخ دادن آتش سوزی جلوگیری شود.
پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

مزایای سازه چادری در فضای باز

مرکز فروش پارچه های ضد آب

همان طور که اشاره شد، ضد آب بودن پارچه های برزنتی اهمیت زیادی دارند. به همین دلیل این پارچه ها برخی دارای لایه پلی استر می باشند و شبیه به پلاستیک هستند. این پارچه ها مقاومت بالایی در برابر بارش طولانی مدت باران و برف دارند و گزینه ای ایده آل برای سازه چادری، سایبان استخر و پارکینگ و موارد مشابه می باشند. توجه داشته باشید که برخی از این پارچه ها دارای لایه های پنبه ای بوده و ممکن است در برابر نفوذ آب مقاومت خوبی نداشته باشند که لازم است در زمان خرید به این مساله توجه شود.

در زمان خرید هر یک از این پارچه ها در صورت عدم اطلاع از ویژگی های پارچه های ضد آب، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش چادر24 استفاده نمایید. این پارچه ها نه تنها از نظر ویژگی های ظاهری و میزان ضخامت با هم فرق دارند، بلکه قیمت پارچه های ضد آب بیشتر از پارچه های برزنت معمولی می باشد. 

فروش عمده پارچه برزنت در مشهد

از دیگر موارد بسیار مهمی که باعث شده اند چادر24 به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش پارچه برزنتی در مشهد به شمار رود، فراهم کردن امکان فروش عمده تمام محصولات می باشد. فروش عمده تاثیر بسزایی بر کاهش قیمت پارچه برزنت ایجاد میکند و در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی مشتری خواهد شد.

فروش پارچه برزنت متری

در بسیاری از مواقع مشتری نیاز به متراژ زیاد از پارچه های برزنت ندارند و به دنبال خرید پارچه برزنت متری هستند. تمام محصولات ارائه شده در چادر24 به صورت متری و عمده قابل فروش بوده و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

فروش اینترنتی پارچه های برزنتی

تنوع بسیار بالا در پارچه های برزنت، تفاوت در قیمت های هر یک از پارچه ها بر اساس جنس و غیره باعث میشود تا انتخاب این پارچه ها کمی سخت باشد. به همین دلیل در سالهای اخیر اغلب افراد به دنبال خرید اینترنتی پارچه برزنت می باشند. در خریدهای اینترنتی می توان در یک نگاه پارچه ها را در مراکز فروش مختلف از نظر طرح و رنگ و جنس و قیمت با هم مقایسه و در نهایت گزینه مناسب را خریداری کرد. علاوه براین، مشهد مانند سایر شهرهای بزرگ ایران دارای ترافیک سنگینی بوده و به همین دلیل مراجعه حضوری به تمام مراکز فروش این پارچه ها فرایندی زمان بر و البته هزینه بر خواهد بود.

با توجه به اینکه مجموعه چادر24 همیشه به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان خود می باشد، به همین دلیل امکان فروش اینترنتی پارچه برزنت را فراهم نموده است. با این امکان کافیست پارچه های مورد نظر را انتخاب نمایید و سفارش خود را ثبت و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

فروش پارچه برزنت با قیمت ارزان

همان طور که اشاره شد، تمام محصولات چادر24 به صورت عمده و متری قابل خریداری می باشند. علاوه براین، این مجموعه یکی از مراکز و نمایندگی های فروش پارچه کانتینری بدون واسطه بوده و به همین دلیل توانسته است نرخ های بسیار کمی را برای محصولات خود ارائه دهد. این محصولات نه تنها در مشهد بلکه در سایر شهرهای ایران بدون واسطه و با قیمت ارزان ارسال میشوند.

مطالب پیشنهادی زیر را مطالعه کنید :

سایبان پارچه ای مناسب فضای باز

ارائه مشاوره قبل از فروش پارچه برزنت

علیرغم اطلاعات جامع و کاملی که درباره جنس، نوع و رنگ و قیمت پارچه برزنت روی سایت چادر24 ارائه شده است، به دلیل ابهاماتی که ممکن است در زمان خرید وجود داشته باشد، می توانید از مشاوره رایگان استفاده نمایید. تیمی از کارشناسان و افراد حرفه ای و متخصص با اطلاع از تمام ویژگی های هر یک از انواع پارچه های برزنت و پارچه کانتینری و غیره آماده ارائه مشاوره رایگان می باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان از بهترین مرکز فروش پارچه ترانزیتی در مشهد به صورت عمده و متری با قیمت ارزان، کافیست از طریق راه های ارتباطی زیر با مجموعه چادر24 تماس بگیرید. محصولات این مجموعه نه تنها در مشهد، بلکه به تمام نقاط ایران بدون واسطه و با قیمت مناسب ارسال می گردد و دارای گارانتی تضمین خدمات می باشند.

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat