دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مزیت نصب سایبان پارچه ای در حیاط

مزیت نصب سایبان پارچه ای در حیاط

مزیت نصب سایبان پارچه ای در حیاط 

نصب سایبان پارچه ای در حیاط و باغ ویلا بهترین گزینه جهت رهایی از تابش آفتاب و بارش برف و باران است. سایبان پارچه ای نوع های مختلفی از نوع دستی و برقی دارد که با توجه به نیاز مشتری نصب و اجرا می شود.

هر کدام از انواع سایبان پارچه ای مزایای منحصربفرد خودشان را دارند. چادر 24 به عنوان ارائه دهنده انواع سایبان پارچه ای در ادامه به مهمترین مزیت نصب سایبان در حیاط اشاره کرده و بررسی می نماییم تا انتهای مطلب همراه ما باشید. 

نصب سایبان پارچه ای در حیاط 

نصب سایبان پارچه ای از نوع برقی در حیاط مزایای فراوانی دارد که در ادامه راجع به آنها اشاره میکنیم. مزایای نصب سایبان پارچه ای در محوطه ی مجتمع مسکونی و خانه ها شامل موارد زیر می شود : 

- استفاده از فضای حیاط به عنوان پارکینگ جهت پارک کردن خودرو و محافظت از آن در برابر تابش آفتاب

- تبدیل قسمتی از حیاط برای چیدن وسایل های اضافه

- تبدیل کردن قسمت از حیاط منزل و ویلا برای تدارک دورهمی های دوستانه در روزهای گرم تابستان یا روز های سرد زمستان. 

- ایجاد محیطی جهت بازی کودکان در روزهای گرم یا بارانی با نصب سایبان پارچه ای برقی

تمام موارد بالا از جمله مزایای مهم نصب سایبان پارچه ای است که برای شما بعد از نصب فراهم می شود لازمه ی نصب سایبان پارچه ای ایجاد محیطی دنج به دور از آفتاب ، بارش باران و برف جهت گذراندن اوقات فراغت خواهد بود. 

نصب سایبان پارچه ای استخر 

یکی از اصلی ترین موارد کاربرد انواع سایبان پارچه ای، استخرهای روباز می باشند. استخرهای روباز که در باغ و ویلا وجود دارند، در روزهای بارانی و همچنین آفتابی کاربرد زیادی ندارند و تمام افراد با شرایط جسمی مختلف نمی توانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل در سالهای اخیر اغلب این استخرها به شیوه های مختلف دارای سقف های موقت میشوند. نصب سایبان پارچه ای استخر یکی از انتخاب های بسیار عالی می باشد که می تواند چند مزیت مهم را به همراه داشته باشد:

- جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و بارش برف و باران

- ایجاد محیط مناسب و حفظ حریم شخصی در شرایط مورد نیاز

- استفاده بهینه از استخر در تمام روزهای سال

همچنین برای اینکه آب استخر همیشه تمیز بماند شما می توانید از روکش استخر استفاده کنید. روکش استخر با پارچه ترانزیتی ، پارچه کانتینری و برزنت می تواند هم آب استخر را خنک نگه دارد هم اینکه هیچ نوع آشغالی داخل آب ریخته نشود. همین امر باعث می شود تا شما هر وقت که اراده کنید از شنا کردن نهایت لذت را ببرید مخصوصا ویلاها این روکش ها بسیار زیاد وجودشان نیاز است چراکه تا زمانی که دوباره به ویلا مراجعه کنید آب تمیز می ماند و شما نیازی نیست آب استخر را تعویض کنید.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

قیمت پارچه برزنت ضد آب

قیمت پارچه برزنت کانتینری عمده و جزئی

در نصب سایبان پارچه ای چه مواردی باید در نظر گرفت؟

با وجود مزایایی که سایبان پارچه ای در محل نصب شده برای شما عزیزان فراهم می کند اگر به یک سری موارد در حین خرید دقت نکنید ممکن است از خریدتان پشیمان شده و نتوانید آن طور که باید از مزیت های وجود سایبان مورد نظرتان استفاده کنید. 

اگر شرکت مورد نظرتان از متریال مناسب برای روکش سایبان استفاده کند به عنوان مثال از برزنت ، پارچه ترانزیتی و سازه ی آن را با طراحی صحیح و استاندارد انجام دهد مطمئن باشید که مزیت های وجود سایبان را به چشم خواهید دید. تمام مراحل ساخت سایبان پارچه ای زیر نظر متخصصین چادر 24 در این زمینه انجام می گیرد تا بتوان از سایبان در هر شرایطی استفاده نمود.

فروش انواع سایبان پارچه ای پی وی سی و برزنت

چادر24 از بزرگترین مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه انواع سایبان پارچه ای متحرک دستی و برقی می باشد که محصولات خود را بدون واسطه به تمام نقاط ایران ارسال می کند. علاوه بر فروش محصولات، این مجموعه تمام مراحل نصب را زیر نظر افراد حرفه ای با رعایت استانداردها انجام داده و برای خدمات خود گارانتی و تضمین کیفیت ارائه می دهد همچنین می توانید سازه نمایشگاهی با کیفیت بالا را از ما سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش چادر24 تماس بگیرید.

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat