دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان تراس و حیاط | فروش ویژه سایبان با قیت مناسب

Terrace-and-yard-canopy سایبان تراس و حیاط

 سایبان تراس و حیاط در مدل های سایبان چتری و انواع سایبان های برقی یا همان سقف متحرک پارچه ای، در بازار فروش ویژه سایبان دنیای چادر، با قیمت مناسبی امکان خرید دارد. اولین نفری باشید که راز خرید بهترین سایبان را می دانید.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چگونه می توان فضای بیرونی خانه مانند بالکن یا تراس و حتی حیاط باغ یا ویلا را قابل استفاده نمود؟
حتما فکر می کنید که با وجود آفتاب سوزان و داغ در فصل تابستان و یا شرایط جوی بارانی و برفی در فصول پاییز و زمستان، مگر می توان از فضای تراس و بالکن یا حیاط استفاده کرد؟
پاسخ این سوال واضح است، بله شما می توانید با خرید و نصب یک سایبان تراس و حیاط منزل یا ویلای خود، به خوبی از این فضاهای بدون سقف، استفاده کرده و استراحتی لذت بخش و در امنیت کامل داشته باشید.
اما ممکن است همین خرید و نصب صحیح سایبان ویلایی نیز برای شما دغدغه باشد، چون مراکز گوناگونی هستند که این خدمت را به مشتریان انجام می دهند.
اگر می خواهید سایبان تراس و حیاط با قیمت متناسب با کیفیت را خرید و از خدمات نصب حرفه ای بهره مند شوید، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 معرفی مدل های سایبان تراس و حیاط

باید گفت که امروزه با تولید طرح ها و مدل های مختلف سایبان مناسب بالکن، تراس و حیاط منازل و یا ویلاها، استفاده از فضای بیرونی خانه یا ویلا که مسقف نیستند، در تمامی ساعات روز و در شرایط جوی گوناگون، به خوبی امکان پذیر شده است.

سایبان تراس و حیاط با هدف ایجاد مکانی امن و راحت جهت استراحت افراد در یک عصر دل انگیز طراحی شده که می تواند شامل مدل های زیر باشد:
انواع سایبان مدل چتری در دو مدل سایبان پایه وسط و پایه کنار که عمدتا مناسب حیاط منازل یا ویلا بوده و دارای رنگبندی های مختلفی هستند.
انواع سایبان از مدل سقف متحرک پارچه ای که ریموت دار بوده و قابلیت جمع شوندگی هم دارند. این مدل از سایبان ها می توانند مناسب تراس و بالکن منازل و ویلاها باشند.

هر دو مدل سایبان تراس و حیاط امروزه از میزان استقبال خوبی از سوی مخاطبین برخوردار بوده و خصوصا در فصول گرم سال که شدت نور خورشید سوزان است، بازار فروش این سایبان ها داغ و پرهیجان تر است.
این سایبان ها از سازه ای محکم و مقاوم تولید شده و جنس پارچه مصرفی در تولید سایبان نیز از پارچه های برزنتی نخی مقاوم و یا پارچه های برزنتی با روکش pvc می باشد. مزیت بکار بردن این پارچه ها در تولید سایبان به ضد آب بودن و ضد اشعه خورشید بودن آنها برمی گردد.

مزایای نصب سایبان تراس کدام است؟

حال که با مشخصات و مدل های انواع سایبان مناسب تراس و حیاط آشنا شدید، بد نیست مزایای نصب سایبان تراس را بدانید تا با آگاهی بیشتر نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

از جمله مهم ترین مزایای نصب سایبان تراس می توان این موارد را نام برد:
با استفاده از سایبان تراس و بالکن، چند دقیقه ای از فضای چهار دیواری و بسته خانه و ویلا به دور بوده و می توانید در آسایش و خنکی کامل، یک روز آفتابی گرم را سپری کنید.
استفاده از مدل برقی سایبان تراس می تواند شما را با آپشن جمع شوندگی این سایبان نیز بهره مند کرده و جذابیت بیشتری را به شما القا کند.
نکته جالب تر اینکه این سایبان ها در طرح و رنگ متنوع تولید شده و شما می توانید با توجه به ساختمان منزل و ویلا، در طرح و رنگ این سایبان ها هم امکان سفارشی سازی داشته باشید.
یکی دیگر از مهم ترین مزایای نصب سایبان در تراس منازل این است که فضای بیرونی پنجره های اتاق یا هال و پذیرایی که به درب ورودی تراس منتهی می گردد، کاملا خنک شده و از این روی دمای منزل هم خنک تر می گردد. این فوق العاده است!!
شاید تا اینجای کار مجاب شده اید که فضای بلا استفاده منازل و ویلای خود را با مسقف کردن با انواع سایبان برقی و ...، تبدیل به مکانی خنک، جذاب و رویایی کنید.
اما هنوز دغدغه ی این را دارید که چگونه می توتنید سایبان تراس و ویلایی خریداری کنید که قیمت عالی داشته و خدمات نصب حرفه ای را هم دریافت کنید.

چگونه سایبان با قیمت مناسب بخریم؟

قیمت سایبان بالکن و تراس می تواند به فاکتورهای گوناگونی وابسته باشد و همین فاکتورها هستند که تمایز و تفاوت قیمت عرضه شده توسط کارخانجات تولیدی گوناگون را شامل می گردند.

از جمله مهم ترین عواملی که در قیمت سایبان نقش داشته، قیمت مواد اولیه مصرفی در تولید این محصول بوده است.
فاکتور بعدی کیفیت و استحکام سازه این سایبان ها و همچنین نوعی دستی یا برقی بودن آنهاست که می تواند نقشی تعیین کننده داشته باشد.
اما جدای از تمامی این فاکتورها، مطالعات نشان می دهد که درصد بالایی از مشتریان خرید هر محصولی اعم از سایبان، به دنبال محصولی هستند که کیفیت و قیمت متناسب با هم را داشته باشد.
دنیای چادر تضمین کننده این موضوع است که یکی از بزرگترین مراکز عرضه کنندگان انواع چتر سایبان و سقف های متحرک پارچه ای در ایران است که خدمات نصب حرفه ای را هم ارائه می دهد.
پس همین حالا می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی از کیفیت و قیمت سایبان تراس، سفارش خود را از طریق مشاورین این مجموعه پیگیری نمایید.
فروشگاه سایبان ویلایی ارزان | آشنایی با مدل های س...
قیمت چتر آفتابگیر باغی | عرضه مستقیم انواع چتر سای...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat