دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان بالکن | سایبان تاشو بالکن زیبا و کاربردی

sayeban-tasho-balkon-ziba-karbordi سایبان بالکن
در خرید سایبان بالکن نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. طراحی معماری مدرن شامل یک انتقال بی نقص از فضاهای داخلی به فضای بیرونی است. بالکن های ظریف و مبلمان مجلل در فضای باز به شما امکان می دهد از طبیعت لذت ببرید، بدون اینکه سبک و راحتی را از بین ببرید. با فرا رسیدن بهار و تابستان، روز به روز بیشتر به بیرون از خانه و بالکن خود می روید.
برای اینکه شما و میهمانان خود را خنک نگه دارید و از آفتاب گرم محافظت کنید، داشتن سایه کافی مهم است. سایبان بالکن به جای ساخت دائمی تر، یک راه حل محتاطانه است. با این حال، انتخاب سایبان مناسب برای بالکن خانه می تواند چالش برانگیز باشد. بر اساس خانه، محیط، بودجه و اولویت شما، عوامل زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.

این راهنما به شما کمک می کند درک بهتری از سایبان بالکن تاشو و ثابت، سبک ها، مواد و ویژگی های آنها داشته باشید. این دانش به شما کمک می کند تا عدم اطمینان تصمیم خرید شما را از بین ببرد و اطمینان حاصل کنید که می توانید برای سالهای آینده در فضای بالکن استراحت کنید. 

چه سبکی از سایبان بالکن مناسب خانه ما است؟ 

 همه ما می دانیم که سایبان بالکن تاشو بسیار زیبا و کاربردی است، اما اولین تصمیمی که باید هنگام خرید سایبان بالکن بگیرید این است که سبک مورد نظر شما چیست. محدودیت های فضای بیرونی، چیدمان مبلمان و شکل بالکن خانه شما و نیز ابعاد پیش آمدگی بالکن می تواند سبک مناسب شما باشد. حتی پس از در نظر گرفتن همه این متغیرها، سلیقه شخصی شما تعیین کننده نهایی است. پس چه چیزی در خارج وجود دارد؟ سایبان های بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد، اما همه آنها اساساً در یکی از دو دسته قرار می گیرند: سایبان های بالکن ثابت و سایبان های بالکن تاشو.

تفاوت سایبان بالکن ثابت و تاشو 

سایبان های ثابت بالکن از قدیم مورد استفاده عموم قرار گرفته و در حال حاضر نیز طرفداران زیادی در دنیا دارد، اما با ورود تکنولوژی و فناوری اکثر تولید کنندگان و سرمایه گذاران تصمیم به استفاده از سایبان های بسیار با کیفیت و نیز مقاوم مانند سایبان های بالکن تاشو یا همان سایبان های برقی گرفتند.
البته سایبان های ثابت بالکن نیز تنوع زیادی در بازار دارند و هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند و شما متناسب با بودجه و نیز سلیقه شخصی خود می توانید آنها را انتخاب کنید. با توجه به کیفیت و نیز جنس سایبان قیمت آنها متفاوت است و شما متناسب با بودجه خود می توانید برای خرید آنها اقدام کنید. اکثر سایبان های بالکن ثابت از مصالح سنتی مانند بتن و فلز ساخته می شوند که بسیار سنگین و ناکارآمد هستند. اما در مقابل سایبان های تاشو معمولا از موادی مانند برزنت سبک و انعطاف پذیر طراحی و ساخته می شوند که به راحتی می توان آنها را کنترل نمود.

سایبان های بالکن تاشو از یک موتور برقی بهره می برد تا به راحتی باز و بسته شود معمولاً برای این کار از یک ریموت کنترل از راه دور نیز کمک گرفته می شود. معمولا اکثر سایبان های تاشو بالکن به صورت پرتابل طراحی تولید می شود تا در صورت عدم استفاده به راحتی از روی سازه برداشته شده و در یک محل مناسب ذخیره شوند تا در یک فرصت دیگر از آن استفاده شود. 

چتر باغی | فروش اینترنتی چتر باغی
سایبان خودرو | مزیت های سایبان خودرو
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat