دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان خودرو | مزیت های سایبان خودرو

maziyathaye-sayeban-khodro سایبان خودرو

سایبان خودرو، مزیت های بسیار زیادی نسبت به سایبان های سنتی و حجیم دارد. حتی در ماه های گرمتر، وسایل نقلیه شما نیاز به محافظت از آب و هوا دارند. باران و قرار گرفتن در معرض نور خورشید اغلب باعث زنگ زدگی و محو شدن می شود و نمای بیرونی و داخلی خودرو شما را به خطر می اندازد. انتخاب سایبان مناسب، محافظت و فضای ذخیره سازی مناسبی را در طول سال برای اتومبیل های شما، فراهم می کند. برای حفاظت نهایی از وسایل نقلیه در تابستان چند نوع سایبان به اصطلاح پرتابل و یا سبک مفید و کاربردی وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم. 

 1. سایبان خودرو پارچه ای

محافظت از وسایل نقلیه در طول سال را در ساختاری آسان جمع می کند. این پناهگاه های اتومبیل با پوشش پلی اتیلن سه لایه، ضد آب و تثبیت کننده های ثبت شده، و دوام قابل اطمینان را تضمین می کنند. برای جای دادن انواع خودروها و کامیون ها می توانید از این نوع سایبان خودرو پارچه ای استفاده کنید. 

اگر به دنبال سایبان خودرو سبک هستید؟ سایبان های پارچه ای بهترین و ایده آل ترین گزینه برای شما می تواند باشد زیرا، یک سازه قابل حمل و جمع آوری آسان خودرو را فراهم می کنند. مهمترین خصوصیت این نوع سایبان ها این است که می توانید در هر مکانی از آنها استفاده کنید.
سایبان خودرو پارچه ای، فضای قابل اطمینان و کم تعمیر خودرو را فراهم می کنند که می توانید تقریباً در همه جا از آن استفاده کنید. این سازه ها به سادگی از قاب های تمام استیل و روکش های پارچه ای بادوام برای پوشش مناسب، قابل حمل و قابل اعتماد خودرو تشکیل شده است. ما انتخاب گسترده ای از سایبان های پارچه ای را برای پناهگاه با کیفیت بیش از هر چیز از وسایل نقلیه کوچک تا ماشین آلات صنعتی ارائه می دهیم.
به طور خاص، یک سایبان خودرو پارچه ای محافظت عملی و کاربردی و فصلی را برای خودرو شما فراهم می کند. معمولا سایبان های خودرو پارچه ای از روکش کاملاً مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش، ۱۰۰٪ ضد آب و مقاوم در برابر محو شدن برای محافظت از وسایل نقلیه حتی در گرمترین - یا بارانی ترین - روزهای تابستان ساخته شده اند و از ویژگی های خوبی برخوردار هستند.

آیا به دنبال سایبان هایی هستید که بتواند ذخیره سازی بیشتر برای وسایل نقلیه، تجهیزات مکانیکی و موارد دیگر ایجاد کند؟ محصولات متنوع ما در فروشگاه دنیای چادر راه حل های بسیار خوبی برای فصل تابستان ارائه می دهند. سایبان های فروشگاه ما، از مواد درجه یک طراحی و ساخته شده اند بنابراین بسیار مقاوم و مستحکم هستند. 

2. سایبان خودرو پلی اتیلن سه لایه 

 3. سایبان خودرو نیمه پوشیده

این نوع سایبان خودرو یک پارچه یا سازه نیمه پوشیده است که یا به خانه شما متصل می شود و یا آزادانه در هر مکان از ملک شما می ایستد. ناگفته نماند، از این ساختارهای متنوع می توان برای سایه با کیفیت و محافظت از آب و هوا بر روی عرشه ها، پاسیوها یا خصوصیات شهرداری مانند پارک ها یا مجتمع های آپارتمانی استفاده کرد. 

سایبان بالکن | سایبان تاشو بالکن زیبا و کاربردی
سازه های پارچه ای کششی | نحوه اجرای سازه های چادری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat