دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر روکش استخر | گروه بازرگانی دنیای چادر

Pool-cover-tent چادر روکش استخر

چادر روکش استخر در کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد، که با انتخاب گروه بازرگانی دنیای چادر می توانید از کیفیت ارائه شده به همراه قیمت اطمینان کافی داشته باشید و بدون نگرانی سفارشات خود را ثبت کنید.

مزایای استفاده از چادر روکش استخر کدام است؟

چادر روکش استخر یک وسیله بسیار کاربردی است که در حال حاضر استفاده از آن کمک زیادی به جلوگیری از صرف هزینه های اضافه می کند.

معمولاً پارچه هایی که برای تولید کاور استخر مورد استفاده قرار می گیرند دارای وزن کاملاً سبک هستند و انعطاف پذیری خوبی دارند، به همین جهت کار باز و بسته کردن این کاور ها بسیار راحت و آسان است.
استفاده از روکش برای استخر مزایای بسیار زیادی را به دنبال دارد، در صورت بررسی دقیق این مزایا همه افراد مجاب می شوند تا از کاور برای استخر خود استفاده کنند در اینجا به اختصار چند مورد آن را بیان می نماییم:
  1. جلوگیری از آلوده شدن آب کمک زیادی به کاهش استفاده از مواد شیمیایی برای ضدعفونی می‌ کند.
  2. جلوگیری از ورود هر گونه شاخ و برگ به درون آب استخرها سبب کاهش هزینه‌ های استخر می شود.
  3. حفظ گرمای آب در فصل های سرد اهمیت زیادی دارد.
  4. در فصل های گرم سال نیز از تبخیر آب استخر جلوگیری می نماید.
  5. در حفظ ایمنی افراد و پرت شدن آنها به درون استخرها نقش بسیار خوبی دارد و با اطمینان خاطر کودکان نیز می‌ توانند از این محیط استفاده کنند.

لیست قیمت روکش برزنتی استخر

روکش برزنتی استخر یک وسیله پر کاربرد برای ویلاها و استخر های شخصی و حتی در برخی مواقع استخرهای سرپوشیده است.

اما مانند هر وسیله دیگر دریافت لیست قیمت این محصول برای خریداران اهمیت زیادی پیدا می کند، با بررسی چند نکته مهم در می یابیم که مشخص کردن لیست قیمت به چه عواملی بستگی پیدا می کند.
به طور کلی چادر روکش استخر با توجه به موارد ذیل قیمت‌ گذاری می گردد:
  • ابعاد روکش استخر
  • جنس پارچه برزنت و تراکم بافت آن
  • کیفیت مواد پلیمری روکش برزنت
  • باز و بسته کردن این روکش ها به صورت اتوماتیک یا دستی
یک توصیه مهم برای خریداران این است که به هیچ عنوان از روکش های پلاستیکی ارزان قیمت برای کاور استخرهای خود استفاده نکنید.
زیرا این روکش ها در مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست داده و ممکن است مشکلات فراوانی برای شما به وجود بیاورند و حتی در برابر نور خورشید ماهیت شیمیایی خود را نیز تغییر می دهند.
پس بهتر است با صرف کمی هزینه بیشتر محصول با کیفیت بالاتر تهیه شود تا برای طولانی مدت با اطمینان از سلامت آن استفاده کنید.

فروش روکش استخر در نمایندگی آنلاین دنیای چادر

تولید چادر روکش استخر و فروش آن در نمایندگی آنلاین دنیای چادر با تنوع بالایی از رنگ و طرح صورت می پذیرد. که با انتخاب این مجموعه برای خرید می توانید از کیفیت محصولات ارائه شده نیز اطمینان کافی داشته باشید.

این کاورها در ابعاد آماده تولید می شود و برای تهیه نیاز به صرف وقت و زمان نمی باشد، اما در این مجموعه تولید برزنت روی استخر مطابق با سایز استخرهای خاص به صورت دقیق و سفارشی نیز امکان پذیر است.
داشتن نمایندگی آنلاین برای فروش این محصولات سبب شده تا مشتریان بیشتری از اقصی نقاط کشور به دنبال تهیه این محصولات بدون صرف وقت و هزینه باشند.
در صورت نیاز به چادر روکش استخر برزنتی در هر سایز و ابعادی با بخش فروش ما تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات کافی سفارشات خود را ثبت کنید. خوب است بدانید که تمامی مشاوره های ما به صورت کاملاً رایگان و کارشناسانه انجام می پذیرد.
قیمت چتر سایبان برای باغ | سایبان دنیای چادر
سایبان غرفه نمایشگاهی | فروش سازه چادری دنیای چادر
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat