دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چتر سایبان برای باغ | سایبان دنیای چادر

Canopy-umbrella-price-for-garden قیمت چتر سایبان برای باغ

 قیمت سایبان برای باغ که در این مرکز تولیدی ارائه می شود، زیر قیمت بازار است. خریداران می توانند انواع سایبان های چتری باکیفیت را در مجموعه دنیای چادر سفارش دهند.

اگر می‌خواهید اطلاعات جامع و کاملی در مورد انواع سایبان های پرکاربرد داشته باشید، توصیه می‌ کنیم که مقاله زیر را مطالعه نمایید. همچنین در ادامه مطلب شیوه استعلام قیمت سایبان برای باغ را نیز معرفی خواهیم کرد.

سایبان های چتری چه کاربردی دارند؟

کشور چهار فصل ما ایران، دارای مزارع و باغ های گسترده ای می باشد. این باغ ها علاوه بر زیبایی غیر قابل وصف و سایر ویژگی های مثبت، یک سری نکات منفی نیز دارند که از مهم ترین آن ها می توان به غیر قابل استفاده بودن از باغ در فصول گرم اشاره کرد.

برای حل این مشکل از سایبان های مخصوص باغ استفاده می ‌شود.
همانطور که می دانید سایبان ها انواع مختلفی دارند، از سایبان های سقفی ثابت گرفته تا سایبان های چتری جمع شونده، سایبان های برقی و غیره.
به طور کلی سایبان به قسمت خارجی دیوار ساختمان و به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب نصب می شود. هر نوع سایبانی متناسب با مکان مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.
سایبان چتری جزو پرکاربردترین نوع سایبان است که به دلیل ساختار مناسبی که دارد، گزینه ای ایده آل برای فضاهای باز به خصوص باغ ها به حساب می ‌آید.
این نوع سایبان معمولاً به صورت هشت ضلعی و یا مربعی در بازار موجود است و به دو نوع پایه کنار و پایه وسط تقسیم می شود.

نکات مهم قبل از خرید سایبان چتری مناسب باغ

همانطور که گفته شد سایبان های چتری برای پوشش فضاهای باز استفاده می شوند. از آنجایی که سایبان چتری می تواند به راحتی جا به جا شود به همین منظور گزینه مناسبی برای باغ محسوب می گردد.

لازم به ذکر است که انتخاب پارچه مناسب برای سایبان چتری نقش بسیار مهمی در رضایت کارفرما دارد و باید به آن اهمیت دو چندان داد؛ چرا که این سایبان ها باید در برابر بارش برف، باران، وزش باد و اشعه های مضر نور خورشید از میهمانان محافظت نمایند.
برای انتخاب پارچه مناسب سایبان باغ به ویژگی ضد آب و غیر قابل نفوذ بودن آن ها توجه نمائید. همچنین پارچه از فاکتورهایی است که در قیمت سایبان برای باغ تأثیرگذار می باشد.
یکی از موارد دیگری که برای خرید سایبان چتری باغ باید مورد توجه باید داشت خاصیت ضد حریق بودن پارچه های مورد استفاده می باشد.
علاوه بر این ها استفاده از پارچه های برزنتی روکش شده با pvc علاوه بر افزایش طول عمر سایبان، فرآیند شست و شوی آن را نیز سهولت می بخشند.

ارزان ترین قیمت سایبان برای باغ

سایبان ها از جمله محصولاتی هستند که به دلیل وابستگی آن ها به عوامل متعددی چون ابعاد، نوع، جنس پارچه سایبان و غیره نمی توان قیمت مشخصی برای آن ها بیان نمود.

مرکز دنیای چادر یکی از برترین و باسابقه ترین فروشنده های انواع سایبان های چتری به شمار می رود که خود تولید کننده و اجرا کننده سایبان مخصوص باغ می باشد.
در این مجموعه برای شما خریداران عزیز، بهترین قیمت سایبان برای باغ در نظر گرفته شده است و می توانید به آسانی یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.
پس همین حالا برای سفارش دوخت سایبان از طریق وب سایت اقدام کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.
سازه چادری برزنتی ارزان | نمایندگی سازه های چادری ...
چادر روکش استخر | گروه بازرگانی دنیای چادر
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat