دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چتر آفتابگیر | مشخصات چتر آفتابگیر استاندارد

moshakhasat-chatr-aftabgir-estandard چتر آفتابگیر

 چتر آفتابگیر، وسیله ای قابل حمل و دستی که برای محافظت در برابر باران و نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرد. چتر های آفتابگیر مدرن شامل پارچه ای مدور یا صفحه پلاستیکی کشیده شده روی دنده های لولایی است که از یک قطب مرکزی تبعیت می کند. دنده های لولایی باعث باز و بسته شدن صفحه می شوند تا هنگام استفاده از آن چتر راحت حمل شود.

انواع چتر افتابگیر 

چتر آفتابگیر، تنوع زیادی از نظر، شکل، رنگ، ابعاد و اندازه و جنس دارد. آنها بسیار کارآمدتر از چترهای معمولی هستند و بیشترین استفاده را در مناطقی مانند، باغ ویلا، حیاط خانه، کنار ساحل، جنگل، بیابان و ... دارند.
چتر آفتابگیر، موجود در بازار به دو صورت دستی و مکانیکی موجود است، نوع مکانیکی آن به واسطه یک ریموت کنترل از راه دور باز و بسته می شود و مجهز به سنسورهای مخصوص تشخیص باران و آفتاب است. این نوع چتر آفتابگیر نسبت به چترهای آفتابگیر دستی گرانتر بوده، اما امکانات بیشتری دارد.

مهمترین مشخصه چتر آفتابگیر، بهره مندی از از پارچه های ضد آب، ضد آفتاب است و در برابر عناصر محیطی بیشترین مقاومت را دارند. 

تاریخچه چتر آفتابگیر 

از چتر آفتابگیر در مصر باستان، بین النهرین، چین و هند برای محافظت از اشخاص مهم در برابر آفتاب استفاده می شد. آنها غالباً بزرگ بودند و توسط حاملان نگهداری می شدند و به عنوان نشان افتخار و اقتدار برای صاحب آن بودند. یونانیان باستان به معرفی چترها به عنوان آفتابگیر به اروپا کمک می کردند و رومی ها از آنها برای محافظت در برابر باران استفاده می کردند.
استفاده از چتر آفتابگیر در اروپا در طی قرون وسطی ناپدید شد اما در اواخر قرن شانزدهم دوباره در ایتالیا ظاهر شد، جایی که آنها به عنوان نشانه تمایز پاپ و روحانیت شناخته می شدند. در قرن هفدهم استفاده از چتر به فرانسه گسترش یافته بود و در قرن هجدهم چترها در سراسر اروپا رایج بودند. یک چتر کوچک و لطیف که برای سایه انداختن صورت زنان از نور خورشید استفاده می شود، به عنوان چتر بازی معروف شد و یکی از عناصر استاندارد لباس های فضای باز زنان در قرن های 18 و 19 بود.
ساخت سنتی چتر آفتابگیر با استفاده از دنده های عصا در دهه ۱۸۵۰ توسط چترهای مدرن با استفاده از یک قاب فولادی بسیار سبک اما محکم جایگزین شد. مردان در غرب از اواسط قرن نوزدهم شروع به حمل چتر برای استفاده شخصی کردند. چترهای مردانه عموما سیاه بودند، اما در قرن بیستم چترهای زنانه و مردانه در انواع طرح های روشن و رنگارنگ ساخته می شدند.

در قرن های حاضر از مواد بسیار با دوام مانند برزنت های پلی استر، پلی اتیلن، پی وی سی و بوم برای ساخت چتر آفتابگیر استفاده می شود که کیفیت بسیار بالایی دارند. 

مرکز خرید چتر آفتابگیر 

 برای خرید چتر آفتابگیر با کیفیت و ارزان قیمت بهتر است به فروشگاه معتبر دنیای چادر مراجعه کنید. این مرکز بهترین و معتبرترین مکان عرضه کننده انواع چتر آفتابگیر در کشور است. شما می توانید با نازلترین قیمت بهتری چتر را از دنیای چادر به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید.

سایبان باغی | فروش انواع سایبان باغی با کیفیت بالا
چادر نمایشگاهی | تولید و دوخت انواع چادر نمایشگاهی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat