دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان باغی | فروش انواع سایبان باغی با کیفیت بالا

foroshsayeban-baghi-keyfiyat-bala سایبان باغی
هنگامی که شروع به جستجوی سایبان باغی یا چادر می کنید، حجم گسترده ای از اطلاعات موجود برای انواع مختلف سایبان های باغی و محصولات مرتبط می تواند به سرعت شما را تحت فشار قرار دهد. سایبان های فوری، چادرهای مهمانی، سایبان های باغ، چادرهای کمپینگ و بسیاری دیگر. دانستن اینکه به کدام یک نیاز دارید دشوار است. بنابراین اگر از کمی بارگذاری اطلاعات رنج می برید، این راهنما به شما در محدود کردن جستجو کمک می کند.

دنیای چادر یکی از موفق ترین و بزرگترین تولید کنندگان سایبان باغی در کشور است که این محصول را در تنوع زیاد از رنگ ها، طرح ها و شکل ها طراحی و تولید می کند. شما با مراجعه حضوری به مرکز فروش دنیای چادر در کرج و نمایندگی این شرکت در تهران، این محصول را با تخفیفات ویژه خریداری کید. 

مناسب ترین سایبان باغی با کیفیت در بازار 

سایبان باغی و سایبان های رویدادهای بیرونی از آنجا که اغلب برای مهمانی ها و مراسم ها در فضای باز باغ استفاده می شوند، انواع مختلفی با نام های مختلف دارند. تعداد بسیار زیادی از این محصولات در بازار وجود دارد که تشخیص تفاوت بین آنها دشوار است. در زیر، برخی از اطلاعات اساسی در مورد این نوع سایبان را پیدا خواهید کرد.
سایبان های پارچه ای پرتابل بسیار کاربر پسندتر از دیگر سایبان های موجود در بازار است. آنها می توانند به راحتی توسط یک فرد بسیار سریع نصب و برداشته شوند. ابزار خاصی نیز مورد نیاز نیست. حمل و نقل آنها نیز بسیار راحت است. نسبت به اندازه آنها بسیار سبک است، معمول نیست که مدل هایی با اندازه کوچکتر، وزنشان به بیش از ۳۰ کیلو گرم هم برسد. آنها همچنین هنگام ریزش، جمع و جور بودن و آماده بودن برای حمل به هر مکانی، در صندوق عقب یک اتومبیل متوسط قرار می گیرند. بسیاری از آنها برای راحتی بیشتر با کیف حمل نیز همراه هستند.
با این حال، این بدان معنا نیست که دیگر سایبان های باغی موجود در بازار انتخاب مناسبی برای شرایط مختلف نیست. ساخت فوق العاده سبک و استقرار ساده آنها را با دوام تر و مستعد ابتلا به آب و هوای شدید می کند. آنها همچنین مقاومت خوبی در شرایط بارانی دارند، حتی برای چند روز. برخی از مدل های سنگین تر وجود دارد که کاملا با دوام تر از سایر سایبان ها است.

به طور کلی سایبان های باغی پرتابل، بهترین گزینه ها هنگام حمل و نقل و سهولت استفاده هستند و از اهمیت و دوام بیشتری برخوردارند. 

عرضه اینترنتی انواع سایبان باغی با کیفیت بالا 

فروشگاه اینترنتی دنیای چادر بهترین مکان برای سفارش آنلاین سایبان باغی و سایبان های دیگر در شور است. شما به راحتی می توانید به این فروشگاه وارد شده ئ خرید خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی دنیای چادر بدون واسطه و به صورت مستقیم برای مشتریان ارائه می شوند، بنابراین ارزان و مقرون به صرفه هستند. جهت خرید و دریافت مشاوره می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید. 

سایبان تراس | فضای دلنشین با سایبان تراس
چتر آفتابگیر | مشخصات چتر آفتابگیر استاندارد
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat