دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر نمایشگاهی | تولید و دوخت انواع چادر نمایشگاهی

tolid-dokht-chador-namayeshgahi چادر نمایشگاهی

 چادر نمایشگاهی تاشو دنیای چادر یک بستر حرفه ای برای نمایشگاه ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی فراهم می کند. چادرهای نمایشگاهی دنیای چادر به لطف طراحی تولید و دوخت منحصر به فرد و چاپ های بسیار با کیفیت، تصویر مثبتی را به مارک ها و تجارت شما ارائه می دهند. فضای نمایشگاه سیار با طیف گسترده ای از لوازم جانبی تکمیل شده و متناسب با نیازهای فردی شما انجام می شود.

چادر نمایشگاهی توجه مشتری را به خود جلب می کند 

چادر نمایشگاهی دنیای چادر شما را قادر می سازد تا توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کرده و فرصتی ایده آل برای برقراری ارتباط با شرکت یا محصول خود در محیط های دلپذیر به آنها ارائه دهید. به لطف مساحت گسترده، چادر نمایشگاهی شما در عین حال مهمترین فضای تبلیغاتی در ارتباط تصویری شماست. به عنوان مثال چاپ های فردی و تمام مساحت، با آرم شرکت، یک آرم چاپ شده یا یک عکس مناسب با شغل و فعالیت شما، از ارزش تبلیغاتی بهینه اطمینان می دهند. تیم باتجربه و با انگیزه ما خوشحال می شوند که شما را در ایجاد صحنه
آرایی مناسب برای نیازهای تجاری شما پشتیبانی کنند.

اندازه مناسب تولید و دوخت چادر نمایشگاهی

وقتی در یک رویداد تجاری مکانی را رزرو می کنید، هزینه آن فضا به هر متر مربع با شما حساب می شود. به همین دلیل ابعاد چادر نمایشگاهی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید انتخاب خود را از طیف گسترده ای از اندازه های استاندارد انجام دهید یا می توانید از ما در مورد اندازه های سفارشی ساخته شده خود سوال کنید. به لطف تجربه چندین ساله ما، می توانیم خواسته های شما را عملی کنیم، خواه به دنبال یک غرفه کوچک باشید یا یک چادر نمایشگاه برای یک رویداد بزرگ. 

انتخاب مناسب چادر نمایشگاهی انعطاف پذیر 

بخش عمده ای از مشتریان نمایشگاه های تجاری ما سیستم حرفه ای چادر تاشو ما را انتخاب می کنند. هیچ سیستم دیگری اینقدر قابلیت انعطاف پذیری بالایی را به شما ارائه نمی دهد. اندازه های جداگانه چادر را می توان به سرعت و به راحتی پیکربندی و ساخت و متناسب با فضای موجود در غرفه سازگار کرد. به جای استفاده از یک قاب بزرگ تاشو، چندین چادر کوچک تاشو اغلب ترکیب می شوند. این گزینه با استفاده از تجهیزات یکسان امکان انتخاب تنظیمات مختلف را فراهم می کند. به لطف انعطاف پذیری بسیار خوب، چادر نمایشگاهی تولید و دوخته دنیای چادر همچنین برای مشتریانی که در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت می کنند یک راه حل مقرون به صرفه است. 

چادر نمایشگاهی دنیای چادر با بالاترین استانداردهای ایمنی مطابقت دارد؟ 

مقررات دقیق ایمنی معمولاً در فضاهای بسته اعمال می شود. به همین دلیل، ایمنی آتش سوزی جنبه مهمی در مرحله توسعه چادر نمایشگاهی ما دارد. پارچه های ما طبق کلاس B1 دارای اشتعال کم هستند. علاوه بر این، سقف پارچه ای را می توان با عناصر صفحه قابل چاپ جایگزین کرد که به سمت بالا باز می شوند و بنابراین با مقررات حفاظت از آتش برگزارکنندگان نمایشگاه های تجاری مطابقت دارند. 

چتر آفتابگیر | مشخصات چتر آفتابگیر استاندارد
سایبان آلاچیق | اجرای انواع سایبان آلاچیق
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat