دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان آلاچیق | اجرای انواع سایبان آلاچیق

ejraye-anvae-sayeban-alachigh سایبان آلاچیق

 سایبان آلاچیق یکی از عناصر بسیار کاربردی در حوزه معماری و ساخت و ساز است که هم از نظر عملکرد و هم از نظر زیبایی شناسی از اهمیت بالایی برخوردار است. از نظر عملکردی، آنها به ایجاد "فضای اضافی" یا گسترش فضای شما در فضای باز کمک می کنند، به شما این امکان را می دهد که یک منطقه اضافی به خانه خود اضافه کنید که مستقیماً به باغ / حیاط / فضای باز شما متصل باشد. بسته به نوع آلاچیق، می تواند به شما کمک کند تا از آب و هوای نامناسب پناه بگیرید.

 اجرای سایبان آلاچیق

سایبان آلاچیق از نظر زیبایی به راحتی ظاهر کلی خانه شما را بهبود می بخشند. می تواند متناسب با سبک معماری خانه ساخته شود یا بسته به ظاهری که می خواهید کاملاً متفاوت باشد. شما می توانید با کمترین هزینه از سایبان های آلاچیق پارچه ای استفاده کنید، که بسیار زیبا و جذاب هستند.
برای اجرای انواع سایبان آلاچیق می توانید به شرکت دنیای چادر در کرج مراجعه کنید. دنیای چادر از تولید کنندگان انواع آلاچیق پارچه ای در کشور است که تنوع زیادی از آلاچیق های پارچه ای را طراحی و تولید می کند.

نیروهای متخصص دنیای چادر با مهارت بالا و نیز با دانش کافی در زمینه اجرای انواع سایبان آلاچیق می توانید به شما کمک کنند. آنها در کمترین زمان ممکن سازه آلاچیق شما را در باغ، حیاط و یا ویلا شما نصب می کنند. برای دریافت خدمات اجرای سایبان آلاچیق با ما تماس بگیرید. 

سایبان آلاچیق چه کاربردهایی می توانند داشته باشند؟ 

همانطور که قبلاً ذکر شد، استفاده های اصلی از سایبان آلاچیق ایجاد سایه و محافظت در برابر عناصر و همچنین افزودن دکوراسیون زیبا به محیط بیرونی است. طرح های جذاب و در عین حال کاربردی زیادی برای انتخاب وجود دارد. فراتر از این، آنها همچنین می توانند فضای مشخصی را فراهم کنند که می تواند در مجالس مانند مهمانی های شام یا برای استراحت مورد استفاده قرار گیرد. یک جامعه یا فرد همچنین می تواند در مقیاس بزرگتر آلاچیق بسازد. از این آلاچیق های بزرگتر می توان به عنوان صحنه استفاده کرد، به اندازه کافی بزرگ برای جا دادن به نمایش ها یا برای رزرو و برگزاری رویدادها. 

سایبان آلاچیق را بیشتر بشناسید 

محوطه سازی ارزش قابل توجهی به خانه می بخشد. این موضوع می تواند شامل گیاهان یا سازه های جامد مانند سایبان آلاچیق باشد. هر دوی این سازه ها در بین صاحبان خانه محبوب هستند و می توانند چشم انداز شما را ارتقا دهند. با این حال، تفاوت های اساسی بین این دو وجود دارد.

سایبان آلاچیق یک ساختار مستقل است که اساساً برای ایجاد سایه و افزودن ظرافت یا زیبایی به محیط بیرونی ساخته شده است. آلاچیق سازه ای است که از خود پشتیبانی می کند، شامل کف، تیرهای محکم و سقف پارچه ای محکم است. با این وجود یک پایه لازم است. مهم است که سطح زمین و پایه تراز باشد و آلاچیق بتواند به راحتی لنگر اندازد. بسیاری از اوقات سقف همان چیزی است که به عنوان تفاوت اصلی بین آلاچیق ذکر شده است. اغلب اوقات، سقف آلاچیق ها از پارچه های برزنتی ضد آب و مقاوم در برابر اشعه uv خورشید. 

چادر نمایشگاهی | تولید و دوخت انواع چادر نمایشگاهی
سایبان استخر | مزایای سایبان استخر
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat