دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت سایبان | قیمت هر متر سایبان

gheymat-har-metr-sayeban قیمت سایبان
قیمت سایبان به فاکتورهای زیادی بستگی دارد به عنوان مثال، کیفیت سایبان، جنس سایبان، ابعاد و اندازه سایبان،ضد آب بودن و مقاومت آن در برابر اشعه uv خورشید، ضخامت پارچه و همچنین قیمت جهانی و میزان نوسانات موجود در بازار. همگی این فاکتورها به نوعی بر قیمت انواع سایبان تاثیر می گذارد.

برای استعلام قیمت سایبان به صورت اینترنتی و یا تلفنی می توانید به مجموعه بزرگ و معتبر دنیای چادر در کرج و یا نمایندگی معتبر این شرکت در تهران مراجعه کنید. کارشناسان دنیای چادر در هر زمانی آماده ارائه لیست قیمت ها به مشتریان محترم هستند. 

سایبان و عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان 

سایبان برای ایجاد فضای قابل استفاده بیشتر در اطراف سایت های ساختمانی استفاده می شود. برخی از متداول ترین کاربردهای آنها شامل ایجاد سایه بر روی مسیرهای پیاده روی سرپوشیده، پناهگاه دوچرخه سواری، محل ورودی، پناهگاه زمین بازی و سایبان فضای غذاخوری، رستوران ها، کافی شاپ ها است. سایبان ها در اکثر کشورها محبوب هستند زیرا طیف گسترده ای از طرح ها، رنگ ها و اندازه ها در بازار موجود است و به نوعی از انسان ها و لوازم حساس آنها محافظت می کند. همچنین قیمت سایبان به مراتب کمتر و مقرون به صرفه تر است.
آنها همچنین به انسان ها کمک می کنند تا زمان بیشتری را در فضای باز و در هوای تازه سپری کنند، زیرا می توانند از انواع شرایط آب و هوایی محافظت کنند.
کیفیت و نوع سایبان بیشترین تاثیر را بر قیمت سایبان می گذارد، هر اندازه کیفیت محصولی که شما انتخاب و خریداری می کنید بهتر و بالاتر باشد، قطعا در مقایسه با سایبان های بی کیفیت گرانتر خواهند بود.

مزایای سایبان های پارچه ای 

نصب سایبان فواید زیادی دارد، ما فقط برخی از این موارد را در زیر ذکر کرده ایم:
 روشی مقرون به صرفه برای ایجاد فضای قابل استفاده بیشتر
 از طرح های همه کاره می توان برای بسیاری از برنامه ها استفاده کرد
 به دانش انسان ها اجازه می دهد زمان بیشتری را در خارج از خانه بگذرانند
 کارهای خود را می توان در فضای باز انجام دهند
 می تواند یک نقطه کانونی در خانه، ویلا و یا در محیط های عمومی ایجاد کند
 در زمان ناهار گزینه های بیشتری برای نشستن ایجاد می کند
 سریعتر و آسان تر نصب و یا جمع می شود
 در دسترس بودن برای ایجاد فضای بیشتر در آینده

دامنه گسترده سایبان های فضای باز ما برای مراکز مختلف برای انواع و سایز سایت ها ایده آل است. ما با کودکستان ها و مدارس ابتدایی ، دبیرستان ها ، آکادمی ها ، دانشگاه ها و کالج های سراسری در پروژه هایی متناسب با نیازها و بودجه آنها کار کرده ایم. دامنه سایبان های ما شامل چندین گزینه برای پوشش فضاهای بیرونی از جمله دامنه و سایبان های پارچه ای و پلی کربنات است.

برنامه های زیادی برای سایبان ها وجود دارد. آنها علاوه بر تقویت ساختمان و محیط اطراف، برای محافظت از کارمندان و دانش آموزان، مشتریان، در همه شرایط آب و هوایی ایده آل هستند. تبدیل مناطق قبلاً استفاده نشده به فضای قابل استفاده اضافی، باران می بارد یا می درخشد. سایبان های ما برای طیف وسیعی از استفاده ها از جمله مناطق بازی با جریان آزاد، فضای اضافی برای پوشش مکان های نشیمن و غذاخوری مناسب هستند. 

چتر ویلایی | تولید انواع چتر ویلایی
برزنت لمینت | تفاوت برزنت و برزنت لمینت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat