دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت لمینت | تفاوت برزنت و برزنت لمینت

tafavot-berezent-bereze-lainet برزنت لمینت

 برزنت لمینت بیشترین تنوع را برای انتخاب در بازار دارد، که برای اهداف مختلفی استفاده می شوند. از آنجا که پارچه های برزنت در اندازه ها، سبک ها، رنگ ها، ضخامت ها و مواد مختلفی وجود دارد، شما باید قبل از اینکه به دنبال خرید این محصول باشید، باید به دقت در مورد نیازهای خود فکر کنید. ما با با بیش از ۲۰ سال تجربه ، در شرکت دنیای چادر می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین برزنت را برای اهداف خود پیدا کنید.

برزنت معمولی متداول ترین نوع برزنت در بازار است که شما می توانید این محصول را از به راحتی از مراکز فروش تهیه کنید، این نوع برزنت کیفیت خوبی دارد و معمولا برای اهداف معمولی به کار می رود. اما تفاوت این نوع برزنت با برزنت لمینت در این است که، برای مقاوم کردن برزنت معمولی یک لایه پوشش ضد آب و نسوز به آن اضافه می کنند تا کیفیت آن افزایش یابد، به این نوع برزنت، برزنت لمینت می گویند.

برزنت لمینت سایبان برای رویدادهای خاص 

برای رویدادهایی مانند عروسی و مهمانی، یک سایبان با کیفیت ساخته شده از برزنت لمینت؛ فوراً مکان مناسبی را برای مهمانان ایجاد می کند. ما چادرهای سایبان مهمانی برای محافظت از شما و مهمانان در برابر اشعه های مضر UV در طول مراسم را با قیمت ارزان ارائه می دهیم.
از سایبان برزنت لمینت می توان برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به هدایا و غذا استفاده کرد در حالی که سایبان های محصور می توانند فضای مناسبی را برای معاشرت دوستان و خانواده شما فراهم کنند. اگر می خواهید به یک چادر محصور نور بپردازید، یک سایبان مهمانی مجلل گزینه بسیار خوبی است زیرا صفحه های جانبی شامل پنجره هستند.
سایبان های برزنتی ما برای مراسمات و رویداد های مهم مناسب هستند و به راحتی جمع می شوند، به این معنی که می توانید آنها را در هر کجا که دوست دارید تنظیم کنید. آنها برای مهمانی ها در حیاط پشتی منزل، پارک، ساحل یا هر مکان دیگر عالی هستند.

پوشش لمینتی وسایل نقلیه و تجهیزات 

پوشش های لمینتی قابل حمل ایده خوبی است اگر ماشین، قایق یا تجهیزات ساختمانی دارید که می خواهید از آنها محافظت کنید. وقتی صحبت از محافظت از این سرمایه گذاری های مهم می شود، شما چیزی با دوام و با طول عمر خوب می خواهید.
شاید بپرسید بهترین پوشش برزنتی برای این کار کدام است؟ برزنت لمینت سنگین ضد آب ما برای ذخیره سازی طولانی مدت وسایل نقلیه و تجهیزات عالی هستند. این پارچه ها در برابر اشعه ماورا بنفش، پارگی، کپک، روغن و اسید مقاوم هستند و در برابر بدترین شرایط آب و هوایی مقاومت می کنند.

برزنت لمینت برای پوشش دادن بارهای کامیون نیز مفید است، بنابراین کامیونداران می توانند برای محافظت از بارهای کامیون خود از این مواد استفاده کنند. هر دو برزنت وینیل و پلی اتیلن لمینت شده انتخاب خوبی در اینجا هستند. ما دارای برزنت های کامیون در اندازه های مختلف برای محافظت از بار شما و محافظت از خسارت به اتومبیل های دیگر است که می تواند در اثر خراب شدن آوار یا مواد خارج شود. 

استفاده از برزنت لمینت برای کمپینگ و فعالیت های فضای باز 

 سایبان برزنتی لمینت شده معمولا در مسافرت های اردوگاهی و سایر فعالیت های فضای باز استفاده می شود. در ماه های تابستان می توان از آنها برای محافظت در برابر گرمای خورشید و اشعه های مضر UV استفاده کرد. برزنت لمینت هنوز برای مقابله با مقداری نور و هوا در محیط باز بهترین گزینه هستند.

چادرهای برزنتی پوشش داده شده با لمینت یکی دیگر از گزینه های خوب برای کمپینگ، ساحل، مسابقات ورزشی و اجتماعات بیرونی است. قاب های فولادی یک چادر لمینتی می تواند شما را در برابر آفتاب و باران محافظت کند. این چادرها یا سایبان های برزنتی به راحتی تنظیم می شوند و به راحتی در اتومبیل جای می گیرند تا به هرجایی منتقل شوند. در صورت بارش ناگهانی باران، نگه داشتن آنها و استفاده از آنها عالی است.

اهداف مهم برای استفاده از برزنت لمینت 

اینها فقط چند مورد از رایج ترین موارد استفاده از برزنت لمینت است. همانطوری که گفته شد می توانید از این مواد در رویدادهای ورزشی یا برنامه های تجاری مانند نمایشگاه های صنایع دستی و نمایشگاه های کاری استفاده نمود.
این نوع محصول در مارک ها و مدل های مختلفی وجود دارد. بسته به موادی که برزنت لمینت از آن ساخته شده و ویژگی هایی که ارائه می دهد، قیمت آن نیز بسیار متفاوت است.
فعالیت های خارج از منزل، چه یک سفر اردویی آخر هفته یا یک مهمانی در روز های تعطیل و یا یک بازی فوتبال، شامل صرف وقت بیشتر در طبیعت است، بنابراین برای محافظت از عوامل جوی مانند، نور آفتاب، باد باران و ... نیاز به محفظه موقت داریم که ما را از این عوامل دور نگه دارد. استفاده از برزنت لمینت بهترین راهکار برای این کار است، تا ما را از معرض باران یا نور آفتاب در امان نگه دارد.

برزنت های لمینت در تنوع زیادی تولید می شوند تا متناسب با سایر نیازهای احتمالی شما باشد. ما برزنت لمینت مخصوص، سایبان، پوشش محصولات کشاورزی، هیزم، گلخانه، چادر و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید را به شما ارائه می دهیم. اطمینان حاصل کنید که انتخاب کاملی از برزنت و کاورهای با کیفیت داشته اید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید. 

معتبرترین مرکز فروش برزنت لمینت در کشور 

برای خرید ارزان قیمت برزنت لمینت، می توانید به مراکز فراوانی که در کشورمان وجود دارد مراجعه کنید، اما اعتماد کردن به چنین مراکزی بسیار سخت به نظر می رسد. برای اینکه در خرید برزنت دچار اشتباه و سردرگمی نشوید بهتر است با افراد با تجربه مشورت نمایید و پیشنهاد می کنیم به نمایندگی معتبر و یا کارخانجات تولید چادر سایبان مراجعه کنید.

پیشنهاد ما خرید برزنت لمینت تولید شده در کارخانه دنیای چادر است. اگر شما به طور مستقیم از کارخانه ما این محصول را تهیه کنید، قیمت شما به شدت کاهش خواهد یافت. دلیل این کار حذف واسطه و خرید مستقیم از کارخانه است. 

قیمت سایبان | قیمت هر متر سایبان
برزنت کولر | طرز بستن برزنت کولر
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 08 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat