دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چتر ویلایی | تولید انواع چتر ویلایی

tolid-anvae-chatr-vilae چتر ویلایی

 چتر ویلایی در مناطق بیرونی در ساختمان های ویلایی به طور فزاینده ای محبوب هستند، جریان خوب در فضای باز و داخلی یکی از اصلی ترین ویژگی ها برای خانه مدرن ویلایی است. فضایی مناسب برای اوقات فراغت خانوادگی یا پذیرایی از میهمانان، مناسب ساختن فضای داخلی و خارجی است.

افزودن عنصر سایه برای ایجاد فضای راحت و عملی برای استفاده در هوای گرم و محافظت در برابر عناصر مهم است - خواه باران باشد و یا آفتاب شدید.

اگر می خواهید در فضای بیرون خود پوششی تهیه کنید، اما نه جعبه، یک چتر ویلایی یک انتخاب اقتصادی و عملی است. منطقه شما باید کاربردی باشد اما همچنین زیبا به نظر برسد - چتری این تنوع را به شما می دهد - شما می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید آن را باز یا بسته داشته باشید و آنها در طیف وسیعی از رنگ ها، شکل ها و اندازه ها باشند، به شما آزادی رسیدن به بهترین حالت را می دهد. برای شما مناسب است.
دنیای چادر معتبرترین تولید کننده چتر ویلایی در کشور است. شما می توانید انواع چتر ویلایی را در اندازه های مختلف از ما خریداری کنید.

مشخصات چتر ویلایی 

در زیر ویژگی های چتر ویلایی، آورده شده است.
سایبان چتر:
این مهمترین قسمت چتر ویلایی است، پوشش سایه ای آن، پارچه باید مقاوم در برابر محو شدن و ساخته شده باشد تا در برابر اشعه ماورا بنفش شدید خورشید مقاومت کند. اگر از پارچه ای با خواص مناسب استفاده می کنید، می توانید بدون نگرانی از تغییر رنگ در برابر آفتاب ، هر رنگی را برای تکمیل منطقه خود انتخاب کنید.
اندازه چتر:
مطمئن شوید اندازه چتر ویلایی متناسب با قسمت ویلای شما مناسب باشد. شما با سایبان های تک، دو و حتی سه گانه گزینه های مختلفی دارید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی با فضای شما کار می کند، از یک طراح سایه کمک بگیرید، که به شما کمک تخصصی رایگان می دهد. آنها قادر خواهند بود یک طرح سایه ای ایجاد کنند که مختص شما باشد. برای یک طرح چیدمان با کارشناسان سایه در تماس باشید.
قطب(پایه نگهدارنده) چتر:

انواع مختلفی از تیرها برای چتر ویلایی وجود دارد - قطب مرکزی، قطب افست (که معمولاً به عنوان چتر کنسول معروف است) 

راهنمای خرید انواع چتر ویلایی 

 بالاخره هوا شروع به گرم شدن می کند و این به معنای گذراندن وقت بیشتر در خارج است. گرچه چیزی شبیه احساس گرمای اشعه خورشید بر روی پوست شما وجود ندارد، به خصوص پس از یک زمستان طولانی، گرمای شدید تابستان می تواند به سرعت BBQ حیاط خانه شما را به یک جشن عرق تبدیل کند - و به همین دلیل شما به یک چتر ویلایی نیاز دارید. چترهای فضای باز نه تنها گرما را تسکین می دهند - در سایه حدود ۱۰ تا ۱۵ درجه خنک تر است - برخی از بهترین چترهای ویلایی از پارچه مانع اشعه ماورا بنفش ساخته شده اند که به طور فیزیکی شما را در برابر آفتاب محافظت می کنند.

جهت خرید چتر ویلایی با کیفیت با ما تماس بگیرید یا به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.
سایبان | طراحی و اجرای انواع سایبان
قیمت سایبان | قیمت هر متر سایبان
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat