دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش اینترنتی برزنت سبز | نمایندگی پخش انواع برزنت

Online-sales-of-green-tarpaulin فروش اینترنتی برزنت سبز

 فروش اینترنتی برزنت سبز با کیفیت درجه یک از طریق این نمایندگی پخش صورت می پذیرد. برای خرید انواع پارچه های برزنتی با ارزان ترین قیمت سفارش خود را در وب سایت این مجموعه به ثبت برسانید.

پارچه برزنتی و رنگبندی مختلف آن

پارچه برزنتی یکی از انواع پارچه های ضد آب است که در رنگبندی های متنوعی موجود می باشد.

از پارچه برزنتی در ساخت انواع چتر همچون خیمه و سایبان استفاده می گردد. همچنین در تولید انواع روکش های تجهیزات برقی نیز بسیار پرکاربرد است.
در گذشته پارچه های برزنتی به رنگ های نود مثل سفید، کرم و خاکستری بیش تر تولید می گشتند اما طی چندین سال اخیر پارچه برزنتی های رنگی نیز به بازار وارد شدند. یکی از دلایل طرفدار پیدا کردن انواع برزنت همین رنگبندی گسترده آن بوده است.
در حال حاضر پارچه های کلفت و ضخیم گذشته جای خودرا به برزنت های نازک و سبک امروزی داده اند که کاربرد های بسیار بیشتری دارند.
پارچه های برزنتی در رنگ بندی های مختلفی موجود می باشند که هرکدام ممکن است کاربرد های متفاوتی نیز داشته باشند، از جمله برای تولید مواردی همچون سایبان، کیف، کفش و چادرهای مسافرتی یا چادر ماشین معمولا در رنگ بندی های سفید، کرم، خاکستری، مشکی، آبی، زرد و سبز به کار می روند.

قیمت پارچه برزنتی سه لا و شش لا و عوامل موثر برآن

همانطور که می دانید پارچه های برزنتی از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی و پلیمری تولید می شوند، به همین دلیل در برابر هرگونه ضربه و فشار، آب و رطوبت، نور و حرارت مقاوم می باشند.

به طور کلی انواع مختلف پارچه های برزنتی در کارخانجات نساجی از یک لایه تا شش لایه تولید می گردند.
پارچه برزنت سه لا شش لا جزو بهترین نوع برزنت محسوب می شوند که می توان گفت دوام بسیار بالایی دارد و 100 درصد ضد آب می باشد. از پارچه برزنتی سه لا شش لا برای دوخت کاورهای ضد آب و محکم استفاده می شود.
شایان ذکر است که پارچه های برزنتی از درصد متفاوتی از پنبه و پلی استر با یکدیگر ترکیب شده و به وجود می آیند، از این رو درصد پنبه و یا پلی استر به کار رفته در آن موثرترین عامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه برزنتی می باشد.
برای خرید برزنت می توانید طبق سلیقه خود میزان الیاف پنبه و پلی استر به کار رفته در پارچه برزنتی را سفارش دهید. همچنین می توانید در معتبرترین مراکز فروش اینترنتی برزنت سبز که در ادامه معرفی خواهیم نمود با کیفیت ترین پارچه برزنتی را تهیه نمایید.

فروش اینترنتی برزنت سبز با قیمت باور نکردنی

همان گونه که متوجه شدید پارچه برزنت سه لا شش لا به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود کاربردهای فراوانی در مشاغل و صنایع مختلف دارد، همین امر باعث بالا رفتن تقاضا برای خرید این محصول شده است.

در این مجموعه، فروش اینترنتی برزنت سبز با کیفیت درجه یک و قیمت عالی امکان پذیر است. شما خریداران گرامی می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق وب سایت فروش این مجموعه پارچه برزنتی مورد نظر خود را در متراژ دلخواه سفارش دهید.
همچنین می توانید برای خرید ارزان ترین قیمت برزنت با کارشناسان فروش ابن مجموعه تماس حاصل فرموده و سفارش خود را به ثبت برسانید.
قیمت برزنت لمینت شده | خرید مستقیم انواع برزنت
خرید اینترنتی برزنت سایبان | ویژگی های پارچه برزنت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat