دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر دوزی ماشین سنگین | چادر دوزی ماشین سنگین و قیمت آن

chadordozi-mashin-sangin-gheymat چادر دوزی ماشین سنگین

دنیای چادر بزرگترین و معتبرترین چادر دوزی ماشین سنگین در کشور است که در این زمینه سابقه طولانی دارد. این یک مارک ارزان قیمت است که به طور انحصاری توسط دنیای چادر فروخته می شود و شامل چادرهای ضد آب کامیون، تریلر و دیگر ماشین های سنگین باری است. قیمت ها آنقدر رقابتی است که می توانید یک مجموعه کامل و با کیفیت را از دنیای چادر با کمترین قیمت خریداری کنید. 

چادر دوزی ماشین سنگین در دنیای چادر 

همانطور که پیداست، این سازنده طیف وسیعی از چادرهای بوم پنبه ای، پلی استر، پلی اتیلن سفید را برای خودروهای سنگین طراحی و تولید می کند. این شرکت در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد و در حال حاضر موفق ترین چادر دوزی ماشین سنگین در کشور است و همچنان چادرهای مقاوم را از مواد مدرن با کیفیت تهیه می کند، از جمله چادر پی وی سی ضد آب.

این چادر دوزی ایرانی در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است و بیشتر به خاطر چادرهای مقاوم خود که با استفاده از پنبه یا پلی کتون، پی وی سی شناخته می شود. چادرهای سنگین این تولیدی برای ماندگاری طراحی شده اند و بر اساس آن قیمت گذاری می شوند، گرچه کیفیت آنها به نوع مواد به کار رفته برای ساختن چادر بستگی دارد، اما شما می توانید این محصولات را با قیمت ارزان از ما خریداری کنید.
این چادر دوزی مستقر در کرج طیف وسیعی از چادرها را ارائه می دهد که به عنوان پوشش بار کامیون ها عمل می کنند. این شرکت دارای یک مجموعه بزرگ از انواع چادرها است که اگر مدل اصلی را در نمایندگی این شرکت نتوانستید پیدا کنید، می توانید به مرکز دنیای چادر مراجعه کنید تا کاملاً متناسب با وسیله نقلیه خود بهترین چادر را انتخاب کنید.

قیمت انواع چادر خودرو سنگین در چادر دوزی دنیای چادر بسیار ارزان و مقرون به صرفه است، با مقایسه قیمت ها کاملا به این موضوع پی خواهید برد. علاوه بر قیمت، میزان کیفیت چادرهای این تولیدی بهتر است. 

 چادر برزنتی ماشین سنگین چیست و چه کاربردی دارد؟

چادر خودرو سنگین از پرکاربردترین پارچه های مورد استفاده برای پوشش انواع محصولات صنعتی به خصوص در صنعت حمل و نقل و کشاورزی و صنعت ساخت و ساز هستند، که با مواد درجه یک و با مقاومت بسیار بالا طراحی و ساخته می شوند. معمولاً تولیدکنندگان برای ضد آب نمودن این گونه از چادر ها از روکش های پلی استر پی وی سی و یا سایر مواد استفاده می کند تا به خوبی بتوانند در شرایط مختلف آب و هوایی از محصولات شما محافظت نمایند.
برای خرید انواع چادر خودرو سنگین به قیمت تولیدی و با بالاترین سطح کیفیت می ‌توانید به کارخانه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید، و خرید خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام دهید. خرید مستقیم و بدون واسطه از دنیای چادر مزیت های فراوانی را به همراه دارد که مهمترین آن کاهش هزینه ها و دستیابی به چادر خودرو سنگین با کیفیت است.

برای خرید برزنت چادر خودرو سنگین ضد آب و کاملاً با کیفیت و مقرون به صفحه می توانید به فروشگاه مجموعه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید تا ضمن دریافت تخفیفات ارزنده از این مجموعه محصولی با کیفیت و درجه یک را خریداری کنید. برای دریافت مشاوره از این مجموعه می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

توجه داشته باشید که ما این محصولات را به صورت سفارشی نیز برای مشتریان خود طراحی و تولید می کنیم، شما متناسب با وسیله نقلیه خود می توانید سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنید. 

 خرید چادر برزنتی ماشین سنگین

خرید چادر برزنتی ماشین سنگین می تواند کمی دلهره آور باشد. انواع و مارک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که دشوار است بدانید کدام یک از آنها برای نیازهای شما مناسب و ارزش پولی را که برای آنها خرج می کنید مناسب است. تصمیم اشتباه می تواند در نتیجه داشتن یک چادر نامناسب باشد. بنابراین، چگونه از این امر جلوگیری می کنیم؟ با انتخاب بهترین مارک های چادر برای نیازهای شما.
کیفیت و عملکرد چادرها از مارک به مارک دیگر بسیار متفاوت است. برخی از مارک ها اختصاص به ساخت چادر برزنتی ماشین سنگین دارند در حالی که برخی دیگر در چادرهای خودرو شخصی یا چادرهای کمپینگ معمولی تخصص دارند. مهم نیست که بعد از داشتن مارک هایی که بهترین استفاده را از آنها می کنند در این مقاله از چه نوع چادری استفاده می کنید.

ما بهترین مارک های چادر برزنتی ماشین سنگین را به شما معرفی می کنیم و تمام نقاط ضعف و قوت آنها را در زیر بیان کردیم ، بنابراین شما می توانید بر اساس نوع چادر مورد نظر خود تصمیم بگیرید که از کدام مارک استفاده کنید. به خواندن ادامه دهید تا بهترین مارک چادر برزنتی ماشین سنگین را برای خود پیدا کنید.

اگر به دنبال چادر دوزی معتبر، ارزان قیمت و با تجربه هستید، بهتر است به تولیدی دنیای چادر مراجعه کنید، دنیای چادر بیش از یک دهه در این زمینه تخصص دارد و به صورت حرفه ای و تخصصی انواع مختلفی از چادر برزنتی ماشین سنگین را تولید می کند. 

انتخاب بهترین و معتبرترین چادر دوزی ماشین سنگین

 آیا نیاز به خرید چادر برزنتی ماشین سنگین دارید؟ با وجود تعداد زیادی چادر دوزی و تولید کننده چادر در کشور انتخاب آن کمی برای نیازمندان سخت و دشوار است، ممکن است این سال برای شما پیش بیاید که آیا تولیدی های چادر همگی محصولی با کیفیت و ارزان قیمت تولید می کنند، باید گفت خیر. تولیدی ها چادرهای متفاوتی تولید می کنند و کیفیت آنها نیز به موادی که برای تولید برزنت استفاده شده بستگی دارد.


اما چگونه می توان بهترین چادر برزنتی ماشین سنگین را پوشش بار کامیون، تریلر خود در جاده ای سخت و دشوار انتخاب کرد؟
با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر، بهترین چادر برزنتی ماشین سنگین را برای همه بودجه ها و سبک های خود با ارزان قیمت ، انتخاب کنید. ما در این مجموعه بهترین و مناسب ترین چادرها را برای وسیله نقلیه شما پیشنهاد می کنیم. بهتر است برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه با ما تماس بگیرید.
پارچه برزنت لمینت | پارچه برزنت لمینت چیست؟
پارچه برزنت لمینت | فروش پارچه برزنت لمینت با بالا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat