دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت لمینت | فروش پارچه برزنت لمینت با بالاترین کیفیت

forosh-parche-berezent-laminet-balatarin-keyfiyat-1 پارچه برزنت لمینت

شرکت دنیای چادر یکی از پیشگامان تولید کننده و تأمین کنندگان پارچه برزنت لمینت در کشور است. ما برزنت های با کیفیت را با کمترین قیمت ممکن برای مصرف کنندگان در سراسر کشور ارائه می دهیم. در این مقاله شما را با انواع کاربرد پارچه برزنت لمینت و همچنین نحوه فرآیند تولید، فرمولاسیون و فناوری آن آشنا می کنیم. 

کاربرد پارچه برزنت لمینت 

ما از برزنت سه لایه، پنج لایه و هفت لایه استفاده می کنیم. این چندین لایه ساختاری دوام بالایی را برای استفاده ناهموار / خشن فراهم می کند.

این نوع از برزنت های ما در گوشه ها و در امتداد لبه ها دارای سوراخ های مسطح (گرومت) یا سوراخ های تقویت شده در فواصل منظم هستند که برای عبور طناب های نایلونی استفاده می شوند. کاربرد اصلی پارچه برزنت لمینت تأمین سرپناه در برابر باران، آفتاب و باد است.
ما از مواد اولیه بکر، و ضد اشعه UV خورشید رنگی با کیفیت بالا استفاده می کنیم. برزنت های ما در مقایسه با برزنت های سنتی عمر طولانی تری دارند. همراه با این، ما برای ذخیره سازی مواد غذایی، مواد کشاورزی و محصولات دامی برزنت های مخصوص طراحی و تولید می کنیم.

مجموعه ما از پارچه برزنت لمینت به دلیل ویژگی های آن مانند مقاومت در برابر جمع شدن، ضد آب، با کیفیت بالا، سبک وزن و غیره بسیار استفاده می کند. از ویژگی های مهم این پارچه می توان به 100٪ ضد نشت ، ضد روغن، ضد آب بودن اشاره کرد. 

مروری بر پوشش لمینت در منسوجات: فرایندها و کاربردها 

۱. معرفی پارچه برزنت لمینت:
پارچه برزنت لمینت به طور فزاینده ای از تکنیک های مهم برای افزودن ارزش به منسوجات فنی است. پوشش و لمینتدامنه خصوصیات عملکردی منسوجات را افزایش و گسترش می دهد و با متنوع شدن کاربردهای منسوجات فنی، استفاده از این تکنیک ها به سرعت در حال رشد است. ساختارهای ارزان قیمت پارچه ای می توانند روکش یا لمینت شوند تا ارزش افزوده بالاتری برای کاربران نهایی و حاشیه سود بیشتر را برای تولیدکنندگان فراهم کنند.

رمز موفقیت در پوشش و لمینتنساجی بستگی به استفاده از فن آوری مناسب با استفاده از ماشین آلات مدرن دارد. بهره وری ماشین مهم است، اما انعطاف پذیری از نظر سرعت تولید و انعطاف پذیری روشهای پوشش / لمینتاز فاکتورهای مهمی است که باید در نظر گرفته شود، همچنین سطح بالایی از نظارت بر فرآیند، کنترل فرآیند و اتوماسیون برای برآوردن مشخصات فنی خواستار. 

 ۲. فناوری پوشش پارچه برزنت لمینت:

پوشش فرآیندی است که در آن یک لایه پلیمری مستقیماً بر روی یک یا هر دو سطح پارچه قرار می گیرد. پوشش پلیمری باید به پارچه بچسبد و یک تیغه یا دیافراگم مشابه ضخامت پلیمر چسبناک را کنترل می کند.
پارچه روکش شده گرم شده و پلیمر پخت می شود (یعنی پلیمری شده). در صورت نیاز به یک پوشش ضخیم، این مواد ممکن است با استفاده از لایه های پوشش متوالی، لایه به لایه، چسبندگی بین لایه باید زیاد باشد. سرانجام، یک لایه رویی نازک ممکن است برای افزایش زیبایی و فنی پوشش استفاده شود.
بسته به الزامات استفاده نهایی، ممکن است پوششهای نساجی سنگین با وزن بالا استفاده شود، در حالی که سایر کاربردهای نهایی برای برزنت ها با تکنولوژی بالا ممکن است وزن پوشش بسیار کم باشد. فرمول شیمیایی پوشش، ضخامت و وزن پوشش، تعداد لایه ها، فرم نساجی فنی و ماهیت هرگونه پیش تصفیه (مانند تثبیت ابعاد پارچه قبل از پوشش) از اهمیت زیادی برخوردار است.
به طور سنتی، پوشش بر روی منسوجات فنی بافته شده اعمال می شود، اما باید به طور فزاینده پارچه برزنت لمینت،در همان خط پوشش داده شوند. ماشین آلات و روش استفاده از فرمولاسیون پوشش باید متنوع باشد، تنش هایی را که ممکن است منجر به ایجاد انحراف یا کشش در پارچه شود به حداقل برسانید و مشکلات پارچه های بافتنی مانند حلقه ای را از بین ببرید.

۳. فرمولاسیون های پوشش پارچه برزنت لمینت:
فرمولاسیون یک پوشش پیچیده است، و بسته به نوع پلیمر، مواد افزودنی لازم برای استفاده نهایی خاص، اینکه آیا قبل از استفاده از کف باید کف شود و نوع پوشش، می تواند شامل طیف گسترده ای از مواد شیمیایی باشد. ماشین آلات مورد استفاده پوشش ها ممکن است با توجه به نیاز کاربر نهایی، رنگی، شفاف یا مات باشند.
درک این نکته مهم است که فرمولاسیون های پوشش از چندین ماده افزودنی تشکیل شده است. در این میان اشعه ماورا بنفش و تثبیت کننده های حرارتی، آنتی اکسیدان ها، مواد پرکننده برای بهبود خواص مکانیکی، مواد پرکننده برای اقتصاد، مواد شیمیایی FR ، الیاف تقویت کننده (تبدیل پلاستیک به "کامپوزیت")، رنگدانه ها و سایر ترکیبات لازم برای ایجاد خصوصیات خاص دیگر یا کمک به پردازش. لازم است اطمینان حاصل کنید که همه مواد با یکدیگر سازگار هستند.
فرمولاسیون پوشش ضد آب در استفاده های اخیر تقاضا و به عنوان مثال بسیار محبوب شده است.

مرکز فروش پارچه برزنت لمینت با کیفیت و ارزان قیمت 

 مجموعه دنیای چادر بزرگترین تولید کننده پارچه برزنت لمینت با ارزان قیمت در کرج است که می توانید با حداقل قیمت برزنت لمینت را از این مجموعه خریداری کنید و از آن لذت ببرید. برزنت لمینت ارزان قیمت ارائه شده در مجموعه دنیای چادر شما را از آفتاب سوختگی و باران های شدید در امان نگه می دارد و به شما امان میدهد تا در هر موقعیتی از این محصول استفاده کنید.

پارچه برزنت لمینت تولید شده در مجموعه دنیای چادر از مواد بسیار با کیفیت تولید شده و عمر بسیار طولانی دارد. آنها با مواد درجه یک روکش شده اند بنابراین طول عمر بالایی دارند.

برای خرید انواع برزنت از نوع لمینت ارزان و با عملکرد بسیار بالا در کرج، ما مفتخریم که با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه انواع برزنت را در کرج تولیده کرده و در اختیار خریداران قرار دهیم. برزنت تولید شده در مجموعه ما دارای مزیت های مختلفی از جمله، ضد آب، مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش، عمر طولانی و ... است. ما معتبرترین فروشنده برزنت ارزان قیمت در بازار هستیم که تمامی محصولات را با قیمت تولیدی برای مصرف کننده عرضه می کنیم. برای خرید ارزان قیمت برزنت با کیفیت و سایر محصولات می تواند با مجموعه دنیا چادر تماس حاصل نمایید تا کارشناسان دنیای چادر شما را راهنمایی کنند.
چادر دوزی ماشین سنگین | چادر دوزی ماشین سنگین و قی...
پارچه برزنتی تهران| مرکز فروش پارچه برزنتی در تهرا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat