دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بررسی قیمت پارچه برزنت پلی استر

parche_berezent_poly_ester.jpg

پارچه پلی استر همچنان که از نام آن پیداست، یک پارچه ترکیبی است که از نخ و پلی استر تولید می شود. این پارچه فوق العاده زیبا و دارای سطحی صیقلی و لغزنده بوده و الیاف آن به خاطر رنگ پذیری در رنگ های بسیار متنوع تولید می شود. پارچه پلی استر از مواد نفتی ساخته می‌ شود و به جهت کاربرد های زیادی که دارد، به همان نسبت در تنوع بسیار زیاد تولید می شود. این تنوع در قیمت پارچه برزنت پلی استر تاثیرگذار است. تا جاییکه می توان قیمت پارچه برزنت پلی استر را در رنج های گوناگونی داشته باشیم. البته جنس متریال در ساخت و از همه مهمتر برند تولیدکننده نیز در قیمت پارچه برزنت پلی استر تاثیرگذار است. 

در بافت پارچه برزنت، الیافی به نام پلی استر وجود دارد و از آنجا که این پارچه در مقابل آسیب ‌های مختلف مقاوم بوده و قابل شست و شوی آسان می باشد، این استحکام و تنوع رنگ و تنوع طراحی های آن باعث محبوبیت پارچه برزنت در میان عموم شده و دارای طرفداران زیادی می باشد. بسته به نوع نیازی که از این پارچه می خواهید مدل های متنوعی از آن تولید می شود. در این میان قیمت پارچه برزنت پلی استر با در نظر داشتن نوع و نیازی که تامین می کند در نظر گرفته خواهد شد. مثلا قیمت پارچه برزنت پلی استر که مناسب برای ساخت کانتینر ها می باشد، به مراتب از قیمت پارچه برزنت پلی استر که مربوط به ساخت فضاهای سرپوشیده می شود بیشتر خواهد شد.
اساساً کاربرد متعدد آن در ساخت انواع لوازم موجب شده است که استفاده از آن در زندگی فردی و اجتماعی اجتناب ناپذیر باشد. پارچه های برزنتی پلی استر از لحاظ جنس و کیفیت تفاوت هایی با هم دارند. لذا برای تشخیص آن می ‌توان از کبریت استفاده نمود که اگر اصل باشد آب شده و سفت می گردد و دود سیاه رنگی که از آن متصاعد می ‌شود بوی شیرینی می دهد. در عین حال بهتر است از جای مطمئن خریداری شود. این تست ساده می تواند نقش پررنگی در تعیین کیفیت تا قیمت پارچه برزنت پلی استر داشته باشد. البته در تعیین قیمت پارچه برزنت پلی استر نمی توان تنها بر این تست ساده اکتفا نمود و لازم است تا از دستگاه برای تعیین عیار پارچه استفاده کرد. به این دلیل که بدون دستگاه نمی توان میزان نخ و پلی استر استفاده شده در پارچه را مشخص نمود. به این ترتیب ممکن است در تعیین قیمت پارچه برزنت پلی استر دچار خطا شویم.

تنوع در تولید پارچه برزنت
پارچه برزنت از یک لایه پلی استر به وجود می آید که استحکام بالایی دارد و در مواردی خاصیت ضد آتش و ضد آب به آن اضافه می ‌شود. پارچه برزنت انواع مختلفی دارد که براساس جنس پارچه و نوع کاربرد آن به دسته های مختلفی تقسیم می شود مانند پنبه ای و پلی استر.
پارچه برزنت پلی استر نیز با توجه به بافت و استفاده از آن در مصارف مختلف، اقسامی داشته و با نام ‌های گوناگونی در بازار عرضه می شود. همچنین از لحاظ اندازه نیز در متراژ های مختلف و سبک و سنگین و یا به سفارش مشتری تولید می شود. این پارچه از لایه های ضخیم و نازک طراحی شده است که نازک ‌ترین آن هم ضد آب می باشد. پارچه پلی استر به دلیل نازک بودن از پارچه برزنت جرم و حجم کمتری دارد و سبک تر می باشد. در اینجا به تعدادی از انواع پارچه های برزنتی پلی استری و کاربرد آنها اشاره می کنیم.
 پارچه برزنت مشمایی: دارای خاصیت ضد آب و رطوبت و مقاوم در مقابل نور خورشید بوده و علاوه بر استفاده ‌های گوناگون برای روکش کانتینر ها و تریلی های ترانزیتی و کامیون ها استفاده می شود. خرید پارچه برزنت مشمایی برای تامین چنین اهدافی به وفور صورت می گیرد.
پارچه برزنت شمعی: مقاوم در مقابل اشعه ماورا بنفش و آسیب های گوناگونی طبیعی بوده و مصارفی همچون تولید چادر های مسافرتی، روکش اتومبیل، ساخت آلاچیق و سقف موقت خصوصاً برای استخر ها بهره برداری می شود. غالبا پارچه برزنت مشکی مناسب برای چنین فضاهایی هستند.
 پارچه برزنت نانو: مدل بسیار پیشرفته از انواع پارچه برزنت است که در ساخت آن سعی شده است تا بر محوریت ویژگی هایی مانند ضد آتش بودن و یا ضد آب شدن اشاره کرد.

قیمت پارچه برزنت پلی استر در کش و قوس کاربری
برای آنکه بخواهید یک فضای پوشیده داشته باشید و در عین حال مستلزم صرف هزینه های بالایی در ساخت فضا های مسکونی نشوید، می توانید از این پارچه استفاده کنید. این پارچه از چنان استحکامی برخوردار است که بتواند یک فضای کاملا پوشاننده و البته مقاوم و امن را برای شما در فضا های گوناگون حاصل آورد. غالبا طرح کلی در فروش پارچه برزنت پلی استر همراه با ساخت روکش ها در کانتینر ها می باشد؛ اما مقاومت و دوام بالای آن در مقابل انواع عوامل فرسایشی مانند نور خورشید، باران، رطوبت و... باعث شده تا ردپای پخش پارچه برزنت مرغوب در ساخت بسیاری از فضا های متنوع مانند پارچه برزنت بیمارستانی و یا پارچه برزنت نظامی و البته پارچه برزنت کیفی دیده شود. به هر صورت قیمت پارچه برزنت پلی استر را با در نظر داشتن نوع استفاده از آن تعیین می نمایند.
مشمع کانتینری ارزان قیمت
پارچه کانتینری جهت روکش و چادر کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat