دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه کانتینری جهت روکش و چادر کانتینری

parche_kantineri.jpg
مراقبت از برخی وسایل ها در برابر نوسانات جوی مانند تابش شدید نور خورشید ، باران ، برف ، تگرگ بسیار مهم و ضروری خواهد بود. برای این مراقبت برخی از تولیدکنندگان کمر همت بسته و اقدام به تولید پارچه کانتینری نموده اند. این پارچه ها می توانند تا میزان چشمگیری از آسیب دیدگی وسایل شما جلوگیری به عمل آورند. علاوه بر پارچه کانتینری از چادر کانتینری نیز برای کاور نمودن برخی از فضاهای باز استفاده خواهند نمود. این نوع از پارچه ها دارای ضخامت قابل توجه و همچنین ضد آب هستند از این جهت اغلب افراد به دنبال خرید پارچه کانتینری و همچنین خرید چادر کانتینری خواهند بود. این نوع روکش کانتینری در رنگهای متنوع به بازار ارائه می گردد. از این جهت افراد می توانند برای خرید آنها اقدام نمایند.


موارد استفاده از چادر و پارچه کانتینری:
اغلب اقشار مردم می توانند از این نوع چادر و پارچه ها استفاده نمایند. اما موارد استفاده از این نوع پارچه و چادرها اغلب به عنوان پوشش دهنده خواهد بود. استفاده از چادر و پارچه ها بیشتر برای کاور نمودن سقف استخرها ، برخی از نمایشگاه ها ، ورودی هتل و رستورانها و همچنین برای کاور نمودن سقف کولرها رواج داشته است. با توجه به کیفیت پارچه کانتینری می توان برای مدت طولانی از آنها استفاده نمود. تولید پارچه کانتینری با توجه به نیاز مشتری صورت خواهد پذیرفت. ایجاد حلقه ، بند و پرچ را با توجه به تقاضای مشتری می توان بر روی چادر کانتینری اجرا نمود. قابل توجه می باشد که افرادی که قیمت پارچه کانتینری برای آنها اهمیت بسیار زیادی داشته است، می توانند از پارچه های نازک تر نیز استفاده نمایند. این پارچه ها اغلب کارایی و کیفیت بسیار ایده آلی نخواهند داشت .

بهترین پارچه و چادر کانتینری :
با توجه به نیاز بازار به این نوع از محصولات بسیاری از تولیدکنندگان با در نظر گرفتن تکنولوژی های نوین در این عرصه اقدام به تولید محصولات با کیفیت و مرغوب نموده اند. خرید و فروش چادر کانتینری سبب شده است که استفاده از آن با بازار پررونقی روبرو شود. از این رو واردات پارچه های مرغوب در این زمینه نیز پرطرفدار می باشد. اغلب کالاهای تولیدی را با پارچه کانتینری ارزان قیمت به بازار وارد می کنند در صورتی که کالاهای صادراتی با قیمت چادر کانتینری بالاتری به بازار ارائه خواهد شد. همچنین برای اینکه شما بتوانید از کیفیت مناسب در کنار قیمت پارچه کانتینری ایده آلی برخوردار شوید، تولیدکنندگان اقدام به فروش های عمده و همچنین فروش های با تخفیفات ویژه خواهند نمود. از این جهت با مشتریان بسیار زیادی روبرو خواهند شد. پارچه کانتینری درجه یکی که در کشور ، در اختیار عموم مردم قرار می گیرد دارای ابعاد و همچنین رنگ بندی های متنوعی خواهد بود که دست مشتریان را برای خرید ایده آل باز خواهد گذاشت. در نظر گرفتن ویژگی های منحصر به فرد در واحد های تولیدی برای ارائه ی محصولات سبب ایجاد بازار رقابتی در بین تولیدکنندگان گشته است. فروش پارچه کانتینری زمانی از رونق مطلوبی برخوردار می گردد که کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت مناسب به خریداران اعطا گردد. در مورد فروش چادر کانتینری نیز همین موضوع صدق می کند .خریداران با توجه به مزایای معامله ، اقدام به خرید چادر کانتینری خواهند نمود.

انواع خرید چادر کانتینری ارزان قیمت :

برای خرید پارچه کانتینری از محصولات دو راه پیشنهاد شده است. راه اول خرید حضوری می باشد. این نوع از خرید سبب می شود که خریدار کالای مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده نموده و سپس برای خرید آن اقدام نماید. البته ناگفته نماند که در این نوع از خریدها علاوه بر صرف زمان و هزینه قابل قبول ، خریدار کالای مورد نظر را تا مکان مورد نظر حمل خواهد نمود. اما راه دوم برای خرید پارچه کانتینری استفاده از خرید غیر حضوری و یا خرید اینترنتی خواهد بود. در این نمونه از خریدها ، افراد به طور کاملا مستقیم از تولید کننده محصولات خود را خریداری خواهند نمود. به نوعی دست واسطه ها از خرید غیر حضوری کوتاه می باشد. علاوه بر این موضوع خریدار می تواند از تنوع محصولات به طور کامل دیدن کرده و پس از کسب اطلاعات جامع در زمینه ی محصول ، اقدام به خرید آن نمایند. در این نوع از خریدها کالا با کیفیت مرغوب و ایده آل برای خریدار ارسال خواهد شد. 

بررسی قیمت پارچه برزنت پلی استر
اجرای سازه های چادری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat