دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنتی عمده | مزایای خرید اینترنتی برزنت

Wholesale-wholesale-tarpaulin فروش پارچه برزنتی

فروش پارچه برزنتی عمده به صورت اینترنتی مزایای زیادی به همراه دارد. با خرید بی واسطه این پارچه از مرکز پخش و فروش آنلاین انواع برزنت، از ارزان ترین قیمت پارچه های برزنتی برخوردار شوید.

چقدر با پارچه برزنتی آشنایی دارید؟

پارچه های برزنتی به پارچه هایی با بافت ضخیم، مقاوم و مستحکم در بازار معروفند و همه ما در زندگی روزمره به وفور کاربردهای گسترده این پارچه را مشاهده کرده ایم.

در این مقاله می خواهیم ابتدا به طور کامل ویژگی ها و کاربردهای پارچه های برزنتی را شرح دهیم سپس در ادامه مطلب شما را با بهترین مرکز فروش پارچه برزنتی ایران آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.
پارچه های برزنتی از ترکیب الیاف پنبه طبیعی با الیاف مصنوعی و پلیمری مانند پلی استر تولید می شوند و به همین دلیل است که در زمره پارچه های بادوام و مقاوم قرار گرفته اند.
از مهم ترین ویژگی های پارچه برزنت که باعث شده تا این اندازه محبوب باشد، عبارتند از:

  • ضد آب بودن و عدم بروز نشتی
  • مقاومت، استحکام و طول عمر بالا
  • آنتی باکتریال
  • نسوز بودن و قابلیت تحمل دمای زیاد
  • مقاوم در برابر نور خورشید، اشعه UV، باد و طوفان
  • تنوع رنگی زیاد و ثبات رنگ
  • مقرون به صرفه بودن قیمت برزنت در بازار ایران

شرکت های تولیدی پارچه برزنت در کشور

همانطور که متوجه شدید پارچه های برزنتی از ترکیب الیاف پنبه و پلی استر تولید می شوند و انواع مختلفی دارند از برزنت شمعی گرفته تا برزنت کیفی، برزنت ضد حریق یا نسوز، چادر کانتینری و ... که هر کدام از خصوصیات مخصوصی برخوردارند.

لازم به ذکر است که بازار فروش پارچه برزنتی در ایران بسیار پررونق می باشد و طرفداران آن روز به روز افزایش می یابند، که این امر به خاطر کاربردهای متعدد برزنت در صنایع مختلف است.
روز به روز با افزایش تقاضای مصرف کنندگان این پارچه پرکاربرد و محبوب، تعداد شرکت های تولیدی در کشور افزوده شدند، تا جایی که امروزه در بسیاری از شهرها مانند اصفهان، یزد، تهران و تبریز کارخانجات سازنده پارچه برزنت مشغول به کارند و انواع پارچه برزنتی را با جنس های مختلف، تولید و روانه بازار می کنند.
به جرئت می توان گفت که در زمینه تولید پارچه های برزنتی در کشور با هیچ گونه کمبودی مواجه نیستیم و با این حجم از تولید سالانه برزنت، مصرف کنندگان را از واردات این پارچه بی نیاز خواهیم کرد.
ناگفته نماند که قیمت پارچه برزنتی تولید شرکت های داخلی با توجه به کیفیتی که دارد، بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

چگونه پارچه برزنتی را به صورت عمده بخرم؟

پارچه برزنت به واسطه داشتن ویژگی هایی که گفته شد که از همه مهم تر خاصیت ضد آب بودن آن است، کاربردهای فراوانی در کسب و کارها و صنایع مختلف دارد از جمله حوزه های ساختمان سازی، شهر سازی، کارخانجات تجاری و صنعتی، مصارف خانگی، اماکن تفریحی ورزشی، حمل و نقل، دوخت کیف و غیره.

بسیاری از این کاربردها حیاتی و حساسند مانند مصارف صنعتی، از این رو توجه کافی به کیفیت پارچه برزنتی قبل از خرید در اولویت قرار دارد و باید اهمیت دو چندان به این موضوع داد.
خوشبختانه شرکت های تولید کننده داخلی توانسته اند بهترین کیفیت پارچه های برزنتی را با متریال باکیفیت تولید و به بازار عرضه کنند.
برای خرید پارچه برزنتی با کیفیت مرغوب و درجه یک همین حالا از مرکز فروش پارچه برزنتی عمده اقدام نمایید.

قیمت پارچه برزنت و عوامل موثر بر آن

باید گفت که پارچه های برزنتی ضخامت های گوناگونی دارند که از روی تعداد لایه های آن مشخص می شود به طوری که هرچه تعداد لایه ها بیشتر باشد پارچه ضخیم تر است و همچنین روی استحکام و مقاومت برزنت تأثیر مستقیم می گذارد.

به طور کلی پارچه برزنتی در کارخانه از 1 لایه تا 6 لایه و عمدتاً با 80 درصد پنبه و 20 درصد پلی استر تولید می شود که شامل موارد زیر است:
  • برزنت 1 لا 5 لا: دارای گرماژ 300 گرم در هر متر مربع می باشد. از جمله کاربردهای این نوع برزنت را می توان تولید برزنت دهنه کولر و دستکش های جوشکاری نام برد.
  • برزنت 2 لا 3 لا: گرماژی معادل 450 گرم بر متر مربع دارد و برای تولید چتر، پرده، سایبان و غیره از این برزنت استفاده می شود.
  • برزنت 3 لا 3 لا: گرماژ تقریبی آن چیزی حدود 550 گرم در هر متر مربع است. این برزنت تا میزان 80 درصد خاصیت ضد آب بودن دارد و برای تولید چادرهای صحرایی و نظامی، چادرهای مسافرتی، آلاچیق، پرده و چتر به کار می رود.
  • برزنت 3 لا 6 لا: مرغوب ترین نوع برزنت محسوب می شود که 100 درصد ضد آب می باشد و دوام طولانی دارد. گرماژ آن 730 گرم بر متر مربع است. این برزنت باکیفیت برای دوخت هر گونه کاور محافظ ضد آب و مستحکم مورد استفاده قرار می گیرد.
ناگفته نماند که تار و پود برزنت یا همان درصد ترکیب الیاف پنبه و پلی استر در آن، طبق سفارش و بودجه مشتری می باشد و در برخی اوقات برای ارزان تر شدن قیمت پارچه درصد الیاف پنبه را کم و الیاف پلی استر زیاد می کنند.
قیمت پارچه برزنتی در بازار به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. تار و پود یا کیفیت برزنت
  2. تعداد لایه ها یا همان ضخامت پارچه
  3. دارا بودن ویژگی های مخصوص مثل ضد حریق
  4. عرض پارچه برزنتی
  5. سابقه شرکت تولید کننده

مرجع معتبر فروش پارچه برزنتی عمده

این مرکز بزرگ ترین و معتبرترین مرکز پخش و فروش پارچه برزنتی مقاوم و باکیفیت می باشد که با بهترین و باسابقه ترین شرکت های تولیدی در ارتباط است.

اگر می خواهید یک خرید بی واسطه و مستقیم از درب کارخانه را تجربه کنید، حتما از طریق این مرکز اقدام به خرید برزنت نمایید و از مزایای ویژه ای بهره مند شوید.
بدون شک با خرید از این مجموعه می توانید به ارزان ترین قیمت پارچه برزنتی در بازار ایران دست پیدا کنید که این امر نتیجه حذف دلالان و واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده اصلی می باشد.
پس همین حالا در کم ترین زمان ممکن از طریق وب سایت، سفارش عمده پارچه برزنتی را ثبت نمایید و یک خرید اقتصادی و بی دغدغه را تجربه کنید.
فروش برزنت | فروش برزنت سالن، چادر و سازه های کششی...
سفارش آسان پارچه برزنتی | مرجع فروش آنلاین انواع ب...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat