دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید برزنت برای چادر ترانزیت | بازرگانی فروش انواع برزنت

bazargani-forosh-anvae-berezent.jpg خرید برزنت برای چادر ترانزیت

 خرید برزنت برای چادر ترانزیت هم اکنون از طریق سایت فروش آنلاین بدون هیچ واسطه ای به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام می شود. بازرگانی فروش انواع برزنت به عنوان برترین شرکت اینترنتی، میزبان شما کاربران گرامی می باشد.

چادر ترانزیتی و دلیل محبوبیت آن

چادر ترانزیتی یا کانتینری، نوعی پارچه بسیار مقاومی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

امروزه برای حمل و نقل و ترانزیت نمودن از چادر برزنتی استفاده می کنند و گستردگی این کاربرد را در صنایع مختلف شاهد هستیم که دلیل اصلی آن، سبک بودن و همچنین برش راحت پارچه خواهد بود.
بی شک می دانید که جهت تولید چادرهای کامیون، کانتینری، خاور، نیسان، وانت و غیره، پارچه برزنت بایستی برش بخورد و نوع پارچه در برش و دوخت آن تاثیر دارد که برزنت ها را می توان بهترین پارچه هایی برشمرد که جنس خوبی دارند.
از طرفی چادرهای ترانزیتی، دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند که مقاومت آن ها رادر مقابل ضربه بهتر می کند و با مستحکم بودن و مقاومت برزنت می توان گفت این‌ پارچه، یک محصول ایده آل است.
توجه داشته باشید که پارچه های چادر ترانزیتی در متراژها و رنگ های گوناگونی به تولید می رسند که می توان متناسب با نیاز و مصرف خود از این پارچه ها استفاده نمود، همچنین سبک بودن و امکان جابجایی راحت برزنت، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید.
این پارچه در اطراف خود دارای گیره های فلزی است که می توان از طریق طناب های مخصوصی با کمک این میله ها پارچه را به لبه های ماشین متصل نمود.
اما مهمترین علت افزایش خرید برزنت ترانزیتی بیشتر به سبب مشخصاتی چون ضد آب، ضد آتش، ضد اشعه ماورإ بنفش نور خورشید، مواد شیمیایی و کپک زدگی می باشد که حتی در برابر قارچ و باکتری نیز مقاومت بالایی دارند.

لیست قیمت خرید برزنت برای چادر ترانزیت

چادر ترانزیتی یک پارچه ضد آب و مستحکم است که در انواع ضخامت و لایه های مختلفی به تولید می رسد.

از طرفی برزنت ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از این موارد از الیاف مختلفی به تولید می رسند و در کاربرد پارچه نیز تمایز ایجاد می کنند.
برای مثال، پارچه های ضد حریق از الیاف نسوز سرامیکی به تولید می رسند که مقاومت بالایی در برابر آتش و حرارت دارند.
اما مسئله مهم خرید برزنت، قیمت آن است که این هزینه بر اساس همین گوناگونی و کیفیت پارچه متغیر خواهد بود.
معمولا، پارچه برزنت های معمولی، به نسبت برزنت های ضد آتش یا ضد آب قیمت پایین تری دارند، اما این دلیل بر کیفیت پایین پارچه های معمولی برزنتی نیست.
امروزه در بازار، شاهد فعالیت تولید کنندگان و توزیع کنندگان فراوانی هستیم که هریک با هدف خاصی وارد این عرصه شده اند و قطعا هر کدام از این مراکز لیست قیمتی از انواع پارچه های برزنتی دارند.
اما به نظر شما قیمت برزنت ترانزیتی در همه این مراکز یکسان است؟
خیر، چرا که هر کدام از محصولات این مراجع ساخت شرکت های متفاوتی هستند که این مراکز از مواد اولیه متفاوتی برای تولید استفاده می کنند و در نتیجه کیفیت ثانویه هر کدام از شرکت ها با یکدیگر فرق خواهد داشت.
از طرفی، برخی از این مراکز به دنبال سود و منفعت بیشتر هستند، پس با قیمت بسیار بالایی محصول خود را به فروش می رسانند که در این صورت نیز خود این شرکت ها سود و مشتریان ضرر خواهند کرد.
پس برای دسترسی به مناسب ترین قیمت فروش انواع چادر برزنتی ضد آب تنها باید به نمایندگی های معتبر در بازار مراجعه کنید.
شاید، شما هم جزو کسانی باشید که شناخت کافی از این مراکز توزیع ندارید، پس به همین واسطه ما در ادامه توضیحات کاملی را برای راهنمایی شما عزیزان و انجام خرید بصرفه ارائه خواهیم داد.

چگونگی خرید برزنت برای چادر ترانزیت؟

پارچه ترانزیتی که در دو نوع یک رویه و دو ریه با کیفیت و طرح های متفاوتی به تولید می رسد، در بازار تقاضای زیادی دارد.

اما جدا از مسئله کیفیت و قیمت این پارچه، نحوه خرید برزنت حائز اهمیت است.
شاید بپرسید، چگونه این پارچه پرکاربرد را با قیمت منصفانه و کیفیت عالی خریداری کنیم؟
از آنجایی که هر مشکلی و کاری یک راه حل مناسب دارد، باید گفت که روش های بسیار زیادی در بازار هستند که می توان از طریق هر کدام از این راه ها محصول مورد دلخواه خود را خریداری کرد؟
اما همانطور که اشاره شد، مشکل فقط خرید نیست، بلکه تهیه برزنت درجه یک با قیمت مناسب می باشد.
برای اینکه یک خرید خوبی را تجربه کنیم، بهتر است با کمی مطالعه و آگاهی یک روش مناسب را انتخاب نماییم؛ اما کدام روش می تواند مقرون بصرفه باشد؟
همه ما، شاهد میزان بالای پیشرفت و رشد تکنولوژی و علم هستیم که ردپای این دو رو نیز می توانیم در همه صنایع به چشم ببینیم.
با هر میزان رشد، به طبع انسان خواهان پیشرفت و ارتقا سطح کیفیت تولیدات خود می باشد، از طرفی روش هایی را با استفاده از این علم نوین جهت انجام بسیاری از فرآیندهای روزمرگی به ثبت می رساند.
به عنوان مثال، روش اینترنتی، یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین روش هایی است که طبق علم روز وارد دنیای خرید و فروش شده و با استفاده از آن می توان در کمترین زمان ممکن، به کیفیت و قیمت تولیدی دسترسی پیدا کرد.
آیا با خود فکر کرده اید که می توان به تمامی شرکت های اینترنتی اعتماد کرد یا نه؟
پس جهت کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطالب را بخوانید.

بازرگانی فروش انواع برزنت 

خرید عمده و اینترنتی پارچه برزنتی یکی از بهترین راه هایی است که می توان بدون دخالت سودجویان یا همان واسطه گران به صورت مستقیم محصول خود را تهیه نمود.

مرکز خرید برزنت نیز جزو شرکت هایی می باشد که سابقه درخشانی در این راستا دارد و با هدف مشتری مداری پا در این عرصه گذاشته است.
این بازرگانی برزنت های باکیفیت را با قیمت عادلانه به دست مصرف کنندگان می رساند، شاید با خود بگویید، چگونه می توان به این شرکت اعتماد نمود؟
تنها با مطالعه درباره این مرکز و آگاهی درباره سابقه آن می توانید به شهرت و اعتبار آن پی ببرید.
پس، اگر قصد خرید از معتبرترین مرکز برزنت را دارید، می توانید همین حالا از طریق پل های ارتباطی با کادر فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.
سفارش آسان پارچه برزنتی | مرجع فروش آنلاین انواع ب...
خرید پارچه برزنتی | ارائه دهنده پارچه برزنت ارزان
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat