دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنتی | مرکز خرید برزنت متری و رولی

markaz-kharid-berezent-etri-roli.jpg فروش پارچه برزنتی

فروش پارچه برزنتی از طریق سایت مجموعه ما صورت می گیرد و ما برزنت را به صورت متری و طولی در اختیار شما قرار می دهیم و به عنوان مرکز خرید تمامی امکانات و شرایط مناسب را برای شما فراهم آورده ایم.

همه چیز درباره پارچه های برزنتی

پارچه های برزنتی در میان انواع پارچه ها از کاربردهای بی شماری برخوردار هستند و شما نیز می توانید از آن ها جهت بسیاری موارد و استفاده کنید و کاربردهای زیادی دارند.

پارچه برزنت از جمله پارچه های مستحکم و ضد آب محسوب می شود و از آن جهت تولید محصولات مختلف استفاده می نمایند.
این پارچه مقاومت فوق العاده بالایی در برابر نور خورشید و آب دارا می باشد، همچنین ضخامت بالا و استحکام خوبی را می توان از آن ها مشاهده کرد.
به این موضوع دقت داشته باشید که زمانی که صحبت از ضد آب بودن پارچه می شود، منظور این است که در برابر 1000 میلی متر آب مقاومت داشته باشد و نشتی از آن مشاهده نشود.
این پارچه نیز به دلیل ویژگی هایی که نام بردیم، در برابر باکتری ها مقاومت بالایی دارند و در بیمارستان ها کاربرد بیشتری دارا می باشند.

از کاربرد پارچه های برزنتی چه می دانید؟

پارچه های برزنتی خود انواع و اقسام گوناگونی دارند و با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارا می باشند و همچنین نوع موادی که در تولید آن ها به کار رفته است، کاربردهای متفاوتی از آن ها دیده می شود.

از جمله این کاربردها می توان موارد ذیل را نام برد که عبارت هستند از:
  1. تولید انواع و اقسام چتر، سایبان و خیمه به شکل های گوناگون
  2. روکش انواع کالا و محصولات مختلف
  3. تولید چادرهای اسکلتی و یا تونلی که استفاده های فراوانی دارند.
  4. تهیه و آماده سازی روکش انواع وسایل کشاورزی
  5. تولید انواع روکش های ضد آب برای محصولات مختلف
  6. انواع کاورهای مختلف برای اجناس گوناگون
  7. روکش های مخصوص کولر
  8. تولید روکش هایی که بر روی پالت قرار می دهند.
تمامی موارد فوق از جمله کاربرد پارچه های برزنتی می باشند که با انواع این پارچه ها مورد تولید قرار می گیرند و شما نیز می بایست با توجه به نوع کاربردی که از این پارچه ها در نظر دارید، نسبت به خرید آن ها با روشی درست اقدام کنید.
فروش پارچه برزنتی نیز بر حسب موارد فوق صورت می گیرد و شما نیز می توانید با توجه به این گزینه ها به خرید پارچه مناسب اقدام کنید.

دلایل استفاده از پارچه های برزنت به عنوان سایبان چیست؟

همان طور که متوجه شدید، دلایل زیادی وجود دارد که بر اساس آن ها نسبت به تولید یک محصول خاص اقدام می نمایند و آن را مورد استفاده قرار می دهند.
از جمله دلایل استفاده از پارچه برزنت به عنوان سایبان، می توان به موارد ذیل اشاره داشت که عبارت هستند از:
ضد آب بودن آن ها که می تواند تأثیر زیادی در بالا بردن کارایی سایبان داشته باشد.
وجود استقامت کششی بالا در پارچه های برزنت که عاملی هستند برای این که سایبان را عریض کنند و در مکان مناسب آن مورد نصب قرار دهند.
مقاومت فوق العاده بالایی در برابر نور خورشید دارند و از ورود آن ممانعت به عمل می آورند.
برای مکان هایی که سقف ندارند و وجود یک سقف برای آن مکان لازم می باشد، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
همان طور که متوجه شدید، موارد فوق از جمله عواملی هستند که می توان گفت، پارچه های برزنت گزینه مناسبی برای تولید انواع سایبان می باشند.

فروش پارچه برزنتی نیز با توجه به نوع کاربرد آن ها صورت می گیرد و شما نیز می توانید جهت تولید انواع سایبان به خرید این پارچه از طریق مجموعه ما روی آورید. 

قیمت انواع پارچه برزنتی

پارچه های برزنتی را می توانید در قیمت های مختلفی تهیه کنید و این تفاوت قیمت ها دلایل متفاوتی دارد و می بایست به تمامی این موارد دقت داشته باشید.

یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت پارچه این است که بدانید پارچه توسط کدام مرجع تولید کننده مورد تولید قرار گرفته است و به چه شکلی و با چه کیفیتی تولید شده است.
هرچه تولید کننده برزنت به عنوان برند مطرح باشد، آن پارچه از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.
همچنین روش خرید شما هم می تواند قیمت ها را دچار تغییراتی کند، به عنوان مثال خرید خود را با روش اینترنتی انجام دهید و یا این که به صورت حضوری به ثبت برسانید، می توانند از جمله عواملی باشند که قیمت ها را تغییر می دهند.
حجمی که سفارشات خود را به ثبت می رسانید هم این توانایی را دارند که قیمت ها را کم و یا زیاد کنند.
به عنوان مثال هرچه حجم محصولات خریداری شده شما بالاتر باشد، قیمتی که برای آن ها در نظر گرفته می شود هم مناسب تر خواهد بود.
همچنین می توان روش پرداخت شما را هم در دسته همان مواردی به شمار آوریم که می توانند تغییرات قیمتی برای محصولات خریداری شده به همراه داشته باشند.

فروش پارچه برزنتی با شرایط مختلف

فروش پارچه برزنتی با شرایط مختلفی صورت می گیرد و این شما هستید که به عنوان یک خریدار می بایست نسبت به روش خرید خود اطمینان کسب کرده و روشی را برای این کار انتخاب کنید که از هر نظر برای شما سود بالاتری داشته باشد.

به عنوان مثال زمانی را تصور کنید که فرد در نزدیکی کارخانه تولید کننده قرار دارد و مسلما بهترین روش برای این فرد این است که به صورت حضوری خرید خود را ثبت کند و تمامی سفارشات مورد نیاز خود را به این صورت تحویل بگیرد.
حال شرایطی هم وجود دارد که خریدار مجبور می شود تا تمامی خریدهای خود را به صورت اینترنتی درخواست دهد مانند همین شرایط موجود در دنیا که لازم است تا حد ممکن تمامی فاصله ها رعایت شود و افراد بهتر است تا خریدهای خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
خرید پارچه های برزنتی در حالت کلی لازم است تا به صورت مستقیم از تولید کننده صورت بگیرند و واسطه و دلالی در این میان وجود نداشته باشند تا تورم کاذب در بازار به وجود نیاید و خیال خریدار از کیفیت و قیمت محصولات کاملا راحت باشد.
خرید فروش برزنت کانتینری | راهنمای سفارش بهترین بر...
دوخت چادر برزنتی تهران | سفارش بهترین چادر برزنتی ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat