دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت | ویژگی های مهم پارچه برزنت سبز اقتصادی

vijhegihaye-mohem-parche-berezent-sabz-eghtesadi پارچه برزنت

 پارچه برزنت یا برزنت دارای چندین مدل مختلف است، آنها از انواع، رنگ ها و سبک های مختلف طراحی و تولید شده اند که ما چند مورد را برای شما لیست کرده ایم تا بیشتر با آنها آشنا شوید و بتوانید مناسب ترین آن را هنگام خرید انتخاب کنید.

 معرفی برزنت و برزنت سبز اقتصادی

 برزنت یا برزنت سنگین که بعضی اوقات شناخته می شود، سالهاست که وجود دارد. برزنت ورق بزرگی از مواد است که محکم اما انعطاف پذیر است. برزنت نیز ضد آب است که اغلب از پارچه ای مانند بوم تولید می شود.

با این وجود برزنت مدرن تر به یک برزنت سنگین اما وزن بسیار سبک و ساخته شده از مواد مدرن مانند پلی استر پوشش داده شده با پلاستیک هایی مانند لاتکس یا PVC ساخته می شود که برزنت را در رنگ های مختلف و زنده ارائه می دهد.

استفاده از پلی اتیلن بافته شده برای تولید کننده برزنت بسیار اظهار نظر است به طوری که اغلب از برزنت به عنوان پلی تار نام برده می شود.
پارچه برزنت سبز اقتصادی از پلی اتیلن با چگالی کم ساخته می شود، در هر دو طرف با پلی اتیلن با چگالی بالا پوشش داده شده اند که باعث می شود پارچه برزنت های، مقاوم در برابر پارگی و ۱۰۰٪ ضد آب باشند. برزنت های ما سبک، آسان برای کار، ضد پوسیدگی، ضد انقباض، محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش و انعطاف پذیر در دمای پایین هستند.
کاربرد پارچه برزنت سبز
پارچه برزنت سبز ارزان قیمت ما به طور گسترده ای در ساخت و ساز، کشاورزی، قایقرانی، کمپینگ، صنعت، محوطه سازی و موارد دیگر استفاده می شود. ما برای بدست آوردن حداکثر طول عمر پوشش و دارایی های خود، استفاده از فضای باز را برای بستن ایمن برزنت توصیه می کنیم.
از مهمترین ویژگی پارچه برزنت سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 ضدآب
 ضد نور و ضد حرارت
 مقاوم در برابر باران
 مقاوم در برابر اسید
 وزن سبک و قابل جابجایی
 ارزان و مقرون به صرفه

 ویژگی های مهم پارچه برزنت آبی اقتصادی

 پارچه برزنت آبی اقتصادی از پلی اتیلن با چگالی نسبتا کم تولید می شود، در هر دو طرف این نوع برزنت نیز مانند برزنت سبز با پلی اتیلن با چگالی بالا پوشش داده می شود که باعث می شود پارچه برزنت های، مقاوم در برابر پارگی و ۱۰۰٪ ضد آب باشند. یکی از ویژگی های برزنت آبی اقتصادی قابلیت، افزودن حلقه ها تقویت شده است که برای محکم نگه داشتن برزنت در وسیله نقلیه یا بار شما استفاده می شود.

یکی از محبوب ترین کاربردها پارچه برزنت آبی اقتصادی، استفاده در صنعت بزرگ حمل و نقل است که برای، پوشاندن بارهای شکل غیرمعمول در وسایل نقلیه مانند کامیون است. برزنت برای پوشاندن هر شکل از اندازه وسیله نقلیه یا بارهای بزرگ و کوچک ایده آل است.
پوشاندن قایق ها یا وسایل نقلیه از دیگر کاربردهای محبوب پارچه برزنت آبی اقتصادی است. شما می توانید از این نوع پارچه ضد آب در هر جایی استفاده کنید. آنها توانایی بسیار زیادی دارند و شما می توانید با قیمت ارزان این محصول را از فروشگاه دنیای چادر با قیمت ارزان خریداری کنید.

 انواع مواد برزنتی برای تولید پارچه برزنت با کیفیت

 پلی اتیلن:

پارچه برزنت پلی اتیلن ("پلی تارپ") پارچه ای سنتی نیست، بلکه یک ورقه از مواد بافته شده است. این نوع پارچه از نوارهای پلاستیک پلی اتیلن بافته شده است و ورق هایی از همان ماده به سطح رویی آن متصل شده اند. این ماده پارچه مانند در برابر کشش از همه جهات مقاومت می کند و ضد آب است. ورق ها می توانند از پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) یا از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) باشند.
این برزنت ها وقتی با مواد ضد برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید پوشش داده می شوند می توانند سالها در معرض عناصر باقی بمانند، اما مواد غیر اشعه ماورا UV بنفش در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید به سرعت شکننده می شوند و قدرت و مقاومت در برابر آب را از دست می دهند.
بوم:
پارچه برزنت بوم ۱۰۰٪ ضد آب نیستند، هرچند در برابر آب مقاوم هستند. بنابراین، در حالی که کمی آب روی آنها باقی مانده باشد برای مدت زمان کوتاهی تأثیری در آنها نخواهد داشت، اما وقتی بر روی پارچه های بوم آب ایستاده وجود دارد، یا وقتی آب نمی تواند به سرعت از پارچه های بوم تخلیه شود، آب ایستاده از طریق این نوع برزنت می به داخل نفوذ کند.
وینیل:
پارچه برزنت پلی وینیل کلراید ("وینیل") دارای درجه صنعتی بوده و برای کارهای سنگین استفاده می شوند. آنها از وینیل زرد پوشیده شده با ۱۰ اونس در متر مربع (۳۴۰ گرم در مترمربع) ساخته شده اند. این باعث می شود که چنین پارچه ای ضد آب باشد و مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر پارگی باشد. اینها در برابر روغن، اسید، گریس و کپک مقاومت می کنند. برزنت وینیل پی وی سی برای کشاورزی، ساخت و ساز، صنعتی حمل و نقل ایده آل است.

 بهترین پارچه برزنت موجود در بازار برای استفاده به عنوان پرده

 پارچه برزنت چند لایه برای استفاده در پرده مناسب است و شما می توانید از این محصول به خوبی استفاده کنید. پارچه برزنتی پرده نوع جدیدی از مواد ضد آتش، سایه و شفاف است که برای ساختمان های اداری، هتل ها، موسسات دولتی، لابی های اداری و مکانهای دیگر مناسب است.

پارچه برزنت پرده که با نام برزنت تسلین شناخته می شود، به طور کلی از رشته های صنعتی پلی استر با مقاومت بالا با عملکرد ضد آب و ضد اشعه UV ساخته شده است. می توان از آن برای ساخت زیرانداز، فرش، پرده، پارچه های صندلی ساحلی در فضای باز استفاده کرد و کاربردهای گسترده ای نیز دارد.
ویژگی ها مهم این نوع پارچه عبارتند از:
 رنگ های روشن
 مقاومت در برابر سایش
 مقاومت در برابر آب
 مقاومت در برابر روغن
 مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش
 غیر سمی و سایر مزایا
به دلیل ویژگی پارچه مش مشکی روکش شده PVC، بیشتر محصولات در اوقات فراغت در فضای باز مانند صندلی های ساحلی، تخت های ساحلی و صندلی ها در فضای باز استفاده می شود.
پارچه برزنتی | ۱۸ نوع مختلف پارچه برزنتی (به علاوه...
چادر دوزی برزنت کرج | نمایندگی فروش پارچه برزنتی ب...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat