دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر دوزی برزنت کرج | نمایندگی فروش پارچه برزنتی با بهترین قیمت

namayandegi-forosh-parche-berezenti-behtarin-gheymat10 چادر دوزی برزنت کرج

شرکت دنیای چادر بهترین و با سابقه ترین چادر دوزی برزنت کرج است، این شرکت معتبر تجربه بالایی در زمینه چادر دوزی برزنت دارد و از نیروی کار حرفه ای و متخصص در این زمینه بهره می برد. کارخانه این شرکت مجهز به آخرین ماشین آلات روز دنیا بوده و محصولات با کیفیت بالا را تولید می کند. از نظر کیفیت محصولات تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و کاملا در برابر عناصر محیطی مقاوم می باشند. 

اهمیت چادر دوزی برزنت 

 از برزنت می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد و اصلی ترین آنها محافظت از وسایل در برابر عناصری مانند آب، باران و نور خورشید است. برزنت های آبی به طور گسترده در فروشگاه ها و تولیدی چادر دوزی برزنت موجود است و می تواند برای پوشش مواردی مانند بسته های محافظتی مورد استفاده قرار گیرد.

برزنت های نقره سنگین تر هستند و حتی ممکن است از هر دو طرف تحت اشعه ماورا بنفش قرار بگیرند و می توانند قایق های کوچک، اتومبیل ها، پاسیوها و سقف ها را بپوشانند. یک پارچه بزرگ می تواند کل کامیون را با بار پوشانده و از این طریق از اقلام موجود در آن محافظت می کند. برزنت های سبک در هنگام پیاده روی، کمپینگ بسیار مفید هستند و می توان به عنوان چادر یا حصیر از آنها استفاده کرد.
تارپ یا به اصطلاح برزنت مهمترین ماده برای چادر دوزی برزنت است. این مواد دسته بندی های مختلفی دارند و متناسب با نیاز صنایع تولید می شوند. برزنت می تواند برای محافظت از قایق ها، اتومبیل ها یا وسایل نقلیه موتوری استفاده شود و به شما در ایجاد سرپناه در برابر باد، باران، آفتاب یا نور خورشید کمک کند. محصولات دنیای چادر همچنین ممکن است به عنوان مواد وصله سقف اضطراری، به عنوان یک پوشش تخت موقت کامیون، پتو اضطراری، پوشش زمین، محافظت از ذخیره سازی استفاده شود.
مهم نیست که چه کاربردی دارد، مهم این است که ما در چادر دوزی برزنت شرکت دنیای چادر مواد ضد آب، سبک و قابل شستشو و بادوام تری را ارائه می دهیم که طول عمر لازم را برای تمام نیازهای محافظتی در اختیار کاربر قرار می دهد.

تارپ یا همان برزنت چیست؟ 

برزنت یا تارپ پوششی بزرگ است که از مواد سنگین ساخته شده و غالباً برای محافظت از اشیا بزرگ و کوچک در برابر آب، نور خورشید و گرد و غبار استفاده می شود. برزنت ها اغلب دارای سوراخ یا مروارید در طرفین هستند که اجازه می دهد آن را ببندید یا به حالت تعلیق درآورید تا مواردی را که محافظت می کند، بپوشاند. این نوع محصولات کاربردهای متنوعی دارد. تارپ های ضدآب توسط مصرف کننده معمولی برای پوشاندن وسایلی مانند کوره، وسایل نقلیه، هیزم و پوشش برزنت های سقف و همچنین تأمین سرپناه در حین انجام کارهای سنگین یا بیرون استفاده می شود.

برای خرید این محصول با کیفیت در ابعاد و اندازه ای مختلف و با قیمت ارزان بهتر است به فروشگاه دنیای چادر در کرج مراجعه کنید، این شرکت بهترین و معتبرترین چادر دوزی برزنت در شهر کرج است که محصولات با کیفیت تولید می کند. 

پارچه برزنت | ویژگی های مهم پارچه برزنت سبز اقتصاد...
چادر برزنت | آشنایی با انواع چادر برزنت ورزشی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat